Fout reclame + reden

Meldingen van fouten.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

Dennis_Inch
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2004, 19:44

reclame fout.

Berichtdoor Dennis_Inch » 13 Aug 2010, 13:15

Hallo,

Ik heb een fout. Als ik reclame in wil stellen voor 7 ronden. Als ik het heb verwerkt en ga dan kijken staat er 15 ronden.

Wat kan het probleem zijn.

Groeten,
Dennis
Dennis-Inch - Maastricht -loco bm maastricht (31, 42), WRO seizoen 45 ronde 1 tot seizoen 46 ronde 11, ex WHE

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005, 16:33

Re: reclame fout.

Berichtdoor Geer » 13 Aug 2010, 17:09

Ik heb even getest. Bij de duur van alle reclame opties komt er hoe dan ook 15 rondes te staan.

Dit is iets waar Martin naar zal moeten kijken.
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

kazimi
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2008, 16:53

Fout reclame + reden

Berichtdoor kazimi » 18 Sep 2010, 15:48

Goedenmiddag iedereen

Zoals de meesten al weten is er een foutje in de reclame.
Dit werd ook in dit onderwerp vermeld. Dat iemand reclame wou voor 7 weken, en het werd altijd 15.
http://forum.megatycoon.nl/forum/viewtopic.php?f=107&t=26808.

De fout die ik heb, is dat als ik reclame instel voor bijvoorbeeld 15 ronden, deze nu altijd 4 rondes wordt.
Een ronde geleden werd deze altijd 3.
Even ter vermelding: ik ben nu 4 rondes actief.
Bij de eerste ronde, kon ik maar 1 ronde reclame opzetten (ookal klikte ik 15 rondes aan)
Zo ging het voor en nu ik 4 rondes actief ben, wordt mijn reclame altijd 4 rondes. (als ik nieuwe reclame aanmaak.)

Waarschijnlijk zal dit dus zo doorgaan en kan ik maandag voor 5 rondes reclame aanmaken, woensdag voor 6,...

Dus als iemand minstens 15 rondes meespeelt, dan zal zijn reclame altijd opgezet worden op 15 rondes.

Dit probleem is niet zo zeer erg, maar het was wel verwarrend en irriterend in het begin dat mijn reclame ineens weg was na 1 ronde.
KAZIMI - GRONINGEN

RickleBV
Lid
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2008, 12:41

Re: Fout reclame + reden

Berichtdoor RickleBV » 18 Sep 2010, 17:04

Mogelijk wordt er inderdaad een verkeerde variabele uitgelezen.
Ik heb zojuist van één van m'n bedrijven de reclame (1 tm 8) proberen in te stellen voor 1 ronde en kreeg 15 rondes reclame in m'n scherm te staan voor dat bedrijf.
Op zich niet erg, ongewenste reclamecampagnes zijn zonder kosten weer te verwijderen, maar niet zoals het zou moeten.

In ieder geval werden het bij mij wel 15 ronden (en niet de verwachte 28 ronden die ik inmiddels meespeel).
RickleBV - N1 - Antwerpen - DG3

Theezakje
Lid
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 22:32

Re: reclame fout.

Berichtdoor Theezakje » 24 Sep 2010, 08:25

Merge met deze ?
Voorlopig mijn laatste bezoek.
Misschien kom ik terug als er daadwerkelijk actie wordt ondernomen.