Nieuwe winkels?

Verzoeken omtrent verbeteringen en uitbreiding.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

Mamba
Lid
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2011, 20:35

Nieuwe winkels?

Berichtdoor Mamba » 20 Jan 2011, 14:38

Er zijn volgens mij al een tijdje lang alleen maar de zelfde winkels te koop op MT. Waarom geen nieuwe winkels erbij voor een bepaald niveau?

Zoals: Pizzaria, Autohandelaar(garage), sportwinkel een een restaurant het zijn zaken die in het RL ook van belang zijn voor mensen, dus een logische ontwikkeling om er bij te krijgen in MT wanneer je een bepaald niveau haalt.

Misschien hebben andere leden nog meer ideeën over welke winkels er bij zouden kunnen komen? :)

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Re: Nieuwe winkels?

Berichtdoor Siempieunderground » 20 Jan 2011, 19:15

Je enige motivatie is "waarom niet", dus ik zou het graag even omdraaien: Waarom wel? :D

Begrijp me niet verkeerd, ik hou van ideeën en van meer mensen op het forum, maar ik heb nog nooit een goed idee gezien van iemand die rond de 35 ronden zit. Dit is niet lullig bedoeld, eerder positief. MT heeft veel meer mogelijkheden dan je op dat moment simpelweg nog kunt zien of doorhebben. Dus mijn advies is nog even wachten met het verzinnen van nieuwe opties. Tuurlijk mag je denken 'dit lijkt me vet!', maar of het is al voorgesteld (dit idee hier ook al minimaal 100x) of het is gewoon een slecht idee waarvan je zult inzien dat het een slecht idee is als je nog even doorspeelt.
Anders praat je er bijvoorbeeld eerst even over met partij- of clangenoten; die kunnen je meestal wel snel vertellen waarom iets wel of geen goed idee is en waarom.

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 21 Jan 2011, 01:15

Hi Mamba,

zoals Siempe ook al zei, het idee is al tig keer voorgesteld en we zijn er ook voorstander van, alleen is het op dit moment gewoon niet haalbaar.
MT is momenteel redelijk uitgebalanceerd qua spelers en winkels (spaar me de opmerkingen aub, dit is momenteel feit). Wanneer we verder groeien, zullen er zeker meer winkelsoorten in MT komen (wel voor de hogere Niveaus). Martin heeft dit ook al toegezegd :D

(er ligt zelfs al een ver uitgewerkt plan van fub en mij, wat houden we even geheim: zelfs Martin weet het ook nog niet :lol: )

Gr Patricia
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Mamba
Lid
BerichtenCOLON 33

Berichtdoor Mamba » 21 Jan 2011, 07:52

Is goed. ^^
Kon ik ook niet weten, had gewoon een ideetje en poste die:)

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 21 Jan 2011, 11:39

Mamba schreefColonIs goed. ^^

Ik zou zeggen gewoon blijven doen! (Kijk eerst wel even op het forum of er al een topic over geopend is ;))
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen

BigCompany
Lid
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 18:12

Berichtdoor BigCompany » 21 Jan 2011, 11:48

Aldtsjerkbv schreefColon

Ik zou zeggen gewoon blijven doen! (Kijk eerst wel even op het forum of er al een topic over geopend is ;))

Hiermee ben ik eens!! Gewoon blijven doen het hoeven geen perfecte ideeën te zijn maar als men eenmaal blijven brainstormen komen er vanzelf goede ideeën.

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 21 Jan 2011, 11:52

BigCompany schreefColon
Aldtsjerkbv schreefColon

Hiermee ben ik eens!! Gewoon blijven doen het hoeven geen perfecte ideeën te zijn maar als men eenmaal blijven brainstormen komen er vanzelf goede ideeën.

Juist Frank, heb liever dat je 100 minder goede ideeën of al eerder geopperde ideeën brengt en uiteindelijk een super idee die misschien zelfs wel uitgevoerd wordt dan dat je je stil houd en niks zegt!
Chapeau ;)
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763

Berichtdoor MiladyP » 21 Jan 2011, 15:58

Aldtsjerkbv schreefColonJuist Frank, heb liever dat je 100 minder goede ideeën of al eerder geopperde ideeën brengt en uiteindelijk een super idee die misschien zelfs wel uitgevoerd wordt dan dat je je stil houd en niks zegt!

ik niet, is extra werk lol.
zie rechtsboven "ZOEKEN" aub (A)

Tussengas2010
Lid
BerichtenCOLON 158
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2010, 19:48

Berichtdoor Tussengas2010 » 22 Jan 2011, 12:36

leuk zo'n zoekfunctie... maar waar zou jij dit voorstel dan op zoeken patricia?
Winkel / nieuwe / etc geeft 0 resultaten...
Voormalige functies:
Eindhoven: WHRO, loco-BM, BM (allen voor een flink aantal seizoenen)

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 22 Jan 2011, 20:22

Zoekfunctie werkt crap, zeker na de opschoning van een tijdje geleden. Daarom gewoon in de clan of partij vragen en je weet het wel ;)
Over een beetje idee doe je toch wel een uur of zo om te schrijven, dus dan kan die ene minuut er nog wel even bij imo.

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763

Berichtdoor MiladyP » 23 Jan 2011, 22:24

Tussengas2010 schreefColonleuk zo'n zoekfunctie... maar waar zou jij dit voorstel dan op zoeken patricia?
Winkel / nieuwe / etc geeft 0 resultaten...

ow jah?
"De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: winkels nieuwe"

Tussengas2010
Lid
BerichtenCOLON 158
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2010, 19:48

Berichtdoor Tussengas2010 » 24 Jan 2011, 03:01

nja, doordat ze genegeerd worden dus ook geen resultaten... Ik had niet gelezen waarom niet, maar dat maakt niet echt uit :p Punt is, ik zou niet weten waar ik zo'n vraag als dit op zou zoeken... dus wees niet meteen al te boos op mensen die goed bedoeld een suggestie doen en 'niet hebben gezocht'. :)
Voormalige functies:
Eindhoven: WHRO, loco-BM, BM (allen voor een flink aantal seizoenen)

Mamba
Lid
BerichtenCOLON 33

Berichtdoor Mamba » 24 Jan 2011, 10:40

Ik gebruik nooit een zoek functie, ik scroll simpelweg door het sub-fora heen en als ik geen topic zie staan, open ik er eentje... :)

BigCompany
Lid
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 18:12

Berichtdoor BigCompany » 24 Jan 2011, 16:05

MiladyP schreefColon
Aldtsjerkbv schreefColonJuist Frank, heb liever dat je 100 minder goede ideeën of al eerder geopperde ideeën brengt en uiteindelijk een super idee die misschien zelfs wel uitgevoerd wordt dan dat je je stil houd en niks zegt!

ik niet, is extra werk lol.
zie rechtsboven "ZOEKEN" aub (A)

Ik bedoel ook 100 mindere ideeën die nog niet gesteld zijn!!! niet 100x dezelfde:)