Heeft martin gewerkt aan de compatibiliteit met chrome? :o

Meldingen van fouten.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

Tussengas2010
Lid
BerichtenCOLON 158
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2010, 19:48

Heeft martin gewerkt aan de compatibiliteit met chrome? :o

Berichtdoor Tussengas2010 » 03 Jan 2011, 00:16

Wat is dit nou, ik kan in ene pm berichtjes sturen terwijl ik meerdere tabbladen open heb, ik kan partnersites bezoeken vanuit chrome... nog effe en ik kan IE weer van mn computer gooien!
Enig idee patricia, of ie bezig is wat kleine dingen te verbeteren? heb geen update van chrome zelf voorbij zien komen namelijk.
Voormalige functies:
Eindhoven: WHRO, loco-BM, BM (allen voor een flink aantal seizoenen)

Gebruikers-avatar
Lynx
Lid
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2005, 14:03

Re: Heeft martin gewerkt aan de compatibiliteit met chrome?

Berichtdoor Lynx » 03 Jan 2011, 09:25

Chrome doet updates zonder dat je dat merkt :wink:
Beheerder Waarden en Normen

BigCompany
Lid
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 18:12

Berichtdoor BigCompany » 03 Jan 2011, 14:15

Ik gebruik op mijn thuislaptops altijd Chrome en soms heb ik weleens problemen met het versturen van een PB maar laatste tijd nog niet veel last van gehad. Dit kan liggen dat Chrome deze bugjes verwerken want er zijn meerdere websites die met PHP werken.

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 05 Jan 2011, 03:58

Ondanks MEEERDERE (dringende) verzoeken van mijn kant uit, heeft Martin aangegeven niets met de chrome-browser te doen. MT zal niet Chrome compatible worden.

Ik vind dit zelf heel jammer, aangezien ik via de mailbox meerdere malen in de maand problemen binnen krijg over Chrome. Deze betreffen vooral het hoofdscherm (kantoor en weekblad = alleen onderste helft klikbaar) en het Marktinformatie-scherm - de globale prijs (dan krijg je een nieuw inlog-tabblad ipv de informatie). Dit zijn ook bekende problemen.

Als het over PBs gaat, deze problemen zijn bij de chrome-browser letterlijk gedaald naar 0,5 klacht per maand. Dus ik denk, dat dit iid een Chrome-update is geweest.
Nou hopen, dat FF ook eens een "pb-stuur" update doet. Dan ben ik ook van die mailtjes af :P

Gr Patricia

ps: ik gebruik ook al een jaar chrome of zo en heb zelf nooit pb problemen gehad. Best apart.
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 05 Jan 2011, 15:30

MiladyP schreefColonOndanks MEEERDERE (dringende) verzoeken van mijn kant uit, heeft Martin aangegeven niets met de chrome-browser te doen. MT zal niet Chrome compatible worden.

Ik vind dit zelf heel jammer, aangezien ik via de mailbox meerdere malen in de maand problemen binnen krijg over Chrome. Deze betreffen vooral het hoofdscherm (kantoor en weekblad = alleen onderste helft klikbaar) en het Marktinformatie-scherm - de globale prijs (dan krijg je een nieuw inlog-tabblad ipv de informatie). Dit zijn ook bekende problemen.

Als het over PBs gaat, deze problemen zijn bij de chrome-browser letterlijk gedaald naar 0,5 klacht per maand. Dus ik denk, dat dit iid een Chrome-update is geweest.
Nou hopen, dat FF ook eens een "pb-stuur" update doet. Dan ben ik ook van die mailtjes af :P

Gr Patricia

ps: ik gebruik ook al een jaar chrome of zo en heb zelf nooit pb problemen gehad. Best apart.

Ik had het met chrome op mijn vaste PC altijd met PB's inderdaad..

Nu heb ik al een tijdje last met firefox betreffende PB sturen, als ik inlog en een PB verstuur geeft hij foutmelding dat ik opnieuw in moet loggen, vervolgens log ik in en is het probleem weer over.. Dus moet altijd eerst één keer leeg bericht verzenden als ik inlog en vervolgens opnieuw inloggen en kan ik maar raak spammen... :P
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763

Berichtdoor MiladyP » 06 Jan 2011, 02:22

Aldtsjerkbv schreefColonIk had het met chrome op mijn vaste PC altijd met PB's inderdaad..

Nu heb ik al een tijdje last met firefox betreffende PB sturen, als ik inlog en een PB verstuur geeft hij foutmelding dat ik opnieuw in moet loggen, vervolgens log ik in en is het probleem weer over.. Dus moet altijd eerst één keer leeg bericht verzenden als ik inlog en vervolgens opnieuw inloggen en kan ik maar raak spammen... :P

Apart he?? Tig spelers, waaronder ik en Martin, hebben met geen enkele (veelgebruikte) browser pb-problemen en anderen hebben met ongeveer alle browsers (behalve IE) problemen. Jij ook dus.
Het lijkt dan ook een probleem te zijn wat op de EIGEN PC van de speler zit, Martin had het over plug-ins/add-ons van browsers die conflicten geven.

