Lay-Out fouten

Meldingen van fouten.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

omnibus
Lid
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2010, 19:56

Re: Lay-Out fouten

Berichtdoor omnibus » 09 Aug 2010, 22:03

Ja zal ik doen.. de eerst volgende keer maak ik print screen. Nu drukte ik zsm door om te kijken of het wegging.. :oops:

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 09 Aug 2010, 22:42

thnx! :D
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Gebruikers-avatar
RedBull_Company
Lid
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2010, 10:56

Berichtdoor RedBull_Company » 14 Aug 2010, 11:47

Nog een Lay-Out fout bij het invriezen:

Afbeelding
Nieuws en opinie over MegaTycoon: http://omety.blog.com

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 14 Aug 2010, 15:11

MiladyP schreefColon3) Kantoor --> Reclame maken (expertscherm) --> Geen lege regel boven marketingmanager instellen. Verder bij diverste stappen geen header
6) Kantoor --> Informatie over een bedrijf --> Niet mogelijk om terug te klikken naar "Kantoor"
15) Hoofdscherm --> Screenshots werken, maar zijn in kleine resolutie, namelijk: 1046x800, ik weet, dat is weliswaar nog steeds de meest gangbare resolutie, maar ik zou toch kiezen voor 1280x800, zo kun je ook de grotere resoluties bereiken, kleine resoluties kunnen altijd nog in/uit-zoomen. Als tweede tip zou ik een ander formaat voorstellen: PNG of BMP. Verder mis ik een screenshot van het mooie nieuwe hoofdscherm
18) Ticker --> Niet goed zichtbaar, zwarte tekst op donkerblauw achtergrond ----> volledig lichtblauw maken
21) als jij bij het eenvoudige inkoopscherm op inkopen drukt, kom je in de oude lay-out terecht; ook de achterliggende pagina('s)..
22) Politiek 5a: burgemeesterscherm (van de bm zelf) staat nog volledig in oude lay-out.
23) Onderwereld 6: de achtergrond van het roulette is nog de oude "miami vice"-achtergrond ( LET OP: staat ook op screenshot van MT )
24) Onderwereld 6: - slots: het slots spel zelf is ook nog volledige oude lay-out
26) Bij clans: de tabel waar je je lidmaatschap kan opzeggen is volgens mij nog oude lay-out.
27) het vriezerscherm = 100% oude layout: (dus als je in de vriezer ZIT en inlogt --------> je zit in de vriezer en kunt pas na x ronden weer bij je account)
28) bij chrome kun je op hoofdscherm alleen de onderste helft van "kantoor" en "weekblad" drukken.
29) als je bij kantoor - 14 Marktinfo op "Globale marktgegevens bedrijfssoort" drukt opent zich een nieuw (leeg) scherm ipv dat je de opgevraagde info krijgt.

zie 27 Redbull ;-)
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 01 Sep 2010, 22:18

Er is toch nog werk in MT??? Waarom is Martin dan nu bezig met F1 competitie?

Ik snap dat hij beiden wil aanpassen, maar het ene onafgewerkt achterlaten is niet echt een oplossing?
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 02 Sep 2010, 13:12

tippie schreefColonEr is toch nog werk in MT??? Waarom is Martin dan nu bezig met F1 competitie?

Ik snap dat hij beiden wil aanpassen, maar het ene onafgewerkt achterlaten is niet echt een oplossing?

Wees niet zo egoïstisch, joh, waarom mag F1C geen updates krijgen? :P

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32

Berichtdoor Super_Criminal » 02 Sep 2010, 14:45

FUBARinc. schreefColonik ga ook wel eens even vast de andere kamer schilderen, terwijl ik in de andere nog niet klaar ben met al het gipswerk. soms ben ik het stof gewoon even zat en wil ik lekker schoon en rustig ff wat anders doen.

