DONE : to-do-list 1: loco-burgemeester

Deze veranderingen zijn gereed.

Alleen voor moderators.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

DONE : to-do-list 1: loco-burgemeester

Berichtdoor MiladyP » 25 Mrt 2010, 18:47

Voorstel loco-BM:

Ik ben momenteel burgemeester (Discussie is geweest en afgerond, niet meer opnieuw aub) en heb naast mij zo'n figuur zitten, dat loco BM heet en mee zou moeten besturen.
Buiten elke ronde te proberen mijn comfortabele BM-stoel te ruilen tegen zijn krukje, doet die dus echt niets.

In de regels staat, dat wanneer ik optie 12 zou doen (of MT dat voor mij doet), dat de loco dan BM wordt. Oke, goed geregeld, maar kan de loco niet meer doen?

- Als de BM de vriezer in gaat, dan komen er dus geen voorstellen meer. Het is nl geen optie 12, maar optie noordpool.
- En wat als een BM geen optie 12 doet, maar gewoon letterlijk afwezig raakt (bv internet-problemen, familie-crisis of gezondheidszaken).

Beiden situatie zijn al meervoudig voorgekomen.

Zou het dan niet beter zijn, om ook hiervoor de loco-BM in te zetten?

bv: BM vriezert, de loco wordt die tijd BM. En als BM langer als 4 updates niet inlogt, wordt loco ook (tijdelijk) BM.

Zo krijgt de loco een meer RL georiënteerde taak in MT en wordt een echt bestuurslid (hij is immers als loco gekozen).

Ben benieuwd naar uw reacties.
Laatst gewijzigd door 1 op MiladyP, in totaal 13 keer gewijzigd.
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 25 Mrt 2010, 18:53

Ik snap héél goed wat Patricia bedoeld...

Ik ben momenteel de Loco die regelmatig de comfortabele BM-stoel van Patricia wil inpikken, maar eigenlijk er altijd weer vanaf geschopt word..

Nee gekheid, maar dit zou voor mij een ideale toevoeging zijn aan het spel.
Ik ben dan als loco tenminste ook echt nuttig, nu doe ik niet meer dan op mijn barkruk bier te drinken...

Moet ik het ook nog met Grolsch flesjes doen momenteel.... :cry:

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 25 Mrt 2010, 19:09

Het zou mooi en logisch zijn als dit ingevoerd wordt. Zo kan een BM een weekje op vakantie... Iets wat nu niet kan ;)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Theezakje
Lid
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 22:32

Berichtdoor Theezakje » 25 Mrt 2010, 20:15

Goed plan.

Een Burgemeester is echter wel belangrijk en daarom pleit ik om de 4 ronden niet inloggen te verlagen naar 3 ronden.

Cicero.bv
Lid
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2007, 13:15

Berichtdoor Cicero.bv » 26 Mrt 2010, 16:46

Heel goed plan. Zo gaat MT ook wat meer op RL lijken weer. Als een BM er niet is, neemt de loco-BM het tijdelijk over.
- Cicero.bv -HK Heereveen - niveau 1 - MT+

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32

Berichtdoor Super_Criminal » 28 Mrt 2010, 19:45

Cicero.bv schreefColonHeel goed plan. Zo gaat MT ook wat meer op RL lijken weer. Als een BM er niet is, neemt de loco-BM het tijdelijk over.

Sluit zich aan met de rest....to do list??
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

voordeel
Lid
BerichtenCOLON 124
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2006, 00:53

Berichtdoor voordeel » 10 Apr 2010, 14:53

Geplaatst op de to do list als punt 4.

Zie http://forum.megatycoon.nl/viewtopic.php?p=380007#380007
Voordeel - Rotterdam - beheerder 'waarden en normen' - Niveau 6

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Re: to-do-list 1: loco-burgemeester

Berichtdoor Rein » 23 Jun 2010, 09:38

Zie MT nieuws:

Indien de burgemeester (=bm) stopt of wordt verwijderd wordt de loco-burgemeester automatisch burgemeester. (Dit was al zo.) Nu is er een extra aanpassing gemaakt waarbij de loco-bm ook bm wordt tot het einde van het seizoen(!) als de oude bm in de vriezer gaat (zie 'gegevens wijzigen' in het hoofdscherm voor meer uitleg over het 'invriezen'). De oude bm wordt dan loco-bm. Als beiden in de vriezer zitten gebeurd er niks. E.e.a. is wel een soort noodoplossing, het is dus van belang dat als je bm wilt worden, je rekening houdt met je vakantie.