kwaliteit producten

ModeratorCOLON MBC

snap jij hoe de kwaliteit werkt?

ja, meteen
9
39%
ja, naar paar weken
7
30%
nee, ik ben net begonnen (1-10rondes)
5
22%
nee, nog steeds niet
2
9%

Aantal stemmenCOLON 23

arenden
Newbee
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2009, 21:53

kwaliteit producten

Berichtdoor arenden » 03 Sep 2009, 08:55

1ik heb een vraag, de kwaliteit van een winkel groeit door reclame, hoge kwaleit van de winkel zorgt bij winkels er toch voor dat veel virtuele mensen er kopen?

2hoge kwaliteit producten zorgt toch dat je een hogere prijs voor kunt vragen?

3hoe zit dat bij een groothandel, ik bedoel, een groothandel, heeft die ook een kwaliteit van het gebouw of koopt die elke ronde een hogere kwaliteit van de producten?

4 als je bij een groothandel niet de kwaliteit van producten koopt/verhoogt, hoe kun je dan de kwaliteit verhogen van producten?
of is de kwaliteit een gemiddelde van winkelkwaliteit en goederenkwaliteit?

ik heb veel gelezen, en gezocht, maar heb het niet gevonden, dus vraag het hier maar.

Alvast bedankt!
arenden

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 03 Sep 2009, 10:23

1. Hoge kwaliteit winkels zullen inderdaad meer verkopen. Maar het is zo dat dit in niveau 1 zwaarder meetelt als in niveau 6.

2. Dit leunt gewoon aan tegen het eerste. De producten zullen een kwaliteit krijgen afhankelijk van de kwaliteit die je inkoopt bij de groothandel, in combinatie met de kwaliteit van je winkel.
Hogere kwaliteit product = meer verkopen.

Als je uitverkoopt, dan kan natuurlijk de prijs stijgen.

3. Een groothandel die je zelf hebt, zal altijd een hogere kwaliteit hebben dan die van MT. De groothandel koopt in bij een fabriek. de kwaliteit van je product in je winkel zal sterk stijgen als je van spelers GH's inkoopt.

Inkopen word ook goedkoper met een eigen GH. Inkopen met een GH bij een fab is goedkoper dan inkopen bij een MT GH.

Let op: Een groothandel moet je zelf verbeteren. Deze kwaliteit stijgt niet vanzelf, maar daalt met 5% op vrijdag :)

4. Bij een GH verhoog je de kwaliteit door je GH te upgraden.

Hopelijk is het een beetje duidelijk, en heb ik geen fouten geschreven.. :P
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

arenden
Newbee
BerichtenCOLON 4

Berichtdoor arenden » 03 Sep 2009, 12:15

en eigen groothandel zal ik in niveau 5 ook wel beginnen, maar de kwaliteit, hoe vergroot je die met een groothandel?

een vb:

ik koop een zak aardappelen van en fabriek voor €0,60 en een kwaliteit van 100.

hoe kan ik zorgen in een groothandel dat de kwaliteit groter word?

is het zo dat ik in mijn groothandel dan kan zeggen, ik wil voor alle inkopen een hogere kwaliteit ofzo?

of moet ik betalen om de groothandel te upgraden en dan bv een kwaliteit van 600 heb voor de groothandel. Kan ik dan inkopen met mijn winkels voor het gemiddelde ervan (600+100):2=350kwaliteit?

dollarboy
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2005, 21:09

Berichtdoor dollarboy » 03 Sep 2009, 14:19

door je gh te upgraden, zal de kwaliteit van de producten die je inkoopt hoger worden. bij bijv. een inkoop op kwali 150 in een gh van 400, zal het product eenkwaliteit krijgen van (150 + 400) : 2 = 275
gooi je dit naderhand in je winkel van kwali 400 (noem maar een getal, kan ook hoger zijn) dan wordt het product dus (400 + 275) : 2 = 337, of daar omtrent.

ps: cijfers zijn globaal, en puur willekeurig genomen, maar als ik het goed heb, werkt het zo ongeveer zo
ex-Dollarboy, nu mede-CDV, FuBlaf-redactie

arenden
Newbee
BerichtenCOLON 4

Berichtdoor arenden » 04 Sep 2009, 08:12

oke, bedankt.

ik dacht al zoiets, maar het stond nergens duidelijk.
Aangezien ik ook nog in Niveau 6 zit, kan ik dit ook moeilijk in gh van fabrieken nakijken :wink:

groetjes,

arjan