Einde

Meldingen van fouten.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

tomvb
Lid
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2016, 15:40

Re: Einde

Berichtdoor tomvb » 12 Dec 2016, 17:43

PorcupineTree schreefColon
diverke schreefColonIk heb daarjuist reactie ontvangen op mijn mail.
De server is inderdaad niet bereikbaar en de hosting firma naar een oplossing aan het zoeken.

....

Ben er (helaas) wel een beetje klaar mee.

Anders ik wel... Update zal wel niet goed zijn gegaan. Dus er missen weer punten e.d.
Alleen financiële compensatie zal t wel weer worden.

tomvb
Lid
BerichtenCOLON 43

Berichtdoor tomvb » 12 Dec 2016, 17:44

Mensen door het overzetten naar een nieuwe server werken blijkbaar sommige scripts niet helemaal goed,daarom is MT momenteel even offline,we werken aan het probleem en zullen MT zo snel mogelijk weer online gooien,groetjes team Mt

Dit staat op facebook.

tomvb
Lid
BerichtenCOLON 43

Berichtdoor tomvb » 12 Dec 2016, 18:43

Homepage doet het weer... inloggen nog niet

Momenteel is de update bezig. Deze start rond 6.45 uur tot 8.20 uur (op vrijdag tot circa 8.40 uur). Het is verstandig om op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend t/m 9.30 uur geen activiteiten te ondernemen i.v.m. een piekbelasting op de server.

Grote kans dat we weer een ronde gaan missen. Zelfde gezeik als de vorige keer. Zit er serieus over na te denken om gewoon te stoppen. Kunnen straks toch alleen maar weer een financiële compensatie verwachten terwijl alles stil blijft staan/punten verliest

Dreamweaver
Lid
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2016, 01:12

Berichtdoor Dreamweaver » 12 Dec 2016, 19:42

tomvb schreefColonHomepage doet het weer... inloggen nog niet

Momenteel is de update bezig. Deze start rond 6.45 uur tot 8.20 uur (op vrijdag tot circa 8.40 uur). Het is verstandig om op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend t/m 9.30 uur geen activiteiten te ondernemen i.v.m. een piekbelasting op de server.

Grote kans dat we weer een ronde gaan missen. Zelfde gezeik als de vorige keer. Zit er serieus over na te denken om gewoon te stoppen. Kunnen straks toch alleen maar weer een financiële compensatie verwachten terwijl alles stil blijft staan/punten verliest

Bij de laatste keer hebben we ook de ondernemers en crimipunten gecompenseerd gekregen..
Waar ze niet aan hebben gedacht was aan een compensatie voor AD... Die tikte gewoon 2 ronden af.

tomvb
Lid
BerichtenCOLON 43

Berichtdoor tomvb » 12 Dec 2016, 19:49

Dreamweaver schreefColon

Bij de laatste keer hebben we ook de ondernemers en crimipunten gecompenseerd gekregen..
Waar ze niet aan hebben gedacht was aan een compensatie voor AD... Die tikte gewoon 2 ronden af.

Bij mijn weten zijn de statussen bij niet gecompenseerd... daar zouden ze de maandag naar kijken (meen ik, iig een ronde later). Maar niks van gehoord/gezien.

Dreamweaver
Lid
BerichtenCOLON 15

Berichtdoor Dreamweaver » 12 Dec 2016, 20:35

tomvb schreefColon
Dreamweaver schreefColon

Bij mijn weten zijn de statussen bij niet gecompenseerd... daar zouden ze de maandag naar kijken (meen ik, iig een ronde later). Maar niks van gehoord/gezien.

Zou kunnen dat je gelijk hebt hoor...
Bij mij was ondernemersstatus 15 punten gestegen en crimi stond ineens gelijk aan ondernemersstatus...

Dreamweaver
Lid
BerichtenCOLON 15

Berichtdoor Dreamweaver » 12 Dec 2016, 21:18

Kan me vergissen maar krijg het idee dat de update net als de vorige keer blijft hangen :(

diverke
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2005, 09:53

Berichtdoor diverke » 12 Dec 2016, 21:53

Dreamweaver schreefColonKan me vergissen maar krijg het idee dat de update net als de vorige keer blijft hangen :(

Inderdaad :Momenteel is de update bezig. Deze start rond 6.45 uur tot 8.20 uur (op vrijdag tot circa 8.40 uur). Het is verstandig om op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend t/m 9.30 uur geen activiteiten te ondernemen i.v.m. een piekbelasting op de server.
Diverke, Mega-Diverke
Ex GD, BD, WHE & medeBM van Maastricht --> met m'n oude account.
Nu: GD Brussel en Ex BM

tomvb
Lid
BerichtenCOLON 43

Berichtdoor tomvb » 12 Dec 2016, 22:30

Lijkt er wel op inderdaad.

