Zien of een bericht is gelezen

Verzoeken omtrent verbeteringen en uitbreiding.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

grovestreet2
Newbee
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2011, 16:52

Zien of een bericht is gelezen

Berichtdoor grovestreet2 » 24 Aug 2011, 14:20

Het zou heel handig zijn als je ook kan zien of iemand jouw bericht heeft gelezen.

Voorbeeld:

Datum / tijd Aan Gelezen
24-08-2011, 08:29:34 Iemand Ja/nee (er staat alleen ja als het gelezen is en nee als het nog niet is gelezen

Bericht:

Hallo,

Wat vindt je hier van?

Mvg
grovestreet2

Grovestreet2

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 09:41

Re: Zien of een bericht is gelezen

Berichtdoor AziveguInc. » 24 Aug 2011, 19:17

op zich wel leuk, maar ik denk dat het redelijk overbodig is. Je kunt ook erbij zetten: "reageer alsjeblieft z.s.m."

Niet dat ik het een slecht idee vind, maar het kost capaciteit en in de meeste gevallen zal het niet nodig zijn.
Een ijsbeer met vijf

RickleBV
Lid
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2008, 12:41

Berichtdoor RickleBV » 05 Sep 2011, 23:27

Lijkt me in de huidige vorm vrijwel onmogelijk.
Zodra je het berichtenscherm opent kan je 1, 2, 5 of zelfs 20 berichten lezen, zonder ze als gelezen/verwijderd te markeren.
Om ineens alle berichten als gelezen te markeren zou niet goed zijn, ik persoonlijk werk zo m'n berichten stuk voor stuk door en lang niet allemaal achter elkaar.
RickleBV - N1 - Antwerpen - DG3

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 10 Sep 2011, 02:58

Zien of een bericht gelezen is, lijkt mij heeeeel erg lastig. Je moet dan denk ik een soort van emailserver inbouwen in MT die je een mailtje geeft "bericht gelezen". Heb dit overigens ook nog niet in andere games gezien. Weinig kans dat het komt.
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

DaBonk
Newbee
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2011, 21:09

Berichtdoor DaBonk » 10 Sep 2011, 21:15

Ik moet hier even kort op reageren. In andere spellen is dit gewoon beschikbaar bijvoorbeeld Travian (zonder reclame te maken)
Het wordt ook wel gebruikt om te checken of mensen online zijn.....ik zie in megatycoon hier geen nadelen van. Het is misschien wel makkelijk voor bijvoorbeeld een MWT, etc