lichterbv: fout in IM

Deze veranderingen zijn gereed.

Alleen voor moderators.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

lichterbv
Lid
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 20 Sep 2008, 15:48

bug?

Berichtdoor lichterbv » 27 Mrt 2010, 08:34

vraagje ,kan het zijn dat er een bug in het systeem zit, binnen een aantal ronde wordt er bij mijn groothandels in gekocht terwijl deze zijn gesloten
op zich prima dat er wordt gekocht, alleen na de update wil ik eerst mijn eigen winkels bevoorraden, op zich niet echt een probleem viel me alleen op

Gebruikers-avatar
Desteney
Lid
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2007, 11:21

Berichtdoor Desteney » 27 Mrt 2010, 11:46

Dan heeft iemand anders toch de IM op jouw GH's ingesteld.
Ondanks dat de GH's nu dicht staan, kan er wel bij je ingekocht worden via die IM.

Via financieel overzicht / GH / transacties zou je kunnen zien wie het is en zou je contact op kunnen nemen.
Desteney - HK Amsterdam - N1 - ex-BD Maastricht - ex-BD Amsterdam - ex-Chief InvisableMasterminds - GoldenMasterminder - MT+
ex-HDM - MT+

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005, 16:33

Berichtdoor Geer » 27 Mrt 2010, 12:33

HDM schreefColonDan heeft iemand anders toch de IM op jouw GH's ingesteld.
Ondanks dat de GH's nu dicht staan, kan er wel bij je ingekocht worden via die IM.

Via financieel overzicht / GH / transacties zou je kunnen zien wie het is en zou je contact op kunnen nemen.

Was een andere oplossing ook niet om de prijzen een beetje aan te passen?
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 27 Mrt 2010, 14:05

Het is iig een fout die lichterbv aangeeft ;) Kan een mod vanaf dat stukje verplaatsen naar meldingen?
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Gebruikers-avatar
Desteney
Lid
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2007, 11:21

Berichtdoor Desteney » 27 Mrt 2010, 15:32

Geer schreefColon
HDM schreefColonDan heeft iemand anders toch de IM op jouw GH's ingesteld.

Was een andere oplossing ook niet om de prijzen een beetje aan te passen?

Ja idd, nu je het zegt.
Volgens mij ook. Je krijgt dan een iig melding en je IM doet het dan niet, dus moet je de hele IM weer nalopen. Maar of je dan die dichte GH weer kan selecteren (omdat die blijft staan in het pop-up vakje) weet ik niet.
Maar Lichterbv zou dat wel kunnen uitproberen.
Desteney - HK Amsterdam - N1 - ex-BD Maastricht - ex-BD Amsterdam - ex-Chief InvisableMasterminds - GoldenMasterminder - MT+
ex-HDM - MT+

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 28 Mrt 2010, 01:53

tippie schreefColonHet is iig een fout die lichterbv aangeeft ;) Kan een mod vanaf dat stukje verplaatsen naar meldingen?

Done 8)
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Re: lichterbv: fout in IM

Berichtdoor Rein » 25 Jun 2010, 11:59

Er is vanaf heden een extra check tijdens de update of een groothandel intern of extern levert.