Personeelszaken

Verzoeken omtrent verbeteringen en uitbreiding.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

Gebruikers-avatar
Rocket
Lid
BerichtenCOLON 267
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2004, 22:57

Personeelszaken

Berichtdoor Rocket » 14 Jul 2010, 11:24

Bij het personeelszaken heb ik een tweetal dingen:

- Nu is het zo dat de bedrijfsnamen in de kolom 'werkzaam bij' van winkels wel een link bevatten naar het 'bedrijvenoverzicht detailscherm' en de bedrijfsnamen van groothandels niet (van fab's en lev's en bm weet ik niet). Lijkt me wel zo mooi om dat overal hetzelfde te laten zijn.

- de volgorde waarmee de verschillende personeelsleden worden weergegeven bij personeelsoverzicht afwijkend van dat van het ontslaan/verlengen verplaatsen. Bij de eerste is het min of meer gecategoriseerd per bedrijf (bij groothandels niet helemaal) en bij verlengen van contract e.d. is het alfabetisch op voornaam van de werknemer.
Is het misschien mogelijk dat het bij verlengen e.d. op dezelfde manier wordt gerangschikt als bij personeelsoverzicht. Het is voor mij, zonder AD, een stuk makkelijker om te vinden waar de mensen zitten die binnenkort weer een nieuw contract nodig hebben.
Rocket - Amsterdam - Niveau 1 - Wethouder Communicatie

Theezakje
Lid
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 22:32

Re: Personeelszaken

Berichtdoor Theezakje » 24 Sep 2010, 08:57

Beiden zaken zeg ik: voor.
Moet ook niet moeilijk te verwezenlijken zijn.
Voorlopig mijn laatste bezoek.
Misschien kom ik terug als er daadwerkelijk actie wordt ondernomen.

DLindustries
Lid
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005, 20:34

Berichtdoor DLindustries » 10 Dec 2010, 10:10

Ik heb ook nog een opmerking wat betreft personeel,..

Wanneer van meer als 50 mensen het contract bijna verloopt,
staat je gehele persoonlijke nieuws vol met deze berichten.

is het mogelijk dat b.v. vanaf 5 mensen er komt te staan:
"Meerdere contracten met personeelsleden lopen bijna af'

In Plaats van:
"Je contract met Dierk Damme loopt bijna af (zie kantoorscherm/personeelszaken). '
DL-ProductionsBV- Heerenveen- Niv 1- Actief Heerenveen(Voorzitter)- CCB clan- ExGD HV- Loco HV - BM HV seizoen ??+28+36+38+49+50+51

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 09:41

Berichtdoor AziveguInc. » 12 Jan 2011, 10:00

Zou het ook mogelijk zijn om je personeel op verschillende manieren te catogoriseren??? Dus je kunt alfabetisch, contract duur, salaris, kwalitei en/of bedrijf. Het lijkt mij dan een stuk makkelijker om te inventarisseren wie er allemaal bij jou werkt.

En zou er een optie kunnen komen om meerdere mensen tegelijkertijd in te huren bij verschillende bedrijven of als reserves? Het zou veel tijd kunnen schelen. Maar deze is meer om gemak in plaats van behoefte.

Groeten,
Azivegu
Een ijsbeer met vijf

Gebruikers-avatar
Koekjebakker
Lid
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2011, 20:13

Berichtdoor Koekjebakker » 12 Jan 2011, 13:02

Met een AD kun je sowieso meerdere mensen in 1x aannemen. je stelt gewoon eisen in en automatisch wordt er voor jou gezocht.
Verlengen kun je ook automatisch doen. dus daar heb je ook geen omzien naar.
Persoonlijk vind ik de kosten van dit spel nog erg laag. met 60 ronden AD kun je 20 week spelen.
Hier kan ik mij niet druk om maken :P en het levert veel voordeel.
Wat ik je in ieder geval wil meegeven is de problemen die jij nu hebt, meteen zijn verholpen met een AD.

Gr. Falco
Tolsma_BV
Waarom stinkt een scheet??
Dan heeft een dove er ook nog wat aan :)

BigCompany
Lid
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 18:12

Berichtdoor BigCompany » 13 Jan 2011, 08:29

Tolsma_BV schreefColonMet een AD kun je sowieso meerdere mensen in 1x aannemen. je stelt gewoon eisen in en automatisch wordt er voor jou gezocht.
Verlengen kun je ook automatisch doen. dus daar heb je ook geen omzien naar.
Persoonlijk vind ik de kosten van dit spel nog erg laag. met 60 ronden AD kun je 20 week spelen.
Hier kan ik mij niet druk om maken :P en het levert veel voordeel.
Wat ik je in ieder geval wil meegeven is de problemen die jij nu hebt, meteen zijn verholpen met een AD.

Gr. Falco
Tolsma_BV

Daarom is er ook een AD (adviseur), want anders maakt niemand meer gebruik van een adviseur!

MrDanger
Newbee
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2011, 19:22

Berichtdoor MrDanger » 05 Feb 2011, 19:27

AziveguInc. schreefColonZou het ook mogelijk zijn om je personeel op verschillende manieren te catogoriseren??? Dus je kunt alfabetisch, contract duur, salaris, kwalitei en/of bedrijf. Het lijkt mij dan een stuk makkelijker om te inventarisseren wie er allemaal bij jou werkt.

Ik zou dit ook een enorme verbetering vinden als je zelf kon aanklikken hoe je het personeelsoverzicht gesorteerd wilt hebben.

Verder zou ik het een enorme verbetering vinden als je ook de detailgegevens van het personeel kan zien, zoals de punten voor ervaring, gezondheid, IQ, etc.