Reclame vaststellen

Verzoeken omtrent verbeteringen en uitbreiding.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 09:41

Reclame vaststellen

Berichtdoor AziveguInc. » 22 Mei 2011, 19:44

Kleine vraagje, als je je reclame wilt instellen mbv een im, zou er ook de mogelijkheid kunnen zijn om een selectie te kiezen voor een bedrijfssoort en niet alleen maar alle bedrijven of een bedrijf? Het zou helpen bij het beter inspelen op het markt en geeft een wat meer realistische tint aan de spel.
Een ijsbeer met vijf

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Re: Reclame vaststellen

Berichtdoor Siempieunderground » 22 Mei 2011, 20:11

Je wilt sowieso bij elk bedrijf altijd alle reclame, dus ik denk niet dat het gebruikt zal worden en aangezien er niet aan MT wordt gewerkt, kan je beter op de IM voor GH's, die je in een ander topic aanhaalde, hopen ;)

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263

Berichtdoor AziveguInc. » 24 Mei 2011, 17:10

Bij sommige bedrijven heb ik toch ontdekt dat er een kosten/baten marge is dat hoger is bij een bepaalde selectie van reclame. Dus het is niet altijd even handig, maar ik snap wel wat jij bedoelt.
Een ijsbeer met vijf

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 24 Mei 2011, 17:41

Loop je alsnog kwaliteit mis en dus op de lange duur evengoed winst.

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 25 Mei 2011, 01:58

AziveguInc. schreefColonKleine vraagje, als je je reclame wilt instellen mbv een im, zou er ook de mogelijkheid kunnen zijn om een selectie te kiezen voor een bedrijfssoort en niet alleen maar alle bedrijven of een bedrijf? Het zou helpen bij het beter inspelen op het markt en geeft een wat meer realistische tint aan de spel.

Deze mogelijkheid van reclame aanzetten per bedrijfssoort en per stad bestaat reeds in het Expertscherm.
Kijk maar eens bij kantoor optie 4, tabblad expertscherm. :wink:
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263

Berichtdoor AziveguInc. » 25 Mei 2011, 22:28

Van die mogelijkheid weet ik al, maar een manier net zoals hoe je met een adviseur de prijzen van een bedrijfsoort per stad in een keer kunt aanpassen, zou het iets zijn om dat ook voor reclame?
Een ijsbeer met vijf