Mijn antwoord. (Fubar)

Hier kun je je reacties kwijt over de mededelingen en artikelen in het MT Weekblad.

Moderators: MiladyP, binair

dollarboy
Lid

Berichtdoor dollarboy » 09 jul 2009 19:41

met het risico, dat ik weer voor meeloper wordt uitgescholden, kan ik toch nix anders dan me aansluiten bij Fub..
als wij in dezelfde tijd 12 FuBlafs kunnen maken, waarvan de eerste zo ongeveer kwam een maand na het laatste weekblad, mag je toch verwachten dat er inmiddels iets te zien/horen/lezen zou zijn over het zgn. weekblad nieuwe stijl. ik zou het eerder een 'weekblad-geen-stijl' noemen, maar goed...

**pakt een frisse pint, en duikt wss ook maar weer de vriezer in**

voor het weekblad hoef ik er niet uit te blijven
ex-Dollarboy, nu mede-CDV, FuBlaf-redactie

miekesplace
Lid
Contacteer:

Berichtdoor miekesplace » 09 jul 2009 19:51

der is er maar 1 almachtig en heel veel die denken da ze almachtig zijn, vooral in mt heb ik al gemerkt en gelukkig valt die meeloper en die achterna gelopene der niet onder ;-) :lol: :lol: :lol:
helemaal mee eens heren, weekblad had er al lang weer kunnen zijn !!!
miekesplace 1 Rotterdam Account is failliet 02-09-2009, 06:40:08

Super_Criminal
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Super_Criminal » 09 jul 2009 23:25

Heerlijk leven in MT. Er gebeurd weer eens wat. Dat werd tijd. Haha.

Groetjes SC

En oja, ook namens RD
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

MiladyP
Werkgroep
Contacteer:

Berichtdoor MiladyP » 10 jul 2009 00:41

FUBARinc. schreef:ik wil graag data zien en harde toezeggingen op bovenstaande twee vragen, dat ben je mij niet verschuldigd, maar MT wél, en geen vaag gebrabbel, dat je de mogelijkheid geeft het nog eens 3 maanden te traineren, want dan kon het wel eens te laat zijn en is iedereen vergeten dat er ooit zoiets als een weekblad bestond.

Ik zeg jou helemaal niets toe en wel om de volgende reden (die je maar steeds schijnt te vergeten):

Ik bepaal niet wanneer het weekblad komt, want ik ben geen Bjorn en geen Reynold en geen HR en geen regelteefje.

Mijn tijden als regelteefje zijn voorbij. Denk, dat er anders al lang een paar weekbladen gelegen zouden hebben, heb nl een jaar lang bewezen, dat ik die organisatie zonder problemen aan kan. En dat ik me nu terug getrokken heb als regelteefje is jammer voor MT, maar daar mogen ze jullie 2 voor bedanken.

Kan je wel weer zeggen, dat er geen maanden verspilt en verprutst zijn en dat er in die tijd hard gewerkt is, maar ja..... dat zeg ik wsl toch weer tegen dovemansoren. En NEE, je krijgt nog steeds geen namen!

Succes met je (zwartmaak)campagne. Ik laat elke verdere reactie aan onze HR Bjorn over (of aan Reynold)

.

Ps: just in case je straks weer gaat zeuren, dat reacties lang duren:
hierbij vertel ik je nog een keer in de openbaarheid, dat Bjorn op dit moment op vakantie is in Zuid Frankrijk. Zo kun je iig niet zeggen, dat je dit niet weet.
Laatst gewijzigd door MiladyP op 10 jul 2009 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

MiladyP
Werkgroep
Contacteer:

Berichtdoor MiladyP » 10 jul 2009 01:07

FUBARinc. schreef:trouwens wel frappant dat nadat je ons eruitgewerkt hebt, je zelf ook niks doet en nu de boel afschuift op iemand die welgeteld 4 afleveringen in elkaar gedraaid heeft.

