vraag inkoopmanager en ontwikkeling R&D

ModeratorCOLON MBC

tacololo
Lid
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2009, 19:53

vraag inkoopmanager en ontwikkeling R&D

Berichtdoor tacololo » 18 Mei 2009, 22:23

Hallo,

Ik zit sinds kort in nivo 5. Ik heb mijn inkoopmanager ingesteld op inkopen bij GH`s van andere spelers omdat die een hogere kwaliteit hebben dan MT GH`s.
Na de update zijn niet alle inkoopmanager opdrachten uitgevoerd. Zonder iets te veranderen een uur later wel.
Ik bedoel dat als ik dan op de knop alle inkopen nu uitvoeren druk dat dan de meeste inkopen wel doorgaan. Hoe komt dit. Hebben die spelers gh`s dan eerst hun eigen winkels bijgevuld en hun restant pas later ter beschikking gesteld van anderen?

Daarna is meestal nog niet ieder schap gevuld dus heel bewerkelijk om iedere keer elke winkel bij te vullen en nieuwe prijzen vast te stellen.
Of is hier iets slims op te bedenken.

Volgens MT heeft het geen zin om verder te ontwikkelen dan je nodig hebt voor een GH in nivo 5. Maar ik heb ergens gelezen dat als je toch doorontwikkeld die punten op het volgende nivo toch blijven staan.
Klopt dit?

Taco

Cicero.bv
Lid
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2007, 13:15

Berichtdoor Cicero.bv » 18 Mei 2009, 23:15

Ook al heb je adviseur, spelers moeten hun GH's toch met de hand inkopen. Aangezien dit niet altijd meteen na de update gebeurd kan het dus zijn dat als je later op 'nu inkopen' drukt, dat de spelers hun GH's in de tussentijd hebben bevoorraad.

Ik heb wel eens gehoord dat bij sommige mensen die R&D punten bleven staan, dat is volgens mij nu echter niet meer zo, bij mij was dat ook niet. Het is misschien zelfs zo dat je nog geeneens verder kán doorontwikkelen.
- Cicero.bv -HK Heereveen - niveau 1 - MT+