To-do-list 2 : Inkoopmanager hulp / IM helper

Taken die aangepakt worden

Alleen voor moderators.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

JohnDeere
Lid
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2009, 17:46

To-do-list 2 : Inkoopmanager hulp / IM helper

Berichtdoor JohnDeere » 23 Mei 2010, 23:41

Hallo

Er bestaat een hele handige site mbt de inkoop manager.
Namelijk http://mthelper.gekrabbel.be/index.php?p=0
Deze site is bij een aantal mensen bekend, maar ook bij velen niet, vooral ook bij beginnende spelers.
Deze site kan precies berekenen hoeveel je bij je groothandels moet inkopen, je hebt alleen een inkoop manager nodig hiervoor.
Het zou mooi zijn als er een verwijzing naar deze site komt, op de manier als ook het forum en de chat worden weergegeven.
Dus: Forum | Help | Contact | Favoriet | Chat | Inkoop

Op deze manier zouden veel meer mensen hiermee in aanraking komen, en het is praktische aanvulling op je adviseur.
Ik hoop dat de bedoeling een beetje duidelijk is.

Mvg,

Total-inspiration (Super_Criminal)
Bert (JohnDeere)
TACO-Brussel - NieuwBrusselsPlatform - Niveau 1 - Burgemeester Seizoen 50 - 51 - 52

JohnDeere
Lid
BerichtenCOLON 29

Re: Inkoopmanager hulp

Berichtdoor JohnDeere » 23 Mei 2010, 23:45

Als aanvulling op bovenstaande, op de site is naast de inkoop hulp ook een sorteerder voor je zwarte markt goederen.
En uiteraard voor de site ere wie de eer toe kome, Arne van Mothzone
TACO-Brussel - NieuwBrusselsPlatform - Niveau 1 - Burgemeester Seizoen 50 - 51 - 52

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 24 Mei 2010, 14:29

Misschien handig als Martin eens vraagt of hij het mag gebruiken... En eventueel wil/kan kopen van Arne.

Want als Arne de site weghaalt, dan zijn wij hem ook kwijt ;)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

JohnDeere
Lid
BerichtenCOLON 29

Berichtdoor JohnDeere » 27 Mei 2010, 15:49

tippie schreefColonMisschien handig als Martin eens vraagt of hij het mag gebruiken... En eventueel wil/kan kopen van Arne.

Want als Arne de site weghaalt, dan zijn wij hem ook kwijt ;)

Dat is een waar en belangrijk punt wat je daar zegt.

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 28 Mei 2010, 01:46

Martin heeft mail 8)
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32

Berichtdoor Super_Criminal » 29 Mei 2010, 17:22

JohnDeere schreefColonHallo

Er bestaat een hele handige site mbt de inkoop manager.
Namelijk http://mthelper.gekrabbel.be/index.php?p=0
Deze site is bij een aantal mensen bekend, maar ook bij velen niet, vooral ook bij beginnende spelers.
Deze site kan precies berekenen hoeveel je bij je groothandels moet inkopen, je hebt alleen een inkoop manager nodig hiervoor.
Het zou mooi zijn als er een verwijzing naar deze site komt, op de manier als ook het forum en de chat worden weergegeven.
Dus: Forum | Help | Contact | Favoriet | Chat | Inkoop

Op deze manier zouden veel meer mensen hiermee in aanraking komen, en het is praktische aanvulling op je adviseur.
Ik hoop dat de bedoeling een beetje duidelijk is.

Mvg,

Total-inspiration (Super_Criminal)
Bert (JohnDeere)

Toevoeging:
We gaan ervan uit dat een IM voor GH, die er wel is voor de winkels, er niet 1,2,3 komt. Veel mensen snakken daarnaar. Vooral de langdurende spelers. Via deze manier kan Martin realtief eenvoudig toch veel mensen helpen en wordt de site door een breder publiek gebruikt. Ben benieuwd.
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763

Re: To-do-list 2 : Inkoopmanager hulp / IM helper

Berichtdoor MiladyP » 16 Jul 2010, 01:09

Mothzone heeft zich bereid verklaard om alle benodigde info te verstrekken, zodat Martin deze snel kan verwerken naar MT zelf.

