R&D steden

Verzoeken omtrent verbeteringen en uitbreiding.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

R&D steden

Berichtdoor tippie » 26 Mrt 2011, 15:14

Hoi

Dit is niet mijn idee en helemaal niet uitgewerkt. Maar het concept is wel leuk. Het idee komt van Tellen en had hij op het overleg geplaatst:

Dat zou pas een leuk idee zijn, R&D voor steden.
Zo zouden steden race circuits, olympische stadions, voetbalstadions, havens, enz kunnen ontwikkelen, waarbij steeds hogere niveaus kunnen gehaald worden (met seizoenscorrectie). Dan onststaat er pas echt competitie tussen steden. Dan kunnen spelers kiezen voor de stad met de beste infrastructuur en wordt het imago van de stad belangrijker. De BM komt dan voor echte keuzes te staan, wat dan weer de functie en de verkiezingen interessanter maakt.
Zou ook leuk zijn dan als die infrastructuur een bepaald niveau moet hebben alvorens kan geboden worden op een evenement.
Ben maar luidop aan het dromen... Kwam op het idee omdat tippie zei dat alles al uitgevonden is.

Mij lijkt het een goed concept om steden van elkaar te onderscheiden. Maar ik ben me ervan bewust dat het niet uitgewerkt is, maar dat zal iemand vast wel willen doen ooit ;)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Re: R&D steden

Berichtdoor MiladyP » 27 Mrt 2011, 00:47

tippie schreefColonMij lijkt het een goed concept om steden van elkaar te onderscheiden. Maar ik ben me ervan bewust dat het niet uitgewerkt is, maar dat zal iemand vast wel willen doen ooit ;)

Mag ik vragen, wat je met deze zin bedoelt?
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 27 Mrt 2011, 12:56

MiladyP schreefColon
tippie schreefColonMij lijkt het een goed concept om steden van elkaar te onderscheiden. Maar ik ben me ervan bewust dat het niet uitgewerkt is, maar dat zal iemand vast wel willen doen ooit ;)

Mag ik vragen, wat je met deze zin bedoelt?

Dat het idee niet is uitgewerkt en dat er misschien iemand langskomt die zin heeft om dat wel te doen. Beetje stom om het idee dan toch te posten imo, i.p.v. er zelf even 5 minuten naar te kijken.

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 27 Mrt 2011, 19:07

Ik ga echt niks uitwerken nu dat er mss nooit komt. Als Martin zegt dat het er komt wil ik het best uitwerken.
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 27 Mrt 2011, 19:17

tippie schreefColonIk ga echt niks uitwerken nu dat er mss nooit komt. Als Martin zegt dat het er komt wil ik het best uitwerken.

Je wilt een belofte voor iets waarvan je zelf nog niet eens weet wat? Hmm, denk dat die al onderweg is :lol:

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 27 Mrt 2011, 21:23

idd hoe kan Martin ergens mee instemmen voor iets wat heel erg vaag is....

Martin heeft al toegezegd volgens mij dat er iets gaat veranderen tussen betreffende steden...
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen