Valsspelers....

Al het nieuws over MegaTycoon.nl en het forum
Cicero.bv
Lid
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2007, 13:15

Re: Valsspelers....

Berichtdoor Cicero.bv » 26 Jun 2010, 12:54

Patrick258 schreefColon- zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten
- de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
- hij die zonder zonden is werpe de eerste steen

zomaar een paar dingen die spontaan naar boven komen als ik de posten van bijvoorbeeld Desteny en Cicero lees.

Hier wil ik nog wel even op reageren, te beginnen met het eerste spreekwoord. 'zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten', daaruit mag ik concluderen dat volgens jou, hellen en ik niet te vertrouwen zijn?
Als je dat alleen maar vindt omdat het spreekwoord zo luidt, vind ik dat toch wel een erg zwakke argumentatie. ;) Bovendien vertrouw ik niemand zomaar op internet, niet omdat ik zelf niet te vertrouwen ben zoals jouw uitspraak doet vermoeden, maar omdat ik gewoon niet weet met wie ik te maken heb en in MT al vaker heb gemerkt dat sommige mensen gewoon niet te vertrouwen zijn.

Dan het tweede spreekwoord. 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet', daarmee zeg je dus dat hellen en ik in het verleden vals hebben gespeeld, daar wil ik dan ook wel eens bewijzen voor zien, als we dan toch met bewijzen moeten gaan strooien. Probeer maar eens een dubbelaccount van mij te vinden, of een dubbelaccount die ik ooit gehad zou hebben, daar wens ik je veel succes mee.

Dan het derde spreekwoord: 'hij die zonder zonden is werpe de eerste steen', heb je mij ooit horen zeggen dat ik nooit een zonde heb begaan? Volgens de regels mag je medespelers ook geen informatie verschaffen die ze zelf zouden moeten vinden en hen kan helpen om hun bedrijf te laten groeien. Ik heb een tijdje de beginnershulp geregeld binnen MT, ik heb bakken met informatie aan die beginners gegeven om sneller te kunnen groeien, officieël had ik dat niet mogen doen. Ik heb ook wel eens een auto gekocht van iemand waarvan ik had kunnen weten dat die auto's uit dubbelaccounts kwamen, zeker weten deed ik het niet, en wie zou daar niet van profiteren? De beschuldigingen aan het adres van MiladyP zijn wat ernstiger, verkiezingsuitslagen proberen te beïnvloeden met dubbelaccounts is toch wel een stuk erger. Bovendien zit ik niet in de 'onafhankelijke' spelleiding van MT, wat ook een wereld van verschil maakt natuurlijk.
- Cicero.bv -HK Heereveen - niveau 1 - MT+

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Re: Valsspelers....

Berichtdoor Rein » 26 Jun 2010, 13:35

Topic gesloten, iedereen heeft wat kunnen roepen, ik kan aangeven dat aanvallen op wie dan ook niet meer worden geaccepteerd.

Indien je van mening bent dat iemand van het MT team misbruikt maakt van zijn/haar positie, mail me dan op info@martonline.nl (incl. het aantoonbare bewijs), ik zal hier dan uiteraard serieus naar kijken.

Klaar nu met dit negatieve gedoe, de zon schijnt, het leven is goed, geniet van MT en ik hoop dat een ieder zich nu gaat richten op de positieve kanten van het spel.