Formeren van de denktank

Taken die aangepakt worden

Alleen voor moderators.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

voordeel
Lid
BerichtenCOLON 124
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2006, 00:53

Formeren van de denktank

Berichtdoor voordeel » 08 Mrt 2010, 20:44

Momenteel kun je nog aanmelden voor de denktank die in de week van 8 maart een start zal moeten maken met zijn werk.

De denktank zal als taak hebben om te onderzoeken hoe MT de negatieve balans van haar spelers aantallen kan doorbreken. Kortom wat moet er veranderen of aangepast worden wil MT weer een nieuwe toekomst krijgen.

Doelstelling is dat de denktank eind maart 2010 met haalbare voorstellen komt. Vanaf dat moment zal er bepaald worden of MT echt een nieuwe start kan krijgen.

De toekomst zal het bepalen.

Als zelf ik het de voordeel van de twijfel kan geven dan kan iedereen dat. Zelfs SVC :wink:
Voordeel - Rotterdam - beheerder 'waarden en normen' - Niveau 6

voordeel
Lid
BerichtenCOLON 124
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2006, 00:53

Berichtdoor voordeel » 11 Mrt 2010, 22:09

De denktank zal vanaf heden van start gaan. Wel is besloten iedereen een kans te geven om mee te denken ondanks de oproep om je hiervoor aan te melden. iedereen is dus van harte welkom om mee te denken of om iets aan te kaarten wat je graag op de MT kaart wilt zetten.

De werkwijze is als volgt:

In het gedeelte MELDINGEN kan iedereen problemen binnen MT posten. Graag een duidelijk verhaal van wat het probleem is en eventueel ook de mogelijkheden hiervoor benoemen. Het is dus niet de bedoeling dat er dan gelijk daarover een discussie ontstaat. In het gedeelte meldingen is het alleen de bedoeling om zoveel mogelijk problemen binnen MT, van welke aard ook, te benoemen.

Er zal dan door mij zelf uit de geposte problemen onderwerpen gekozen worden waarvoor ik een nieuw topic zal aanmaken in het Tips/Verzoekjes deel van het forum. In dit topic is het dan de bedoeling om INHOUDELIJK over dit onderwerp in te gaan. Let op! Elke post die het topic vervuild, op welke manier dan ook, zal gezien worden als spam. Een gewaarschuwd mens telt voor twee ;)

Als een onderwerp behandeld is en er een duidelijke oplossing voor is zal deze op een lijst geplaatst worden waar Martin dan zo spoedig als mogelijk aan kan gaan werken. Voor de criticasters onder ons, ik zelf ben er ook een van, we zullen zien of die lijst ook verwerkt zal worden door Martin. Voorlopig denk ik dat het dit keer wel eens zo ver kan komen.

We zullen twee lijsten hanteren:

Lijst 1: Alle punten die het huidige MT inhoudelijk beter maakt zonder dat het een volledige nieuwe optie is. Gebruiksvriendelijkheid zullen we wel toelaten op deze lijst ondanks ze mogelijk nieuwe opties kunnen zijn.

Lijst 2: Hoe komt MT aan meer spelers als Lijst 1 volledig is ingevoerd.
Voordeel - Rotterdam - beheerder 'waarden en normen' - Niveau 6