Galerij

Verzoeken omtrent verbeteringen en uitbreiding.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

BigCompany
Lid
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 18:12

Galerij

Berichtdoor BigCompany » 16 Feb 2012, 11:50

Beste,

Veel aanpassingen met betrekking tot MegaTycoon wordt er niet gedaan, maar ik denk dat dit wel een toegevoegde waarde is.

Wat ik bedoel met een galerij is in feite heel simpel. In MegaTycoon zijn er veel auto's van een Lada tot een Ferrari. Helaas hebben die een beperkte houdbaarheid, maximaal 89 ronden namelijk.

Tijdens de kerstdagen heeft iedereen een Snowpatrol gekregen maar die kan je maar 89 ronden bewaren. Nu lijkt het me leuk om een galerij te maken en de Snowpatrol toevoegen als trofee. De wagen wordt uit het spel gehaald en je kunt hem dan niet meer terughalen, echter staat deze in je garage/galerij noem maar op.

Ik denk dat dit makkelijk te realiseren is, in plaats van slopen/dumpen van de auto wordt deze in een galerij geplaatst.

Graag hoor ik jullie reacties hierover. Want mij lijkt het me leuk om alle wagens in me galerij te hebben.

groeten,
Frank
BigCompany

aborah
Lid
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2010, 12:45

Re: Galerij

Berichtdoor aborah » 28 Mrt 2012, 13:33

Wat een enthousiasme. Megatycoon is op sterven na dood en met dit soort ideeën keer je dat niet om, maar eigenlijk vind ik het wel een goed idee. Jammer dat het nooit ingevoerd zal worden.

BigCompany
Lid
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 18:12

Berichtdoor BigCompany » 28 Mrt 2012, 15:42

aborah schreefColonWat een enthousiasme. Megatycoon is op sterven na dood en met dit soort ideeën keer je dat niet om, maar eigenlijk vind ik het wel een goed idee. Jammer dat het nooit ingevoerd zal worden.

juist met kleine aanpassingen (niet alleen lay-out) zorg je voor nieuwe ontwikkelingen. En kleine aanpassingen zorgt voor nieuwe discussies want de achievements doet nu bijna niemand, waarom omdat je hele bedrijfsvoering moet slopen onderhand.

En kleine aanpassingen kost veel minder tijd.

aborah
Lid
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2010, 12:45

Berichtdoor aborah » 28 Mrt 2012, 20:42

Wat een enthuosiasme was trouwens niet op jou plan, maar op de snelle reacties van de anderen. En je hebt helemaal gelijk dat veel kleine stapjes ook een grote stap vooruit is.

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 03 Apr 2012, 06:17

ja nou sorry mijn zwijgen was echt niet persoonlijk bedoeld.

Het TEAM had nav spelersoverleg met Martin (dus multi mails) overeengekomen dat de ACHIEVEMENTS in een prijzenkast kwamen (ipv die domme lijste), hij was ook vol enthousiast en Happysteel had zelfs alle logo's geleverd. Klaar voor de start dus.
Auto's was hier een perfect aanvulling voor geweest.

Helaas nooit van gekomen......

Had gehoopt op reactie van Martin en eindelijk doorvoeren van "plan". Mss eens actie gaan voeren als er meer voorstanders zijn??
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+