Verduidelijking regels

Al het nieuws over MegaTycoon.nl en het forum
Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Verduidelijking regels

Berichtdoor Rein » 26 Jun 2010, 13:37

Bij het stad- en clanoverleg en op het forum zijn enkele nieuwe regels toegevoegd. Het is helaas nodig gebleken omdat mensen het nodig vonden om anderen en/of de MT spelleiding persoonlijk aan te vallen. Dit kan uiteraard niet. De regels zijn duidelijk: geen persoonlijke aanvallen meer op wie dan ook en indien je van mening bent dat iemand van het MT team misbruikt maakt van zijn/haar positie, mail me dan op info@martonline.nl (incl. het aantoonbare bewijs), ik zal hier dan uiteraard serieus naar kijken. Overtreders van de regels worden zonder pardon zwaar beboet en/of je account wordt verwijderd. Ik hoop dat het hiermee voor iedereen duidelijk is en laten we ons weer gaan richten op de leuke dingen in spel... want die zijn er gelukkig ook... thx, Martin

Gycixi0n
Lid
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2005, 06:05

Re: Verduidelijking regels

Berichtdoor Gycixi0n » 27 Jun 2010, 00:34

even een vraag tussendoor, als er een overtreding gemaakt op de "nieuwe" regels, volgens mij waren die er altijd al, enkel niet zo duidelijk overal weergegeven.
maar mijn vraag, houden jullie ook toezicht op de clan overleggen of dient hier meer de speler controleert speler situatie dat daar waar nodig geacht word de spelleiding erbij gehaald kan worden ?
dit i.v.m. eventuele privacy onzin, al is ie eerlijk gezegd ver gezocht ^^
dex - HV - N6 ~ rommel maar wat aan :P
[i]laatste update 03/01/2011[/i]

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192

Berichtdoor Rein » 27 Jun 2010, 07:43

Als speler mag je hier uiteraard altijd melding van maken, dat kan gewoon met een mail (met screenshots etc.) naar info@megatycoon.nl of zoek contact met de beheerder waarden en normen: 'Voordeel' in het spel (Richard) zie ook de pagina 'Hulp nodig / MT managementteam' in het hoofdscherm in het spel.

Theezakje
Lid
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 22:32

Berichtdoor Theezakje » 01 Jul 2010, 19:15

Voor zover ik mij kan herrineren is dit de slechtste/enige slechte aanpassing (ooit) hier.
Het is natuurlijk jammer dat het nodig is, maar ik vind het er erg amateuristisch uitzien. Een button moet kort en krachtig zijn is mijn mening en niet een hele lap tekst bevatten.
Ik stel dan ook voor om de button terug te draaien naar Post/Ok of iets dergelijks en de regels duidelijker aanstippen erboven, OF een linkje bovenin het scherm (naast Favoriet) naar de Regels.
Voorlopig mijn laatste bezoek.
Misschien kom ik terug als er daadwerkelijk actie wordt ondernomen.

Ria-Trefpunt
Lid
BerichtenCOLON 140
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2007, 12:19

Berichtdoor Ria-Trefpunt » 01 Jul 2010, 21:59

Ik denk dat er nu heel veel onduidelijk gaat worden op het Stadsoverleg met de "Nieuwe Regels"

Bij Algemeen was een heel belangrijke regel zodat er gein/grap/mop ook getolereerd werd:

"Hier kun je alles bespreken wat niet bij de andere onderdelen thuis hoort."

Dat er soms seks-gerelateerde woorden bij voorkomen zou door de Stadsspelers zelf wel de kop
ingedrukt kunnen worden :)
Door de betreffende speler even een waarschuwing te geven op het Stadsoverleg zelf !!!

Over het algemeen kunnen de spelers elkaar aardig in het gareel houden en anders kunnen de Stads Raadsleden
eventueel de hulp inroepen van de persoon voor Normen En Waarden toch ????????
Lady.Sm.Ria (Trefpunt)
Chief Albatrosclan
WHC Stad Groningen

Gebruikers-avatar
Lynx
Lid
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2005, 14:03

Berichtdoor Lynx » 01 Jul 2010, 22:51

Ria-Trefpunt schreefColonIk denk dat er nu heel veel onduidelijk gaat worden op het Stadsoverleg met de "Nieuwe Regels"

Bij Algemeen was een heel belangrijke regel zodat er gein/grap/mop ook getolereerd werd:

"Hier kun je alles bespreken wat niet bij de andere onderdelen thuis hoort."

Dat er soms seks-gerelateerde woorden bij voorkomen zou door de Stadsspelers zelf wel de kop
ingedrukt kunnen worden :)
Door de betreffende speler even een waarschuwing te geven op het Stadsoverleg zelf !!!

Over het algemeen kunnen de spelers elkaar aardig in het gareel houden en anders kunnen de Stads Raadsleden
eventueel de hulp inroepen van de persoon voor Normen En Waarden toch ????????

Waar zie jij in de regels staan dat er geen lol meer gemaakt mag worden dan? Volgens mij zijn die regels juist om het gezelliger te maken.
Beheerder Waarden en Normen

Gebruikers-avatar
Lynx
Lid
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2005, 14:03

Berichtdoor Lynx » 01 Jul 2010, 22:54

Theezakje schreefColonVoor zover ik mij kan herrineren is dit de slechtste/enige slechte aanpassing (ooit) hier.
Het is natuurlijk jammer dat het nodig is, maar ik vind het er erg amateuristisch uitzien. Een button moet kort en krachtig zijn is mijn mening en niet een hele lap tekst bevatten.
Ik stel dan ook voor om de button terug te draaien naar Post/Ok of iets dergelijks en de regels duidelijker aanstippen erboven, OF een linkje bovenin het scherm (naast Favoriet) naar de Regels.

Absoluut niet mee eens. Door de knop kun je niet meer onder de regels uit en bijv. zeggen dat je het niet hebt gezien...

Daarnaast is de trefzekerheid vergroot :P
Beheerder Waarden en Normen

Cicero.bv
Lid
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2007, 13:15

Berichtdoor Cicero.bv » 02 Jul 2010, 00:06

Ik vind de nieuwe regels maar niks eigenlijk.
Voor argumentatie kun je kijken in m'n laatste bedrijfsbericht.
- Cicero.bv -HK Heereveen - niveau 1 - MT+

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192

Berichtdoor Rein » 02 Jul 2010, 13:20

We waren altijd erg soepel...maar dat bleek niet te werken.
Dus...de nieuwe regels zijn er niet voor niks, ze waren/zijn helaas nodig...

Ook hier geldt: 1001 spelers = 1001 meningen, ik vond dat het in het belang van MT was omdat het uit de hand liep.
Verder kun je uiteraard natuurlijk gewoon discussieren, zolang het maar 'normaal' blijft.

Overigens is er destijds bewust voor gekozen om erbij te zetten dat het met de stad te maken moest hebben omdat mensen er ook fouten in het spel en onderwereldverzoeken gingen plaatsen, het werd daardoor meer een 'forum' en onoverzichtelijk, daar is dus het forum voor. Niet het stadsoverleg. Vandaar....