Vastgoed

Verzoeken omtrent verbeteringen en uitbreiding.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Re: Vastgoed

Berichtdoor Siempieunderground » 08 Okt 2011, 17:48

Maar niet iedereen mag naar de Miljardairsbeurs of heeft een vliegveld met 4 banen en 3 747's :P

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 10 Okt 2011, 13:04

MaxximumBV schreefColonWaarvoor geen reactie?

Om deze reden:
Waarom zou ik geld uitgeven voor een plaatje van een huis/auto wat mij geen voordelen oplevert?

Denk daar nog eens over na en werk je idee verder uit en als het goed genoeg is komt het misschien wel in Megatycoon. Het spel ligt niet stil ;)
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

MaxximumBV
Lid
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2011, 14:07

Berichtdoor MaxximumBV » 11 Okt 2011, 16:45

We kopen toch ook autos op de zwarte markt, waar we niks mee kunnen.... op de snelle en stevige na?
als ik geld genoeg heb zal ik best geld uitgeven aan huizen en vliegtuigen etc.... andere kunnen dat ook zien....

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 09:41

Berichtdoor AziveguInc. » 12 Okt 2011, 10:50

MiladyP schreefColonWaarom zou ik geld uitgeven voor een plaatje van een huis/auto wat mij geen voordelen oplevert?

Denk daar nog eens over na en werk je idee verder uit en als het goed genoeg is komt het misschien wel in Megatycoon. Het spel ligt niet stil ;)

Waarom hebben we secetaressen dan? Die doen ook al niets en wij moeten elk ronde ervoor betalen.
Een ijsbeer met vijf

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263

Berichtdoor AziveguInc. » 12 Okt 2011, 10:53

zou het een idee zijn om een vliegtuig te introduceren? Dan kun je bijvoorbeeld bijvoorbeeld onbeperkt reizen met een vaste kost per reis (i.e. kerosine)

Vliegtuig: €10.000.000
Aantal reizen: 10-onbeperkt
kosten per reis: €500.000+tolheffing
Voorwaarden: een vliegveld
Een ijsbeer met vijf

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 12 Okt 2011, 14:09

AziveguInc. schreefColon
MiladyP schreefColonWaarom zou ik geld uitgeven voor een plaatje van een huis/auto wat mij geen voordelen oplevert?

Waarom hebben we secetaressen dan? Die doen ook al niets en wij moeten elk ronde ervoor betalen.

Je hoeft helemaal geen secretaresse te ehebben hoor...
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen

MaxximumBV
Lid
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2011, 14:07

Berichtdoor MaxximumBV » 12 Okt 2011, 14:11

Nee, maar waarschijnlijk vind men het dus leuk om wel een secr. te hebben. Net als een auto.....en nog meer van dat soort dingen

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263

Berichtdoor AziveguInc. » 12 Okt 2011, 22:05

nou, een secretaressen heb je niet nodig. Het is zelfs alleen een last want hij/zij levert niets op. Een auto aan de ander kant kun je nog BO's, RK, CO of streetrace mee doen of verkopen en geld verdienen. Dus auto's zijn meer nut vol dan een secretaresse.
Een ijsbeer met vijf

Tussengas2010
Lid
BerichtenCOLON 158
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2010, 19:48

Berichtdoor Tussengas2010 » 13 Okt 2011, 09:49

AziveguInc. schreefColonzou het een idee zijn om een vliegtuig te introduceren? Dan kun je bijvoorbeeld bijvoorbeeld onbeperkt reizen met een vaste kost per reis (i.e. kerosine)

I like this idea! Kunnen steden weer gaan overwegen om zo'n absurt duur vliegveld te gaan aanleggen :) = meer diversiteit steden zonder veel moeite
Voormalige functies:
Eindhoven: WHRO, loco-BM, BM (allen voor een flink aantal seizoenen)

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263

Berichtdoor AziveguInc. » 13 Okt 2011, 18:10

Tussengas2010 schreefColon
I like this idea! Kunnen steden weer gaan overwegen om zo'n absurt duur vliegveld te gaan aanleggen :) = meer diversiteit steden zonder veel moeite

Dankje. Het geeft eindelijk een reden om het toch aan te schaffen. Maar het liefst zie ik compleet nieuwe gebouwen, maar dat is meer voor MT2.0. (waterzuiveringsinstallatie, raceparcours, bioscopen, recycling centra)
Een ijsbeer met vijf

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 14 Okt 2011, 01:36

Tussengas2010 schreefColon
AziveguInc. schreefColonzou het een idee zijn om een vliegtuig te introduceren? Dan kun je bijvoorbeeld bijvoorbeeld onbeperkt reizen met een vaste kost per reis (i.e. kerosine)

Moet je wel inbouwen:
"Je kunt alleen maar reizen vanaf en naar steden met een vliegveld. Zonder vliegveld kun je niet opstijgen en niet landen"

:lol:
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+