DONE : Beveiliging fabs en levs

Deze veranderingen zijn gereed.

Alleen voor moderators.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

Gebruikers-avatar
Desteney
Lid
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2007, 11:21

DONE : Beveiliging fabs en levs

Berichtdoor Desteney » 19 Mrt 2010, 08:59

Aangezien de beveiliging bij de fabs en levs totaal geen nut heeft, zou m.i. de optie om te beveiligen weg kunnen. Dan breng je spelers ook niet op het verkeerde been en hebben ze ook niet per abuis onnodige kosten.
Desteney - HK Amsterdam - N1 - ex-BD Maastricht - ex-BD Amsterdam - ex-Chief InvisableMasterminds - GoldenMasterminder - MT+
ex-HDM - MT+

Theezakje
Lid
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 22:32

Berichtdoor Theezakje » 20 Mrt 2010, 22:40

Ik vind dat ieder dat maar voor zich moet uitvinden.
Je wilt toch immers niet dat er bij je fabriek ingebroken wordt? Dat dat niet kan in MT staat daarbuiten vind ik.
In heet MT kan je alles beveiligen, dus waarom niet je fabrieken? Verder staat duidelijk uitgelegd overal dat alleen winkelsen GH's te overvallen zijn, dus ik vind het maar betutteling om niks.

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32

Berichtdoor Super_Criminal » 21 Mrt 2010, 00:23

Theezakje schreefColonIk vind dat ieder dat maar voor zich moet uitvinden.
Je wilt toch immers niet dat er bij je fabriek ingebroken wordt? Dat dat niet kan in MT staat daarbuiten vind ik.
In heet MT kan je alles beveiligen, dus waarom niet je fabrieken? Verder staat duidelijk uitgelegd overal dat alleen winkelsen GH's te overvallen zijn, dus ik vind het maar betutteling om niks.

Jemig, voeg eens wat nuttigs doe aan dit forum deel ipv het forum vol te spuije!
Je levert weinig tot geen bijdrage op deze manier.
Het is prima in MT dat je dingen kan beveilingen of niet. Maar de optie hoeft er niet te zijn als er geen mogelijkheid is om dit te kraken,( fabs, lever).Ben dus met HDM eens..
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 21 Mrt 2010, 00:44

Het is een nutteloze optie die voor verwarring zorgt, zal deze op de "to-do" list zetten.

Goed idee!.

slotje?
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

voordeel
Lid
BerichtenCOLON 124
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2006, 00:53

Berichtdoor voordeel » 02 Apr 2010, 22:29

Wat mij betreft komt dit zeker op de to do list maar dan wel als fiet dat je bij fabrieken en leveranciers kan gaan ramkraken/inbreken. Het is een onafgemaakte optie die gefikst moet worden namelijk.
Voordeel - Rotterdam - beheerder 'waarden en normen' - Niveau 6

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 04 Apr 2010, 02:31

We wachten gewoon even af, mss heeft Martin dadelijk zin gekregen om de ramkraken af te maken, anders tot de tijd van het zin hebben de knop maar even weghalen (als kosten brengende nutteloze optie).
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

voordeel
Lid
BerichtenCOLON 124

Berichtdoor voordeel » 05 Apr 2010, 21:33

MiladyP schreefColonWe wachten gewoon even af, mss heeft Martin dadelijk zin gekregen om de ramkraken af te maken, anders tot de tijd van het zin hebben de knop maar even weghalen (als kosten brengende nutteloze optie).

Het gaat niet zo zeer om waar Martin zin in heeft maar wat wij als advies aan hem mee geven. Wat en of die er mee doe is voor latere zorg en geheel zijn pakkie aan. Natuurlijk zal het de bedoeling zijn dat met de punten waar wij mee komen ook volledig opgepakt kan worden door Martin.

Zijn er mensen tegen op het voorstel om fabrieken en leveranciers te laten ramkraken?

voordeel
Lid
BerichtenCOLON 124

Berichtdoor voordeel » 10 Apr 2010, 14:50

Op de to do list geplaatst als punt 3. Graag hoor ik van Martin spoedig of die kiest voor de makkelijkste keuze om de knop tot beveiligen van je fabrieken/leveranciers weghaalt of dat die echt de onafgemaakte optie zal gaan maken zodat Fub met zijn Lada een fabriek binnen kan rijden.

Zie http://forum.megatycoon.nl/viewtopic.php?p=380007#380007

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Re: to-do-list 1: Beveiliging fabs en levs

Berichtdoor Rein » 21 Jun 2010, 16:42

Zie MT nieuws...

De beveilingsoptie bij fabrieken, fabrieken BM en leveranciers was overbodig en is verwijderd. Indien dit wel ingesteld was is e.e.a. aangepast naar 'geen beveiliging'.