zomaar uitgelogd forum
-
- Lid
- BerichtenCOLON 151
- GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32
zomaar uitgelogd forum
Ik weet niet als jullie er last van hebben. Ik word soms automatishc uitgelogd op het forum terwijl ik niks doen.( zat bijv effe op andere site te kijken ) . Het is wel erg irritant namelijk..
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x
-
- Lid
- BerichtenCOLON 529
- GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13
-
- Lid
- BerichtenCOLON 27
- GeregistreerdCOLON 19 Jul 2005, 18:58
Theezakje schreefColonIk meen mij trouwens te herinneren, dat dit automatisch wordt gedaan door phpBB. Deze tijd is aan te passen in het Admin Panel. De standaard waarde is 3600s, dus 60 minuten. Na 60 minuten geen activiteit op het forum, wordt je automatisch uitgelogd, om zo geheugen te besparen
ik meen mij trouwens te herinneren dat je wel echt geilt op forumpost waar jij als laatste een berichtje hebt neergepland

SC dit is voor de belasting van de server te verminderen als je niet echt iets doet op het forum

-
- Lid
- BerichtenCOLON 151
- GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32
Uit de help van phpBB:
Waarom word ik automatisch uitgelogd?
Als je de optie log mij automatisch in bij ieder bezoek niet aanvinkt, blijf je maar voor een bepaalde tijd ingelogd. Zo wordt vermeden dat anderen je account misbruiken. Om ingelogd te blijven, moet je bij het inloggen de optie aanvinken. We raden dit echter af als je het gebruik maakt van een openbare computer, bijvoorbeeld op school, in de bibliotheek, in een internet café, enz. Als deze optie niet beschikbaar is, heeft de beheerder deze uitgeschakeld.
-
- Lid
- BerichtenCOLON 497
- GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26
Re: zomaar uitgelogd forum
Hopelijk is dit nu opgelost, met de komst van het nieuwe forum?
Dan kan deze ook dicht
Dan kan deze ook dicht

Voorlopig mijn laatste bezoek.
Misschien kom ik terug als er daadwerkelijk actie wordt ondernomen.
Misschien kom ik terug als er daadwerkelijk actie wordt ondernomen.