Personeel

ModeratorCOLON MBC

Starbucks
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 22:18

Personeel

Berichtdoor Starbucks » 13 Jan 2012, 19:52

Hi all,

Ik heb een korte vraag over Personeel. Ik weet niet of het al eerder gevraagd is, ik zag het zo niet te staan toen ik er op zocht. Mijn vraag:

Welke eigenschappen van het personeel zijn nuttig voor welke branches/winkels? Klantvriendelijkheid is altijd wel belangrijk, maar voor welke soort winkels zijn IQ, Economie, Technisch etc allemaal van belang? Misschien dat dit dan wel een spoiler alert verdient hoor, ik weet niet of iemand het antwoord weet en of dit ook iets uitmaakt ja of nee..

Alvast bedankt!

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 09:41

Re: Personeel

Berichtdoor AziveguInc. » 15 Jan 2012, 12:38

mijn eigen onderzoek heeft uitgewezen dat niets iets uitmaakte. Ik had een keer tien winkels met twee verschillende typen personeel. 5 hadden verschrikkelijke personeel en de andere 5 hadden het puntje van de zalm. Voor de rest was prijs, product, kwaliteit product, kwaliteit winkel en zelfs het beveiliging hetzelfde. Uitkomst. hetzelfde. Daarbovenop, een van mijn winkels met het slechtste personeel had zelfs het meest verdiend (als ik salaris kosten weg rekent van alle winkels), maar dat was ook maar iets van 25.000 meer, dus niet erg veel.
Een ijsbeer met vijf

Starbucks
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 22:18

Re: Personeel

Berichtdoor Starbucks » 16 Jan 2012, 13:34

Okee, bedankt voor dit antwoord! :)
Het mag dan wellicht een onderzoek zijn van één man, het lijkt me dat het voor mij niet anders zal zijn dan voor jou.
Dat geeft al wat meer licht over de personeelskwaliteiten in ieder geval ..