Ik heb niemand eruit gewerkt. Ik was het kots en kotsbeu om elke keer 70% tot 90% van het weekblad te moeten maken om dat jullie niet leverden. En heb gezegd, zo gaat dat niet meer, ik stop geen 20 uur per week meer in het weekblad terwijl een ander er maar 5 minuten aan besteed en ik ga al helemaal niet meer halve nacht artikelen schrijven omdat een ander geen zin had om zijn beloftes na te komen.

Jullie weigerden om binnen een vastere stuctuur te gaan werken en elke week je spul in te leveren en dan ook voor de deadline.

Ik heb toen mijn regelteefjespet afgegeven en gezegd, prima, dan doe ik ook niets meer meer dan stadsnieuws organiseren.

Bjorn heeft daarna geprobeerd de samenwerking te redden door met een omgangs- en fatsoennormen-afspraak (het "contract") te komen, maar daar wilden jullie nog minder van weten, want dan stond het zwart op wit dat je moest gaan werken.

En toen zijn jullie zelf vertrokken, niemand heeft jullie eruit gepest of weggewerkt. Jammer, dat je de zaken nu weer zo lekker verdraaid.

Verder schuif ik niets af, zoals gezegd en bij jou al eerder bekend ben ik gestopt als regelteefje en heeft Bjorn de taak als HR op zich genomen en moet je bij hem zijn voor informatie.

.

MiladyP
Werkgroep
Contacteer:

Berichtdoor MiladyP » 10 jul 2009 01:19

FUBARinc. schreef:de gast die je nu verantwoordelijk maakt heeft 4 afleveringen gemaakt(met voornamelijk inhoud van dollar en mij) das op zijn zachtst gezegd vreemd, zo niet overantwoordelijk. welgeteld één stukje heeft ie ooit geschreven. niks tegen bjorn overigens. ik val hem nergens aan. ik ben hem zeer erkentelijk voor de (laatste) paar keer dat hij het weekblad in elkaar gezet heeft. dank daarvoor.

JIJ moet niet liegen, jij hebt de laastste maanden van het weekblad NIX gemaakt voor het weekblad als alleen een fokke en sukke! 5 minuten dus!

Je was zelfs nog te beroerd om van het redactieaccount gebruikt te maken, waarvoor het bedoeld was, nl REIZEN en onderzoeken voor het weekblad. Dat mochten we ook nog zelf doen.
Jij misbruikte het account liever om jezelf kandidaat te stellen voor burgemeester en ba's mee te doen.

Dus kom me hier niet zeggen, dat je zoveel gedaan hebt. Iedereen die gewoon eens de colofon leest, ziet dat je liegt dat het gedrukt staan en ziet ook wie het werkelijke werk gedaan heeft.

Je bent gewoon boos, omdat je niet alle insider info op een zilveren blad krijgt die je wilt hebben.
Had je gewoon die mail aan Bjorn gestuurd, waarvan ik je tig keer gezegd heb, dat je die moest sturen, had je alle info gehad en was dit hele topic er niet geweest.

Nog een keer: het nieuwe weekblad was klaar, maar is gewist door degene die de redactiekamer wistte. En je kunt aan MBC navragen, dat de zooi niet meer terug te halen is.

En nu moet je gewoon eens ophouden met deze hele shit. Het is verdorie zomervakantie 3 vd 4 redactieleden zijn op vakantie en die gaan echt niet voor jou op vakantie het gewiste weekblad op nieuw maken. Voel eens aan je hoofd!!

.

MiladyP
Werkgroep
Contacteer:

Berichtdoor MiladyP » 10 jul 2009 01:36

FUBARinc. schreef:
MiladyP schreef:Je was zelfs nog te beroerd om van het redactieaccount gebruikt te maken, waarvoor het bedoeld was, nl REIZEN en onderzoeken voor het weekblad.

nee.
en dat heb ik je tot in den treure uitgelegd.
ik doe het nog 1 x.
zodat iedereen het kan lezen.
ik ben van mening dat als een stad te beroerd is om zijn eigen stadsnieuws aan te leveren, dat ze dan ook geen stadsnieuws verdienen en dat hun plek dus leeg blijft.
voor dergelijke lullo-s ga ik dus niet reizen.
bovendien hebben jij en bjorn ruim 6 weken de tijd gehad om het account over te nemen en er niks aan gedaan.
wat een overdadige ijver van onze nieuwe hoofdredacteur en zijn personeel.
dat belooft nog wat.

