To Do List 2

Verzoeken omtrent verbeteringen en uitbreiding.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Re: To Do List 2

Berichtdoor Rein » 19 Okt 2010, 09:29

Alvast even een korte reactie van mijn kant:

Ik waardeer alle goede ideeen en het feit dat er diverse spelers zo actief meedenken!

De afgelopen weken en maanden is er heel veel veranderd (soms zichtbaar, soms niet). Er is daarmee een goede (niet perfect, maar wel goede) basis gelegd om te kijken naar groei. Ik heb vanaf het begin af aan aangegeven aan het MT team dat de promotie een extreem belangrijk onderdeel is. Dat is helaas vanuit de spelers niet (of nauwelijks) van de grond gekomen. De afgelopen weken heb ik dat zelf opgepakt en er zijn diverse afspraken met andere sites gemaakt. Daardoor groeien we nu ook ;-)

De laatste optie van to-do-lijst 1, hulp voor GH inkopen, die is nu prioriteit, overigens best nog een klusje, maar wel haalbaar. Verder wil ik de komende 2-3 weken afwachten hoe e.e.a. qua promotie loopt en gaat uitpakken (m.a.w. hoeveel spelers blijven spelen). Daarna wil verder kijken, de MT helper goed onder de loep nemen en kijken of we schermen wat handiger kunnen maken. De punten op de to-do-lijst 2 zal ik dan ook stap voor stap beoordelen op haalbaarheid, dat is nu niet even in een paar minuten te doen, omdat sommige ideeen erg complex zijn, maar misschien met wat aanpassingen wel een goede verbetering kunnen zijn. Ik kan nu wel al aangeven dat hele grote wijzigingen, die veel tijd kosten en waarbij zeer veel scripts moeten worden veranderd terwijl de meerwaarde in het spel niet echt groot is, er niet gaan komen. Die tijd besteed ik dan liever aan kleine uitbreidingen en meer opties m.b.t. 'uitdagingen in het spel' en meer verschil maken tussen de steden, hier heb ik overigens wel wat ideeen over ;-)

Tot zover even een update...

Tussengas2010
Lid
BerichtenCOLON 158
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2010, 19:48

Re: To Do List 2

Berichtdoor Tussengas2010 » 20 Okt 2010, 01:16

Goed te horen dat Martin meedenkt aan 'meer uitdagingen in het spel, ben benieuwd hoe het uitpakt!

En inderdaad hoop ik dat de groei van inwoners de steden niet teveel zal schaden... maar ach, maakt het politieke spel wel interessanter dan wanneer elke stad zonder problemen de >85% haalt. Dan zullen er keuzes moeten worden gemaakt!
Voormalige functies:
Eindhoven: WHRO, loco-BM, BM (allen voor een flink aantal seizoenen)