Eventuele stafblad

Deze veranderingen zijn gereed.

Alleen voor moderators.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32

Eventuele stafblad

Berichtdoor Super_Criminal » 12 Mrt 2010, 14:42

Eventuele stafblad bij 4. Detailinformatie over een bedrijf bij adviseur.

Als je een bedrijf zoekt via deze optie en hij of zij doet MT al een langere tijd zie je een lange lijst met strafregels. B
Kunnen niet worden samengevat dus:

125 pogingen tot diefstal van een vervoersmiddel
200 deelnames aan een mislukte ramkraak( winkel)
etc etc.

Of gewoon totaal: 325 strafregels heeft dit account.

Dit verkomt het scrollen naar beneden als je persbericht wilt gaan kijken.
Denk dat het op de server ook ruimte scheelt vooral als het MT deelnemers groeit en daarmee de snelheid.
Misschien een idee om de algemene gegevens een stuk neer te zetten van de onderdelen die je kan zien, als je daar op klikt gaat die automatische zonder te scrollen daarheen. En slaat die de rest over.
Bijv winkels, fabrieken etc.
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005, 16:33

Berichtdoor Geer » 12 Mrt 2010, 17:41

Ik snap niet waarom die overtredingen hoe dan ook worden gebruikt binnen MT.

Misschien een idee voor de toekomst om het aantal strafbladen ook mee te laten tellen voor de omzet. Dan heeft het tenminste nu om puur ondernemer te worden.
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

thijs_1981
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2005, 15:32

Berichtdoor thijs_1981 » 14 Mrt 2010, 09:24

@Geer,

Dat is natuurlijk een optie, maar je kan ook de strafregels afkopen, dus minder reeel.

Ok, het kost geld, maar hoeveel levert dat dan op?

Wat ik wel vind, dat bij BM verkiezingsuitslagen die regels er wel uit mogen. Het is erg onoverzichtelijk, om te kijken wie in welke stad heeft gewonnen.
(partij) CC - (clan) Albatros -- 19x BM Antwerpen--niv.1--naam: Servex--

thijs_1981
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2005, 15:32

Berichtdoor thijs_1981 » 14 Mrt 2010, 09:28

sorry over die BM uitslag was ik iets te voorbarig. is al opgelost ;-)
(partij) CC - (clan) Albatros -- 19x BM Antwerpen--niv.1--naam: Servex--

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151

Berichtdoor Super_Criminal » 14 Mrt 2010, 13:00

Geer schreefColonIk snap niet waarom die overtredingen hoe dan ook worden gebruikt binnen MT.

Misschien een idee voor de toekomst om het aantal strafbladen ook mee te laten tellen voor de omzet. Dan heeft het tenminste nu om puur ondernemer te worden.

Ik ben groot voorstandig van dit idee. Dan moeten mensen weer kiezen wat ze doen. Bij een BM of een andere functie wordt inmiddels geaccepteerd dat zij ook strafregels doen en gwoon criminele zaken uitvoeren. In RL zal dit nooit gebeuren.

Het is een uitdaging om Bm te zijn, crimineel te zijn en toch merken weinig mensen dat.

Tevens door crimineel gedrag gaat de belasting omhoog. ( in RL), dus mag een ondernemer ook boeten.
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

Theezakje
Lid
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 22:32

Berichtdoor Theezakje » 20 Mrt 2010, 22:33

Ik zou ook hier niet zo zwaar aan tillen, die strafbladregels zijn vrijwel alleen een tabel en wat tekst, dus echt veel data hoeft er niet ingeladen te worden. Daarbij vind ik het persoonlijk wel een leuke optie, dat je in 1x de schandelijst van een ondernemer ziet.

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 26 Mrt 2010, 02:14

Ik vind het persoonlijk WEL irritant dat als ik een BB wil lezen van iemand ik eerst ellendig lang naar beneden moet scrollen omdat er duizend strafregels staan....

Wie kijkt daar nu naar wat voor strafregels er staan? Zoals gezegd vat het dan samen of een klikoptie dat het pas t evoorschijn komt als je er op klikt

Cicero.bv
Lid
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2007, 13:15

Berichtdoor Cicero.bv » 26 Mrt 2010, 16:39

Daar zit wel iets in eigenlijk. Dat het weer een beetje slecht wordt om crimineel te zijn. Nu is het eigenlijk alleen maar goed. Maar als je toch die richting op gaat kan er in de toekomst ook gedacht worden dat criminelen elkaar en ondernemers ook echt kunnen oplichten. Die ramkraken stelt echt helemaal niks voor. Grootste crimineel en ondernemer worden zoals ik ben geweest, wordt dan een stuk moeilijker, je moet echt keuzes gaan maken.
- Cicero.bv -HK Heereveen - niveau 1 - MT+

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151

Berichtdoor Super_Criminal » 28 Mrt 2010, 19:52

Cicero.bv schreefColonDaar zit wel iets in eigenlijk. Dat het weer een beetje slecht wordt om crimineel te zijn. Nu is het eigenlijk alleen maar goed. Maar als je toch die richting op gaat kan er in de toekomst ook gedacht worden dat criminelen elkaar en ondernemers ook echt kunnen oplichten. Die ramkraken stelt echt helemaal niks voor. Grootste crimineel en ondernemer worden zoals ik ben geweest, wordt dan een stuk moeilijker, je moet echt keuzes gaan maken.

Thats it. Crimineel zijn levert alleen maar geld op in principe.
Megawitwas transacties, ZM goederen kopen(niv6 handig) en Bevorderd de ondernemer te makkelijk ipv tegen werkt.
Net zoals de stad vergelijking disscussie moet men keuzes maken..
Geen enkele keuze is fout of goed is aan de persoon zelf.