En wederom communicatie van niks. 1 berichtje op facebook, en een reactie op de mail van (ik meen) diverke...

Kunnen sommige wel weer komen met als ze wat weten dan horen we t wel... maar dit is gewoon ronduit slecht. 3x in een maand geloof ik

Dreamweaver
Lid
BerichtenCOLON 15

Berichtdoor Dreamweaver » 12 Dec 2016, 22:42

tomvb schreefColonLijkt er wel op inderdaad.

En wederom communicatie van niks. 1 berichtje op facebook, en een reactie op de mail van (ik meen) diverke...

Kunnen sommige wel weer komen met als ze wat weten dan horen we t wel... maar dit is gewoon ronduit slecht. 3x in een maand geloof ik

Dat berichtje op FB is nog tegenstrijdig met het berichtje eronder ook.
Deze problemen zouden zich toch niet meer voordoen op de nieuwe server?

Snap er geen jota meer van :lol:

tomvb
Lid
BerichtenCOLON 43

Berichtdoor tomvb » 12 Dec 2016, 22:50

hehe, ook dat nog eens ja...

Het zal vast niet de laatste keer zijn. Of ze moeten dit keer écht het probleem gaan vinden...

tomvb
Lid
BerichtenCOLON 43

Berichtdoor tomvb » 13 Dec 2016, 13:13

Dit kreeg ik gisteravond iets voor 8en nog in mn mailbox.

Het is inderdaad erg vervelend, we balen zelf ook enorm hiervan. Dit had niet meer mogen gebeuren, na de verhuizing naar een nieuwe server.
Rein is aan het werk en de host heeft nog geen definitief analyse gemaild dus ik vrees dat ik je het antwoord nog even schuldig zal moeten blijven.. helaas L

Met vriendelijke groet,

Dit was mijn mail:

Helaas krijg ik via facebook geen reactie, vandaar deze mail. Is er iets te zeggen over de update? Is die wel goed gegaan dit keer, kunnen we voor woensdag nog weer inloggen en dus op tijd inkopen e.d.?

Het begint wel erg vervelend te worden nu.

PorcupineTree
Lid
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2016, 12:56

Berichtdoor PorcupineTree » 13 Dec 2016, 18:09

tomvb schreefColonDit kreeg ik gisteravond iets voor 8en nog in mn mailbox.

Het is inderdaad erg vervelend, we balen zelf ook enorm hiervan. Dit had niet meer mogen gebeuren, na de verhuizing naar een nieuwe server.
Rein is aan het werk en de host heeft nog geen definitief analyse gemaild dus ik vrees dat ik je het antwoord nog even schuldig zal moeten blijven.. helaas L

Met vriendelijke groet,

Dit was mijn mail:

Helaas krijg ik via facebook geen reactie, vandaar deze mail. Is er iets te zeggen over de update? Is die wel goed gegaan dit keer, kunnen we voor woensdag nog weer inloggen en dus op tijd inkopen e.d.?

Het begint wel erg vervelend te worden nu.

Verbaast me verder weinig. Zit geen vooruitgang in, informatiestroom is bedroevend :lol:.

Kijk volgende week wel weer of 'k kan inloggen, als ik het niet vergeten ben.

tomvb
Lid
BerichtenCOLON 43

Berichtdoor tomvb » 13 Dec 2016, 19:15

informeren is inderdaad nog steeds moeizaam. Begin van de middag maar weer een mailtje gestuurd, uiteraard nog geen reactie dus ik ga er maar vanuit dat er nog geen nieuws is. We gaan het morgenvroeg wel zien of het weer werkt.

diverke
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2005, 09:53

Berichtdoor diverke » 13 Dec 2016, 23:09

tomvb schreefColoninformeren is inderdaad nog steeds moeizaam. Begin van de middag maar weer een mailtje gestuurd, uiteraard nog geen reactie dus ik ga er maar vanuit dat er nog geen nieuws is. We gaan het morgenvroeg wel zien of het weer werkt.

ook via facebook geen reactie :(
Diverke, Mega-Diverke
Ex GD, BD, WHE & medeBM van Maastricht --> met m'n oude account.
Nu: GD Brussel en Ex BM