Vrachtwagens

Verzoeken omtrent verbeteringen en uitbreiding.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

qwertyh
Newbee
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2010, 21:27

Vrachtwagens

Berichtdoor qwertyh » 28 Apr 2010, 21:59

Stel je hebt bijv een fab in amsterdam en je hebt 2 GH`s bijv. een in amsterdam en een in rotterdam. dan zou je eigenlijk vrachtwagens moeten kunnen gebruiken zodat je goederen van de ene stad naar de andere stad kunt verplaatsen.
Mijn id:

Je hebt dus zoals hierboven een fab in amsterdam en je hebt 2 GH`s, een in amsterdam en een in rotterdam. Nu wil je kosten (op langere duur) en medewerkers besparen. Dan moet je een vrachtwagendepot bouwen
(Kantoor-> bedrijf opzetten->
- Winkel bouwen
- Groothandel
- Groothandel bouwmateriaal
- Fabriek
- Depot )

Kosten:
Bouwmateriaal: 8 Eenvoudig en 2 luxe Bouwmateriaal. per 100 m2 (in totaal 400m2)
Geld: 500.000

(per ronde)

Overhead: 20000/ronde
Kosten van 1 personeelslid

Capaciteit: Kwaliteit van depot x (tussen 150 en 175) = BIJV. 350 x 150= 52500 per vrachtwagen

Upgrades:
Je hebt 3 Upgrades
Lvl 1: 2 vrachtwagens
Lvl 2: 4
Lvl 3: 6

Extra info:
- je kan max 1 depot per stad
- 1 depot is 2 plaatsen voor bedrijven in HK
- Depot lijkt veel op GH
- Depot komt met hetzelfde niveau als fabrieken (niveau 3) omdat het alleen is om goederen van fabs en levs te vervoeren
- Vervoeren kost 15000 per keer (dus het is goedkoper om 4 vrachtwagens in 1 keer te sturen dan alle 4 apart naar dezelfde stad natuurlijk)
- Je vervoert altijd van Lev naar fab en van fab naar GH en NOOIT andersom ook niet van fab naar fab of van lev naar lev
- De kwal bijft hetzelfde als wanneer je het inkoopt dus bijv fab in amsterdam: brood heeft 300 kwaliteit Gh in rotterdam heeft 400 kwaliteit = brood in Gh 350 kwaliteit

Ik heb het goed genoeg uitgewerkt ik wil weten wat jullie ervan vinden en ik hoop zeker dat het erin komt (ik ben al tevreden met iets wat erop lijkt).

industries
Lid
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2006, 17:15

Re: Vrachtwagens

Berichtdoor industries » 29 Apr 2010, 19:59

Ik vraag me af of het echt iets zou toevoegen in verhouding tot de moeite die het kost om het te implementeren en mee te werken. Verder vraag ik me af of dit echt nodig is, ik denk niet dat heel veel mensen hier problemen mee hebben. Meestal heb je toch de meeste winkels van één soort in één stad, zodat je toch wel een groothandel nodig hebt om je winkels vol te kopen en die kan je dan net zo goed in de desbetreffende stad bouwen.

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 30 Apr 2010, 01:53

De koeriersdienst (weekblad 207):

Afbeelding

Internationaal transport (weekblad 200):

Afbeelding
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Theezakje
Lid
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 22:32

Berichtdoor Theezakje » 18 Jul 2010, 21:23

Het is inderdaad een leuk en inovatief idee, iets waar ik altijd voor ben.
Echter moet ik mijzelf toch volledig achter "industries" scharen.
De optie is erg ingewikkeld en erg leuk, maar ik denk dat er weinig mensen gebruik van maken met al die extra kosten en/of moeite.
Voorlopig mijn laatste bezoek.
Misschien kom ik terug als er daadwerkelijk actie wordt ondernomen.

vuurvos
Newbee
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2011, 09:49

Berichtdoor vuurvos » 11 Apr 2011, 09:56

Ik zou het wel een mooi idee vinden, maar dan wel dat als je bijvoorbeeld meerder winkels in een stad hebt zitten, dat je omzet per winkel iets omlaag gaat.
Want bedoel maar ooit in een stad bij wijze van 12 winkels gezien die hetzelfde verkopen en nog eens van de zelfde eigenaar.

Daarom zou het leuk zijn als je die verliezen dan uiteindelijk weer recht kan trekken door winkels in andere steden te vestigen, en bij genoeg winkels dus je winkels bevoorraden vanuit 1 leverancier, en dan dat je kosten betaalt per kilometer bij wijze van, en personeel van je leverancier gewoon genoeg is om ook te laden.

Turbo_tijn
Lid
BerichtenCOLON 177
GeregistreerdCOLON 28 Okt 2004, 12:21

Berichtdoor Turbo_tijn » 11 Apr 2011, 18:00

vuurvos schreefColonIk zou het wel een mooi idee vinden, maar dan wel dat als je bijvoorbeeld meerder winkels in een stad hebt zitten, dat je omzet per winkel iets omlaag gaat.
Want bedoel maar ooit in een stad bij wijze van 12 winkels gezien die hetzelfde verkopen en nog eens van de zelfde eigenaar.

Daarom zou het leuk zijn als je die verliezen dan uiteindelijk weer recht kan trekken door winkels in andere steden te vestigen, en bij genoeg winkels dus je winkels bevoorraden vanuit 1 leverancier, en dan dat je kosten betaalt per kilometer bij wijze van, en personeel van je leverancier gewoon genoeg is om ook te laden.

Bump. De MT-crew steekt voorlopig zijn tijd in het verbeteren van de huidige opties en fixen van bugs etc. Nieuwe opties worden momenteel niet/nauwelijks geïmplementeerd. Dus voorlopig zal dit ook niet ingevoerd worden, ook al is het wel een goede optie.
Moderator Spellen Topic