Nou kwam Leejon laatst bij mij (had hem gezegd van de plug-ins/add-ons) en vertelde dat hij format c: gedaan en met een schone windows en 'schoon gedownloade' browsers nog steeds niets sturen :shock: :?

Samenvatting: we komen er gewoon niet uit, wat de reden is. Een klein deel van de spelers heeft er ook maar last van.
"IETS" wat op PCs staat geeft een conflict met MT en zolang Martin zelf dat conflict niet krijgt, kan hij het niet vinden.

Mocht iemand een (liever dé) oplossing weten, zeg het ons!!! Alvast bedankt.

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 06 Jan 2011, 18:33

MiladyP schreefColon
Aldtsjerkbv schreefColonIk had het met chrome op mijn vaste PC altijd met PB's inderdaad..

Apart he?? Tig spelers, waaronder ik en Martin, hebben met geen enkele (veelgebruikte) browser pb-problemen en anderen hebben met ongeveer alle browsers (behalve IE) problemen. Jij ook dus.
Het lijkt dan ook een probleem te zijn wat op de EIGEN PC van de speler zit, Martin had het over plug-ins/add-ons van browsers die conflicten geven.

Nou kwam Leejon laatst bij mij (had hem gezegd van de plug-ins/add-ons) en vertelde dat hij format c: gedaan en met een schone windows en 'schoon gedownloade' browsers nog steeds niets sturen :shock: :?

Samenvatting: we komen er gewoon niet uit, wat de reden is. Een klein deel van de spelers heeft er ook maar last van.
"IETS" wat op PCs staat geeft een conflict met MT en zolang Martin zelf dat conflict niet krijgt, kan hij het niet vinden.

Mocht iemand een (liever dé) oplossing weten, zeg het ons!!! Alvast bedankt.

Ja erg apart... Het vreemde is ook dat het met firefox wel gewerkt HEEFT zonder problemen....... dus er moet toch iets in/op mijn laptop veranderd zijn...

Tussengas2010
Lid
BerichtenCOLON 158

Berichtdoor Tussengas2010 » 09 Jan 2011, 01:52

Wat betreft de format c en daarna een schone pc... volgens mij zodra je chrome gedownload / geinstalleerd hebt is je computer al niet meer 100% schoon :p

Maar zou idd kunnen dat martin en patricia bijvoorbeeld geen java plugin oid hebben in hun versie van chrome...
Het zorgt er bij mij voor dat ik alleen in noodgevallen een PM stuur en das wel jammer. Maar zou niet weten hoe dat opgelost moet worden... Het gebeurd bij sommige knoppen (waaronder dus de knop om PM's te versturen, maar ook de knop 'verwerken' bij marktaandeel (onderaan voor prijsoverzicht) (zonder adviseur) geeft rare effecten (dan opent ie een nieuw tabblad ipv het 'uitgelogt' scherm)
Voormalige functies:

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763

Berichtdoor MiladyP » 10 Jan 2011, 05:34

Martijn, zoals ik al zei: marktaandeel ----> prijzen (nieuw inlogscherm) en halve knoppen bij kantoor en weekblad is bekend. Zie jij ook een nieuw inlogscherm of een ander????

Het gaat echt om de pbs, die in meerdere browser echt onverklaarbare problemen geven.....

MBT Crome: ik LEEF op chrome (Martin heeft alleen IE/FF). Doe er echt alles mee. Heb ook java etc etc geinstalled. Dus java is niet de oplossing.
Bedankt iig voor het idee.. (A)

Tussengas2010
Lid
BerichtenCOLON 158

Berichtdoor Tussengas2010 » 22 Jan 2011, 12:39

Ik heb nog nooit een ander inlog scherm gezien volgens mij.
Voormalige functies:

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 23 Jan 2011, 11:58

Hmmmm

Ik ben even een weekendje weg naar vakantiehuisje.... Heb daar internet (eigen laptop mee) en kan daar wel gewoon normaal PB's versturen via firefox....

Kan het hem dus ook aan het internet liggen? Dat bepaalde internetproviders dingen blokkeren?

Theezakje
Lid
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 22:32

Berichtdoor Theezakje » 17 Feb 2011, 22:11

Nee, dat is niet aannemelijk.
Zeker niet over gewone websites als MegaTycoon.

Iedereen de nieuwste Chrome geinstalleerd?
En welke extra plug-ins hebben jullie erbij?
Voorlopig mijn laatste bezoek.
Misschien kom ik terug als er daadwerkelijk actie wordt ondernomen.