Gestart: 'speciale opdrachten'

Verzoeken omtrent verbeteringen en uitbreiding.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Re: Gestart: 'speciale opdrachten'

Berichtdoor Rein » 02 Mrt 2011, 09:15

Ik heb toch wat moeite met de manier waarop (wederom) hier e.e.a. wordt geroepen alsof er helemaal geen moer gebeurd.

- Het probleem met meer sterren was dus al opgelost (Timmy_13);
- Tekstfoutje is aangepast;
- GideonH heb ik uitgezocht, er stond een foutje in het script als er 1 SpO werd gehaald werden alle (oude) SpO's van deze speler op 'gehaald' gezet, het achievementsoverzicht klopt echter wel en het aantal sterren ook;
- Overzichtslijst zal ik nalopen en uitbreiden.

Misschien goed om nog een keer te vermelden: ik lees af en toe het forum (op hoofdpunten), maar ga echt niet alles doorlopen (qua tijd niet haalbaar), tekstfoutjes etc. dus aub gewoon mailen...

Thx,
Martin

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 02 Mrt 2011, 10:03

martin schreefColonIk heb toch wat moeite met de manier waarop (wederom) hier e.e.a. wordt geroepen alsof er helemaal geen moer gebeurd.

- Het probleem met meer sterren was dus al opgelost (Timmy_13);
- Tekstfoutje is aangepast;
- GideonH heb ik uitgezocht, er stond een foutje in het script als er 1 SpO werd gehaald werden alle (oude) SpO's van deze speler op 'gehaald' gezet, het achievementsoverzicht klopt echter wel en het aantal sterren ook;
- Overzichtslijst zal ik nalopen en uitbreiden.

Misschien goed om nog een keer te vermelden: ik lees af en toe het forum (op hoofdpunten), maar ga echt niet alles doorlopen (qua tijd niet haalbaar), tekstfoutjes etc. dus aub gewoon mailen...

Thx,
Martin

Als je dat een beetje bijhoudt dan is dat echt wel te doen, kost je dagelijks hooguit 5 minuten.... Maar het is echt een kwestie van bijhouden..

martin schreefColon- Overzichtslijst zal ik nalopen en uitbreiden.

Ik zie er naar uit!
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192

Berichtdoor Rein » 02 Mrt 2011, 13:50

Zie nieuws:

Er is een nieuw overzicht bijgebouwd: Overzicht meest behaalde 'speciale opdrachten'. (Zie 'Standen/achievements' en dan 'Speciale opdracht'.)

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 02 Mrt 2011, 19:04

martin schreefColonZie nieuws:

Er is een nieuw overzicht bijgebouwd: Overzicht meest behaalde 'speciale opdrachten'. (Zie 'Standen/achievements' en dan 'Speciale opdracht'.)

Bedankt!

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192

Berichtdoor Rein » 02 Mrt 2011, 19:27

Graag gedaan :wink:

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 07 Mrt 2011, 15:19

@ Martin,

Ook wij zijn nu gestart met een SpO..
Alleen lopen wij tegen een aantal dingen aan waarop we graag het één en ander anders zouden willen hebben om sneller en makkelijker een SpO te kunnen doen. Want er zijn nu een aantal zaken die erg irritant zijn..

- Personeel instellen: Misschien zo'n zelfde soort optie als met reclame instellen, met een paar klikjes al het personeel in de winkels zetten.
- Winkels instellen op GH: Je moet ELKE schap op een GH instellen... dus per winkel heb je al 7 schappen moeten instellen op GH, SpO rond de 100 winkels zijn alweer 700 handelingen..

Verder is het natuurlijk een aanwinst dat je nu snel de bedrijven uit de grond kan stampen! (Y)
Ik zou graag willen weten of bovenstaande zaken aangepast gaan worden in de toekomst (snap dat het niet per direct zal gebeuren) of dat je per direct zegt, Nee dat gaat er niet komen...

Gr Peter (& Erik)

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 15 Mrt 2011, 18:02

Jammer dat er geen reactie komt...

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192

Berichtdoor Rein » 15 Mrt 2011, 19:37

Zoals ik al eerder heb gezegd, ik lees het forum lang niet altijd. Ik ben druk met de beginners (zie MT nieuws), dat is momenteel prioriteit. Ik kan dus ook nog niet inschatten of de zaken die jij opnoemt wel of niet gaan komen. Waarschijnlijk wel een aantal (o.a. personeel), maar de prioriteit ligt nu ergens anders.

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 16 Mrt 2011, 14:42

martin schreefColonZoals ik al eerder heb gezegd, ik lees het forum lang niet altijd. Ik ben druk met de beginners (zie MT nieuws), dat is momenteel prioriteit. Ik kan dus ook nog niet inschatten of de zaken die jij opnoemt wel of niet gaan komen. Waarschijnlijk wel een aantal (o.a. personeel), maar de prioriteit ligt nu ergens anders.

Bedankt voor je antwoord.. Had je ook een privé bericht gestuurd, kleine moeite om daar dan even kort op te reageren..