Bug-report WHRO scherm

Deze veranderingen zijn gereed.

Alleen voor moderators.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

Tussengas2010
Lid
BerichtenCOLON 158
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2010, 19:48

Bug-report WHRO scherm

Berichtdoor Tussengas2010 » 08 Nov 2010, 19:09

Had dit ook al per mail gemeld, maar kan me voorstellen dan Patricia het wat druk heeft dus vandaar dat ik het hier ook nog maar even meld. Snap dat er op dit forum niet veel WHRO's zijn maar misschien heeft iemand anders dit ook ervaren en weet die er misschien een oplossing voor :)

Beste Patricia,

Na mijn terugkeer uit de vriezer bleek dat het voorstel om mij tot WHRO te benoemen is goedgekeurd door de bevolking van het altijd zonnige Eindhoven.
Een beetje kijkende naar mijn mogelijkheden binnen deze functie, kwam ik tot de ontdekking van de volgende bug:
Als er in een tekst een 'enter' staat dan wordt deze in het scherm van de WHRO vertaald naar een <br \> (html voor een 'enter'). Echter, iederekeer dat je een gebouw opnieuw opslaat, spuugt ie er een extra <br \> bij waardoor er dus 2 lege regels zijn, en daarnaast er dus minder ruimte overblijft voor een beschrijving van een gebouw.

Ik weet niet of deze bug op meer momenten plaats vind maar opmerkelijk is dat bij de meeste gebouwen de beschrijvingen van mijn voorgangers vaak wel 4/5/6x een <br \> achter elkaar staan waardoor er grote stukken van de tekst wegvallen...

Misschien iets voor Martin om een keertje naar te kijken!

Groetjes
Martijn van Tussengas2010
Voormalige functies:
Eindhoven: WHRO, loco-BM, BM (allen voor een flink aantal seizoenen)

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Re: Bug-report WHRO scherm

Berichtdoor MiladyP » 12 Nov 2010, 23:21

Het zou opgelost moeten zijn nu... Martin heeft wat zaken aangepast.
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Leejon
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2004, 17:04

Berichtdoor Leejon » 25 Nov 2010, 18:01

Als we het toch over WHRO bugjes hebben... Er zit nog een paarse balk in het plattegrond-scherm.
Leejon - Assen (Wethouder Ruimtelijke Ordening vanaf seizoen 9) - Live Politics - Geen Clan - Niveau 1 - MT+

Tussengas2010
Lid
BerichtenCOLON 158
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2010, 19:48

Berichtdoor Tussengas2010 » 26 Nov 2010, 02:49

en als we toch bezig zijn... Politie agenten zijn misschien niet al te pienter maar ook bij hun is de huidige spelling doorgekomen en hebben ze het politieburO veranderd in een politieburEAU. ;)
Voormalige functies:
Eindhoven: WHRO, loco-BM, BM (allen voor een flink aantal seizoenen)

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 26 Nov 2010, 19:27

Tussengas2010 schreefColonen als we toch bezig zijn... Politie agenten zijn misschien niet al te pienter maar ook bij hun is de huidige spelling doorgekomen en hebben ze het politieburO veranderd in een politieburEAU. ;)

"De officiële spelling is altijd bureau geweest. Buro heeft nooit in het Groene Boekje gestaan, ook niet in de periode 1954-1995, toen veel woorden naast een 'voorkeurspelling' een 'toegelaten spelling' kenden. Wel nam het woordenboek van Verschueren buro op in de achtste druk (1979) met de vermelding "niet-officiële spelling van bureau", maar voor zover wij kunnen nagaan, is dit het enige woordenboek dat dat deed.

Het vergelijkbare nivo, de niet-officiële spelling van niveau, is in geen enkel algemeen woordenboek of algemene woordenlijst vastgelegd, ook niet in de jaren zestig en zeventig, toen alternatieve spellingen als buro, nivo en aksie enige populariteit genoten. Nivo komt tegenwoordig nog wel eens voor, maar niveau is veel gewoner.

Voor de volledigheid: de verkleinvorm en het meervoud van bureau zijn bureautje en bureaus (niet bureaux of bureau's), en die van niveau zijn niveautje en niveaus (niet niveaux of niveau's).

Elders op deze website vindt u meer informatie over kado/cadeau. (http://www.onzetaal.nl/advies/kado.php)"

Bron: http://www.onzetaal.nl/advies/buro.php