Daar heb je opzich gelijk in Fub, maar als we naar het verleden kijken hebben we daarmee geen goede ervaringen mee, als je begrijpt wat ik bedoel....
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499

Berichtdoor tippie » 02 Sep 2010, 17:31

Siempieunderground schreefColon
tippie schreefColonEr is toch nog werk in MT??? Waarom is Martin dan nu bezig met F1 competitie?

Wees niet zo egoïstisch, joh, waarom mag F1C geen updates krijgen? :P

Ik ben niet egoïstisch, ik speel ook F1C en de nieuwe lay-out ziet er goed uit...

Maar in MT is nu gedurende 1.5 maand niks meer gebeurd... De hoop die we gekregen hebben is weer weg, al wat er nu (weer) aan het gebeuren is dat MT zachtjes weg glijd tot er weer iets gebeurt
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Berichtdoor Rein » 16 Sep 2010, 12:45

De invriespagina is aangepast.

M.b.t. 'er gebeurt niks' opmerkingen...Vergeet niet dat er ook een vakantieperiode tussen heeft gezeten en dat er heel veel extra is gedaan in de periode ervoor. Neemt niet weg dat we ook (naast F1C) met MT bezig zijn. Het bouwen van de valspeelcheck is overigens ook een grote klus, dat is dan uiteraard niet zichtbaar voor spelers, maar er gebeurt wel degelijk wat. Als we geen valsspelers zouden hebben had dat uiteraard ook tijd gescheeld en konden we eerder verder met andere dingen in het spel... misschien ook iets over na te denken...

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499

Berichtdoor tippie » 16 Sep 2010, 17:19

martin schreefColon Als we geen valsspelers zouden hebben had dat uiteraard ook tijd gescheeld en konden we eerder verder met andere dingen in het spel... misschien ook iets over na te denken...

Lekkere mens ben jij... De fouten in MT op de spelers steken.
(Dus als ik iemand verkracht, is het haar eigen schuld omdat ze zo knap is?)

Proficiat!

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005, 16:33

Berichtdoor Geer » 16 Sep 2010, 18:54

tippie schreefColon
martin schreefColon Als we geen valsspelers zouden hebben had dat uiteraard ook tijd gescheeld en konden we eerder verder met andere dingen in het spel... misschien ook iets over na te denken...

Proficiat!

Volgens mij lees jij het een beetje verkeerd...

Tijd die Martin nu moet spenderen om een goede valsheid controle in te bouwen / te controleren / te testen had ook gebruikt kunnen worden om andere (voor spelers meer zichtbare) dingen te doen.
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Berichtdoor Rein » 17 Sep 2010, 09:24

???? Kun je dit voor mij uitleggen/toelichten...?

Lees ook de reactie van Geer hierboven even, die snapt het wel.

tippie schreefColon

Proficiat!

Reemzz
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2005, 18:08

Berichtdoor Reemzz » 20 Sep 2010, 18:49

Ik zie mijn home forum chatten help contact favorieten balkje maar voor de helft .. de bovenste helft.. Ik gebruik firefox :D ik dacht ik meld het even :)
Huidig WHE te Maastricht.

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499

Berichtdoor tippie » 22 Sep 2010, 10:15

Reemzz schreefColonIk zie mijn home forum chatten help contact favorieten balkje maar voor de helft .. de bovenste helft.. Ik gebruik firefox :D ik dacht ik meld het even :)

Hier geen problemen ;)

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005, 16:33

Berichtdoor Geer » 22 Sep 2010, 11:14

tippie schreefColon
Reemzz schreefColonIk zie mijn home forum chatten help contact favorieten balkje maar voor de helft .. de bovenste helft.. Ik gebruik firefox :D ik dacht ik meld het even :)

Hier geen problemen ;)

Als er even bij vermeld welke browser jij geen problemen hebt Tippie zou ook fijn zijn...

Ik heb hetzelfde probleem in Chrome. Zie de knoppen maar half.
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam