Valsspelers....

Al het nieuws over MegaTycoon.nl en het forum
Gycixi0n
Lid
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2005, 06:05

Re: Valsspelers....

Berichtdoor Gycixi0n » 25 Jun 2010, 20:57

PandoraNV schreefColon@ Patricia
Ik heb hier zelf nog een log vanop MSN waarop jij me persoonlijk zei om bots op te richten in Amsterdam in volle verkiezingsstrijd om zeker te zijn dat Specialtax (Theo) niet zou kunnen winnen. En dit nadat hij met 2 stemmen verschil op de 2de plaats eindigde.

Heb niks tegen je, maar je roept nu echt onzin patricia, lees de quote hierboven maar, tenzij er een andere patricia mee bedoelt word uiteraard ^^

Edit:
Cicero was sneller ^^
dex - HV - N6 ~ rommel maar wat aan :P
[i]laatste update 03/01/2011[/i]

chosen313
Lid
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2007, 19:31

Berichtdoor chosen313 » 25 Jun 2010, 21:03

Er mist een reactie tussen de beide reacties van Omnibus, die was als volgt:

MiladyP schreefColon
MiladyP schreefColonPandora zegt nergens dat ik spelers aangespoord hebt om fakes op te zetten. En nee, dit heb ik ook nooit gedaan.

TACO-Brussel - Het Verbond - WHC Brussel (Seizoen 35, 36) - BM Brussel Seizoen 37

omnibus
Lid
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2010, 19:56

Berichtdoor omnibus » 25 Jun 2010, 21:07

Ja die werd weggehaald

Cicero.bv
Lid
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2007, 13:15

Berichtdoor Cicero.bv » 25 Jun 2010, 21:18

Trouwens wel een heel opvallende reactie om te ontkennen, als ze had gezegd dat Pandora de bewijzen heeft vervalst dan was het nog geloofwaardiger geweest.
Iets ontkennen wat gewoon door iedereen gelezen kan worden dat het wel zo is, spreekt niet in je voordeel.
- Cicero.bv -HK Heereveen - niveau 1 - MT+

Patrick258
Lid
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005, 23:10

Berichtdoor Patrick258 » 25 Jun 2010, 21:57

- zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten
- de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
- hij die zonder zonden is werpe de eerste steen

zomaar een paar dingen die spontaan naar boven komen als ik de posten van bijvoorbeeld Desteny en Cicero lees.
Pettie - Rotterdam - niveau 1 - MT+

Gebruikers-avatar
bolosjonnie
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 11:26

Berichtdoor bolosjonnie » 25 Jun 2010, 22:35

Gycixi0n schreefColon
Ik heb hier zelf nog een log vanop MSN waarop jij me persoonlijk zei om bots op te richten in Amsterdam in volle verkiezingsstrijd om zeker te zijn dat Specialtax (Theo) niet zou kunnen winnen. En dit nadat hij met 2 stemmen verschil op de 2de plaats eindigde.

Even een vraagje alvoor mensen beschuldigd worden
Heeft iemand hier reeds enig bewijs van gezien?
Anders lijkt het mij dat je hier niemand op mag veroordelen
Slechte mensen leven lang dus ik zuip,rook,wip en doe alles wat god verboden heeft tot ik er dood bij neer val !!!

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 25 Jun 2010, 22:37

Hier dus Patricia...

@Martin: Zoals in de mail naar jouw gestuurd hoopte ik dat het ooit eens grondig zou fout gaan... Hier gaat het dus al fout, maar niet grondig genoeg naar mijn mening!

Proficiat Spelleiding!
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

omnibus
Lid
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2010, 19:56

Berichtdoor omnibus » 25 Jun 2010, 22:39

Het spel wordt steeds leuker!

Patrick258
Lid
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005, 23:10

Berichtdoor Patrick258 » 25 Jun 2010, 23:02

@Tippie
Waarom speel je nog steeds MT?
Het komt op mij als volgt over: je hebt geen zin meer om het spel te spelen (op deze manier) maar wilt niet zelf je account opheffen. Je gaat nu net zolang door totdat je of verwijderd wordt of heel MT stopt met bestaan.
Hou de eer toch aan jezelf en hef je account op als je het spel niet leuk vind / het niet eens bent met de regels.
Pettie - Rotterdam - niveau 1 - MT+

Gycixi0n
Lid
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2005, 06:05

Berichtdoor Gycixi0n » 25 Jun 2010, 23:08

bolosjonnie schreefColon
Gycixi0n schreefColon

Even een vraagje alvoor mensen beschuldigd worden
Heeft iemand hier reeds enig bewijs van gezien?
Anders lijkt het mij dat je hier niemand op mag veroordelen

ik geef slechts een quote van een ander als reactie op hetgeen wat word geroepen dat de betreffende quote niet is vermeld hier in dit betreffende topic.
Of de claim van pandora op waarheid berust of niet zal mij echt een rotzorg wezen, dat zoeken ze onderling maar uit, daar sta ik verder buiten ^^
dex - HV - N6 ~ rommel maar wat aan :P
[i]laatste update 03/01/2011[/i]

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 25 Jun 2010, 23:08

Patrick258 schreefColon@Tippie
Waarom speel je nog steeds MT?
Het komt op mij als volgt over: je hebt geen zin meer om het spel te spelen (op deze manier) maar wilt niet zelf je account opheffen. Je gaat nu net zolang door totdat je of verwijderd wordt of heel MT stopt met bestaan.
Hou de eer toch aan jezelf en hef je account op als je het spel niet leuk vind / het niet eens bent met de regels.

Ik speel MT wel graag, en ik heb het altijd graag gespeeld.

Maar op dit moment zijn er personen in de leiding die het lak hebben aan de regels blijkbaar. En de leiding kan natuurlijk niks fout doen.

En ja het klopt dat ik m'n grote bek opentrek. Ik durf dit, en ik doe dit. Zo zouden er meer moeten zijn.

PS. Zonder clan had ik waarschijnlijk al lang weg geweest ;)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Gebruikers-avatar
bolosjonnie
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 11:26

Berichtdoor bolosjonnie » 25 Jun 2010, 23:20

Mijn reactie was en is niet voor 1 persoon persoonlijk, maar voor iedereen die hier loopt te zieken en zonder bewijs beschuldigingen aan het uiten is.
En waarom, omdat men er niet tegen kan dat er fake accounts moeten verdwijnen.

Hier ging dit topic over en dit is gewoon een klasse actie van Martin
Slechte mensen leven lang dus ik zuip,rook,wip en doe alles wat god verboden heeft tot ik er dood bij neer val !!!

Theezakje
Lid
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 22:32

Berichtdoor Theezakje » 25 Jun 2010, 23:26

tippie schreefColonMartin:

Er staan enkele vage regels op een website buiten MT om... Als ik nu een site maak (http://www.megatycoonregels.nl) kan iedereen dus denken dat dit de regels zijn.

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

martin schreefColonTippie, stop nou aub met je onzin postings.

Onder elke aanmeldingsmail staat (al 6 jaar) :
,,p.s. Je mag max. 1 account per computer, per internetaansluiting en per persoon, speel je al mee en wil je een nieuw account beginnen verwijder dan eerst je oude account. (Anders worden beide accounts verwijderd.)''

Iedereen weet toch dat je niet zomaar even 10 accounts kan aanmaken en vrolijk 1 (hoofd)account kan gaan lopen helpen...?
Speel eerlijk... dat maakt het voor iedereen leuker...

tippie schreefColonEcht niemand lijkt te snappen dat er niet vals kan gespeeld worden zonder regels :roll:

Het lijkt me logisch dat het niet de bedoeling is om vanalles door te sluizen naar je hoofdaccount. Toegegeven, het staat in de aanmeldingsmail en deze dient gewoon gelezen te worden. Toch denk ik dat het verstandig is, als er een apart kopje regels bovenin de site komt, om eventuele onduidelijkheden weg te nemen en een wat gestructureerdere uitstraling te forceren.

Dit heeft de schijn van smaad jegens MiladyP, kom maar met bewijs zou ik zeggen.
Desteney schreefColon
PandoraNV schreefColon
@ Patricia

En zo'n iemand zit nu in de mt-leiding en dient "objectief" te zijn en te handelen???
Wat heeft een speler uit Assen met politiek in Amsterdam te maken!!

Het is inderdaad niet ideaal dat MiladyP hiermee in verband is gebracht, maar ik vind niet dat je daarom zomaar kan stellen dat het schandalig is.
Mensen kunnen veranderen en pas later het licht zien. Juist door in allerlei posities te verkeren (goed of slecht) geeft je inzicht in de sores van de spelers.

bolosjonnie schreefColondit is gewoon een klasse actie van Martin

Volledig mee eens!
Voorlopig mijn laatste bezoek.
Misschien kom ik terug als er daadwerkelijk actie wordt ondernomen.

Losers manager
Lid
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 19:28

Berichtdoor Losers manager » 26 Jun 2010, 09:59

Martin,

Het zegt misschien niet veel maar ik denk dat jullie er goed aan doen om dit onkruid uit MT te verwijderen. Hard misschien want het gaat wrsl om een aantal 'grote' spelers. Maar zolang die spelers rondhangen weten we dus ook dat het niet zal gaan zoals het zou moeten gaan.. En hiermee bedoel ik dat het eerlijk gaat!

Mensen die vragen om een aanpassing van die regels, onzin! Ga dan maar een of ander ander raar spel verzieken..
Martin, gewoon consequent bannen die gasten!
Losers - Eindhoven - Niveau 1 - LiberalePartij

Losers manager
Lid
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 19:28

Berichtdoor Losers manager » 26 Jun 2010, 10:00

tippie schreefColonEcht niemand lijkt te snappen dat er niet vals kan gespeeld worden zonder regels :roll:

Overal zijn regels, ook binnen MT. Die bestaan al sinds ik begon met spelen en dat is toch al echt 5 jaar geleden..
Daar komt bij dat er fatsoensnormen zijn.. Dus ga dan even lekker een ander spel verzieken.. Al weten de mensen wel allang wat ze aan jou hebben hoor :wink:
Losers - Eindhoven - Niveau 1 - LiberalePartij