Arne, bedankt!!!!!!

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 16 Jul 2010, 10:45

MiladyP schreefColonMothzone heeft zich bereid verklaard om alle benodigde info te verstrekken, zodat Martin deze snel kan verwerken naar MT zelf.

Arne, bedankt!!!!!!

Dit is echt goed nieuws, Arne bedankt! :D
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32

Berichtdoor Super_Criminal » 16 Jul 2010, 19:15

MiladyP schreefColonMothzone heeft zich bereid verklaard om alle benodigde info te verstrekken, zodat Martin deze snel kan verwerken naar MT zelf.

Arne, bedankt!!!!!!

Bedankt Arne, Top.
Mijn idee en verder uitgewerkt door John lijkt in MT te komen en ben daar blij mee.
Dan hoef ik niet meer elke keer naar MT helper site toe. :)
Het scheelt Martin ook veel tijd, een IM maken zoals voor de winkels is meer werk..
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

JohnDeere
Lid
BerichtenCOLON 29

Berichtdoor JohnDeere » 19 Jul 2010, 19:27

Arne bedankt.

Mt werkgroep en Martin bedankt voor het oppakken ervan.

Mvg,

Bert

RickleBV
Lid
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2008, 12:41

Berichtdoor RickleBV » 20 Jul 2010, 02:28

Andere vraag over de IM

Is het ook mogelijk om net als bij het expert-inkoopscherm de optie erbij te krijgen om op alfabet te sorteren?
RickleBV - N1 - Antwerpen - DG3

Theezakje
Lid
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 22:32

Berichtdoor Theezakje » 24 Sep 2010, 08:58

Ik vind het jusit een taak van een forum om zo een site op een prominente plaats te zetten, niet de website zelf.
Wellicht is het een goed idee om een subforum: Handige Links op te zetten, waar elke link een eigen topic krijgt?
Voorlopig mijn laatste bezoek.
Misschien kom ik terug als er daadwerkelijk actie wordt ondernomen.

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763

Berichtdoor MiladyP » 25 Sep 2010, 04:11

Theezakje schreefColonIk vind het jusit een taak van een forum om zo een site op een prominente plaats te zetten, niet de website zelf.
Wellicht is het een goed idee om een subforum: Handige Links op te zetten, waar elke link een eigen topic krijgt?

uhhhh, ik weet dat het laat is, maar toch snap ik het wsl morgen ook niet..... Zou je wat nader willen toelichten?

Theezakje
Lid
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 22:32

Berichtdoor Theezakje » 25 Sep 2010, 21:53

Kan me neit voorstellen dat martin zoiets gaat inbouwen, en anders kon ij het scipt zelf ook wel bedenken, lijkt me.
Een link naar de website lijkt me geen goede zaak vanuit het spel, maar juist handig als forumartikel.
Wellicht is het een goed idee om een subforum: Handige Links op te zetten, als subforum op dit MT-forum. Hierbij kunnen allerlei links, gerelateerd aan MegaTycoon komen, denk dus aan deze site, denk aan de nieuwssite, denk aan promotiesites (Hyves, Facebook etc.), zo houd je ook alles lekker levend.
Voorlopig mijn laatste bezoek.
Misschien kom ik terug als er daadwerkelijk actie wordt ondernomen.

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 27 Sep 2010, 15:57

Theezakje schreefColonWellicht is het een goed idee om een subforum: Handige Links op te zetten, als subforum op dit MT-forum. Hierbij kunnen allerlei links, gerelateerd aan MegaTycoon komen, denk dus aan deze site, denk aan de nieuwssite, denk aan promotiesites (Hyves, Facebook etc.), zo houd je ook alles lekker levend.

Misschien wel een goed idee, maar alleen als er alleen topics kunnen worden geopend door moderators of een bepaald persoon of zo, want anders krijg je dikke spam met allemaal onzinlinks en dan is dat hele subforum helemaal niks meer imo.