Hoelang duurt het voor ik in nivo 5 kom?

ModeratorCOLON MBC

investments
Lid
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011, 14:41

Berichtdoor investments » 21 Feb 2011, 22:00

hoeveel rondes moet ik spelen?
Of is het op geld gebaseerd?

Ik hoor het wel ...

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Re: Hoelang duurt het voor ik in nivo 5 kom?

Berichtdoor MiladyP » 22 Feb 2011, 00:20

MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 22 Feb 2011, 04:53

Ga bij een clan... Daar word je doorgaans het best geholpen in het begin... Kijk goed bij welke clan... Want er zijn er ook waar je een nummertje bent en niemand naar je luistert ;-)

De helpsite hier op MT is een begin, maar alles behalve volledig ;-) je moet alles van anderen leren in dit spel :-)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763

Berichtdoor MiladyP » 22 Feb 2011, 05:40

@ Tippie, ronselaar!! :lol: De info die investments vroeg, staat gewoon op tig plekken in MT hoor... 0,0 clan voor nodig.
Is gewoon help en "? " lezen, wat ELKE beginner zou moeten doen!!! Amen 8)

Maar goed:
tippie schreefColonGa bij een clan... Daar word je doorgaans het best geholpen in het begin... Kijk goed bij welke clan... Want er zijn er ook waar je een nummertje bent en niemand naar je luistert ;-)

Helemaal eens met Tippie, wil zijn tekst nog even aanvullen.

Let ook op bij "kleinere/middel clans" waar mogelijk een"doe dit/doe dit, mentaliteit heerst" (lees veel tijd online vereist) en ook zijn er clans die kwa activiteit op sterven na dood zijn (sorry maar is zo). De clans in MT zijn heel divers en ze hebben allemaal hun eigen 'clanbeleid' en manier van spelen.

Het makkelijkste is, om gewoon de clans aan te spreken en ze een paar vragen te stellen en je zo een oordeel te vormen, waar je bij past.

TIP: Reageer vooral niet op ongevraagde spamzooi van clans met "wordt 'lid" teksten. Dit zijn vaak minder serieuze clans.
Stel altijd vragen voor voor je lid wordt. Onthoudt, jij hebt zelf de keuze waar je je aansluit, alles staat voor je open. 8)

investments
Lid
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011, 14:41

Berichtdoor investments » 22 Feb 2011, 11:01

Oke bedankt ... mensen ik ga wel een lid worden van een clan ...

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499

Berichtdoor tippie » 22 Feb 2011, 16:04

MiladyP schreefColon@ Tippie, ronselaar!!

Idiote reactie... Ieder actief, beetje nieuwsvolgend persoon in MT weet dat ik er alleen nog ben om het MT-Team moeilijk te maken en om anderen te helpen... Met clans heb ik absoluut niks te maken.
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763

Berichtdoor MiladyP » 23 Feb 2011, 00:46

tippie schreefColon
MiladyP schreefColon@ Tippie, ronselaar!!

Idiote reactie... Ieder actief, beetje nieuwsvolgend persoon in MT weet dat ik er alleen nog ben om het MT-Team moeilijk te maken en om anderen te helpen... Met clans heb ik absoluut niks te maken.

Goh... volgens mij stond er een :lol: achter = smiley voor "Grapje"
Maar wel aardig dat je eens toegeeft, dat je geweldige "motiverende" houding opzet is.

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499

Berichtdoor tippie » 23 Feb 2011, 14:36

Ik kan inderdaad van veel groter belang zijn in mt dan dat ik nu ben. Maar helaas beslissen sommige mensen dat men mij ook tegenwerkt op alles wat ik doe. Net zoals hierboven gebeurd.
En fub, jij hent me niks misdaan! Fantastische gast ben jij.

Dat miladyP geen beste maatje van me is weten we ondertussen...

Ik wil best meewerken aan een constructieve opbouwing vn problemen in MT. maar dan moet dat ook toegelaten worden. In MT gebeurt er nu NIKS van wat er op dit forum gezegd word. Als spelmaker moet je gewoon luisteren naar je spelers en niet stilzwijgend je eigen ding doen. En net dat stilzwijgend ego is te hard aanwezig in MT.

Waar komt het dan concreet op neer? LUISTER NAAR DE SPELERS!

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499

Berichtdoor tippie » 24 Feb 2011, 17:29

FUBARinc. schreefColonLUISTER NAAR DE SPELERS!

dat roepen we al jaren en kan ik me alleen maar bij aansluiten, en geloof me, dat wordt achter de schermen ook heus wel eens geroepen. dat is frustrerend en demotiverend voor de spelers, voor mij, maar ook voor miladyP hoor.

Bedankt Fub... Nu weten we dus waarom MT vierkant draait en zal blijven draaien. Als zelfs de spelers die het dichtst bij Martin staan niks te zeggen hebben is het goed geweest. :?

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Berichtdoor Rein » 24 Feb 2011, 20:32

Wat een onzin dit, echt ongelofelijke onzin...

Kijk eens wat er allemaal al is gebeurd de laatste maanden... 95 van de 100 aanpassingen waren op basis van verzoekjes en/of suggesties van spelers.