Elke dag update

Verzoeken omtrent verbeteringen en uitbreiding.

ModeratorsCOLON MiladyP, Geer

rickson
Lid
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2013, 16:16

Elke dag update

Berichtdoor rickson » 14 Jan 2013, 10:10

Hello mensen,
Ik ben nieuw op t forum en weet niet of er hier al een ideetje over was dus post hem nog maar eventjes.
Misschien is t een idee om elke dag te updaten inplaats van alleen op ma/wo/vr, dan gaat de routine allemaal net eventjes wat sneller toch?
Greetzz
Rick
I allways tell the truth, even when I lie.
- Tony Montana

Dennis_Inch
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2004, 19:44

Re: Elke dag update

Berichtdoor Dennis_Inch » 14 Jan 2013, 14:38

Hoi Rick,

Op elke dag een update gaat niet lukken. Andere mensen hebben niet elke dag tijd en missen daardoor inkomsten e.d.

Groeten,
Dennis
Dennis-Inch - Maastricht -loco bm maastricht (31, 42), WRO seizoen 45 ronde 1 tot seizoen 46 ronde 11, ex WHE

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 09:41

Berichtdoor AziveguInc. » 14 Jan 2013, 21:21

je zou inkopen kunnen doen en dat door de dag heen weer verkoopt. Dan kun je elke dag inkopen voor bijvoorbeeld twee dagen of een dag. Dat doet zowat elk andere spelletje op internet, zoals traviant, torn, etc.
Een ijsbeer met vijf

rickson
Lid
BerichtenCOLON 9

Berichtdoor rickson » 15 Jan 2013, 14:49

Mensen kunnen toch een beetje tijd maken, zoveel tijd is het niet om in te loggen.
Als je elke dag update brengt dat meer leven in het spel, maandag ochtend update, wij komen uit school/werk loggen in op mega-tycoon en loggen woensdag pas weer in, hier zit 1 dag tussen. Als je inkomsten wil maken doormiddel van een reclame banner bijv. is het beter als je elke dag bezoekers hebt, is ook leuken voor de statistieken. Of je doet het op de manier van Aziv

AziveguInc. schreefColonje zou inkopen kunnen doen en dat door de dag heen weer verkoopt. Dan kun je elke dag inkopen voor bijvoorbeeld twee dagen of een dag. Dat doet zowat elk andere spelletje op internet, zoals traviant, torn, etc.

@ aviz, hier kan ik me bij aansluiten, de hele dag door kun je bezig zijn dat maakt het een stuk actiever en leuker.
- Tony Montana

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 17 Jan 2013, 15:58

Jaja, koop eens 30GH's, 20fabs en 400 winkels in... Succes!
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

aborah
Lid
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2010, 12:45

Berichtdoor aborah » 17 Jan 2013, 17:38

tippie schreefColonJaja, koop eens 30GH's, 20fabs en 400 winkels in... Succes!

lol ben nu niet meer zo groot, maar toen mijn hoofdkantoor op level 10 helemaal vol zat, had ik niet meer dan 2 minuten nodig om alles in te kopen met de inkoopmanager. Ik denk ook dat als je meer updates hebt megatycoon actiever wordt, maar ik weet ook wel dat een aantal spelers 3 rondes al meer dan genoeg vinden. Daarom zou je een middenweg moeten vinden. Ik zat te denken aan elk uur een kleine update. Dat je elk uur een paar artikelen verkoopt en dat de kwaliteit elk uur een heel klein beetje achteruit gaat. Dan is het voordeliger om elke dag in te kopen, want kwaliteit blijft dan hoger, maar is het ook nog mogelijk voor mensen om per 2/3 dagen in kopen te doen, zodat de actievere mensen wel beloond worden. Dat lijkt mij een mooi systeem, maar is volgens mij een utopie dat dat ooit nog is ingevoerd zal worden in MT :P

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263

Berichtdoor AziveguInc. » 17 Jan 2013, 20:22

zoiets bedoelde ik ook. Dat om de paar uur (of elk uur) word er een klein aantal afgeschreven. Het mooie van dat systeem is dat de maandag-, woensdag-, en vrijdagupdates overbodig worden. Alleen om bijvoorbeeld verkiezingen te berekenen, maar de spel hoeft dan niet meer offline.
Ach, ik heb vaak genoeg gewaarschuwd, ik ben al met iemand in samenwerking om een spelletje te maken met kenmerken van dit, torn, voetbal manager en traviant.
Zitten nog in de plannings fase, maar ik hoop over drie of vier maanden een alpha versie te hebben.
Een ijsbeer met vijf

rickson
Lid
BerichtenCOLON 9

Berichtdoor rickson » 20 Jan 2013, 19:42

AziveguInc. schreefColonzoiets bedoelde ik ook. Dat om de paar uur (of elk uur) word er een klein aantal afgeschreven. Het mooie van dat systeem is dat de maandag-, woensdag-, en vrijdagupdates overbodig worden. Alleen om bijvoorbeeld verkiezingen te berekenen, maar de spel hoeft dan niet meer offline.
Ach, ik heb vaak genoeg gewaarschuwd, ik ben al met iemand in samenwerking om een spelletje te maken met kenmerken van dit, torn, voetbal manager en traviant.
Zitten nog in de plannings fase, maar ik hoop over drie of vier maanden een alpha versie te hebben.

Ik zou het tof vinden als je me dan een link PM't

@ontopic

Hoe bedoelen jullie per uur, dus dat je elke dag per uur update, dat is een beetje teveel van het goeden denk ik. Ik blijf bij een update op ma,di,wo,do,vr
- Tony Montana

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263

Berichtdoor AziveguInc. » 20 Jan 2013, 23:38

nee, juist elke uur een (hele kleine) update zorgt er juist voor dat de server minder word belast. Er word dan ipv 75000 afgeschreven elke twee dagen, is het maar 1500. Het gaat dan razend snel (omdat de programma ziet elk individueel product (je verkoopt dus niet in bulk)) en het is meer realistisch.

Het is echt een heel simpel stukje werk. Je zou niet eens de site plat moeten leggen zoals nu drie keer per week gebeurt.

En ik zal je naam even opschrijven, maar wij zijn nog niet begonnen met de bouw ervan. We moeten eerst een minecraft server opbouwen. Dat kan wel een maand duren, maar ik heb de plannen ervoor al helemaal uitgewerkt. (ongeveer 25 A4)
Een ijsbeer met vijf

rickson
Lid
BerichtenCOLON 9

Berichtdoor rickson » 21 Jan 2013, 13:53

HMm okay, nja ik kan me deels aansluiten maar per uur is een beetje veel misschien, misschien dat je per dagdeel doet, ochtend middag avond?
- Tony Montana