Tsja, zoals gezegd, gaat het niet over of jij vindt dat die plek leeg moet zijn of niet, maar dat die plek dus gevuld moet zijn. En je wist waar je aan begon toen jij het redactieaccount wilde gaan beheren.
Ook zou je zo gaan bouwen voor onderzoek..... is nooit gebeurd. Al het geld ging op aan strafregels poetsen. (ontken dit maar niet)

Samenvatting: het redactie-account was een speelding van jou erbij, waar de reactie iig niets aan had.

Verder mag je in MT geen 2 accounts hebben, dus om dat account weer van jou over te kunnen nemen moesten we wel eerst toestemming krijgen!!
Jammer, dat je daar geen geduld voor had (en nee, dat duurde zeker geeeeeen 6 weken: overdrijven is ook een vak apart).

.
Laatst gewijzigd door MiladyP op 10 jul 2009 01:43, 1 keer totaal gewijzigd.

MiladyP
Werkgroep
Contacteer:

Berichtdoor MiladyP » 10 jul 2009 01:50

geloof niet, dat je gekickt bent of wel? Blijkbaar gaat het allemaal niet zo snel als jij denkt.....
Geloof het of niet, maar sommige mensen hebben ook nog een leven buiten MT....

MiladyP
Werkgroep
Contacteer:

Berichtdoor MiladyP » 10 jul 2009 02:03

FUBARinc. schreef:voor een ieder die denkt dat we slaande ruzie hebben, dat is niet het geval.
we hebben een verschil van mening.
en vroeger op de redactie ging het er wel eens harder aan toe.
dat u het even weet.

Beter kon ik het niet verwoorden Fub :D

Biertje?

GoldenSnake
Lid
Contacteer:

Berichtdoor GoldenSnake » 10 jul 2009 11:01

Jammer dat ik net straks op vakantie vertrek en dit schouwspel niet meer kan volgen. Wanneer ik over 10 dagen terug op het internet kom zal toch dit het eerste zijn wat ik nakijk.
Dries
GoldenSnake - Dries - Niveau1 - Utrecht - MT+ sinds spelronde 8 seizoen 23!!! - Meesterslager - Oud (loco) BM en WHRO - Moderator Spellen topic

dollarboy
Lid

Berichtdoor dollarboy » 10 jul 2009 12:49

hmm, ik had hier toch iets gepost vanmorgen?

nog maar een keer dan: met deze hele shit had je een weekblad kunnen ullen...

miekesplace
Lid
Contacteer:

Berichtdoor miekesplace » 10 jul 2009 14:54

dollarboy schreef:hmm, ik had hier toch iets gepost vanmorgen?

nog maar een keer dan: met deze hele shit had je een weekblad kunnen ullen...

inderdaad dollar, jij had zoiets gepost vanmorgen .... ik miste het ook al, maar dacht da je het zelf had weggehaald ... al zou ik niet weten waarom ...
maar de waarheid mag blijkbaar niet gezegd worden :roll:
miekesplace 1 Rotterdam Account is failliet 02-09-2009, 06:40:08

BeeVee
Lid

Berichtdoor BeeVee » 10 jul 2009 14:57

Dat heb ik ook zien staan, wou er zelfs op reageren.. Maar ik dacht, ik doe niks meer op MT, laat ik mijn mond maar houden.
Dat was trouwens nog geen 10 minuten geleden dat ik dat las... Dus de dader die het heeft verwijderd moet er nog zijn.
BeeVee - 'met pensioen'
Kijk af en toe nog maar doe er niks meer op

MiladyP
Werkgroep
Contacteer:

Berichtdoor MiladyP » 10 jul 2009 15:17

zover ik weet, heb ik niets gewist...

dollarboy
Lid

Berichtdoor dollarboy » 10 jul 2009 15:20

MiladyP schreef:zover ik weet, heb ik niet gewist...

zover ik weet, ben ik niet lijdende aan dementie, alzheimer of korsakoff....