Rotterdam!

Ben je het eens met je burgemeester of juist niet, laat hier de stem van de burger horen.

Rotterdam dictatuur?

Ja!
37
66%
Nee!
10
18%
Wat is dictatuur?
9
16%

Aantal stemmenCOLON 56

svc_inc
Lid
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2005, 10:57

Berichtdoor svc_inc » 15 Sep 2007, 14:19

Als voorzitter van PRR kan ik je verzekeren dat we geen dictatuur zijn, bij een dictatuur heeft 1 persoon alzeggenschap, deze heeft dan ook altijd de hoogste functie binnen die partij.

Vermits ik nu die functie heb en ik al zeker weet dat m'n leden meer te zeggen hebben dan ikzelf (bij interne stemmingen stem ik al niet) dus waar zit dan die dictatuur?
Hij die wind zaait zal storm oogsten, Ceterum censeo aedificia delenda esse.

AenA
Lid
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2007, 09:22

Berichtdoor AenA » 15 Sep 2007, 15:57

nergens, want jullie zijn een goede partij en geen dictatuur :?
De wereld wordt geregeerd door dwazen, en de dwazen worden geregeerd door angst" - Anton Constandse

ferrarirulez
Lid
BerichtenCOLON 183
GeregistreerdCOLON 21 Dec 2004, 10:10

Berichtdoor ferrarirulez » 15 Sep 2007, 16:16

Als je als BM ervoor kiest om anonieme verkiezingen te houden en er is een kandidaat die zich hier niet aan houdt, moet deze gediskwalificeerd worden.
Anonieme verkiezingen hebben dan geen zin.
Excuses is het nu te laat voor. Had je maar eerder moeten bedenken dat dit niet kan. Ben het met velen eens dat een diskwalificatie op zn plaats was geweest.
ferrarirulez (Harold) | MT+ | VZ LPA
BM Assen: 16x
BD Assen: seizoen 7 t/m 18
WHC Assen: seizoen 24

Gebruikers-avatar
Rocket
Lid
BerichtenCOLON 267
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2004, 22:57

Berichtdoor Rocket » 15 Sep 2007, 17:08

Lijkt me ook geen moeilijk probleem dit...

een 2e kans geef je bij een nieuwe situatie in het spel. Bij de volgende verkiezingen mag ie gewoon weer meedoen...
Rocket - Amsterdam - Niveau 1 - Wethouder Communicatie

SVDP-Compagnie
Lid
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2006, 20:00

Berichtdoor SVDP-Compagnie » 15 Sep 2007, 19:25

Dit is logisch gevolg van anonieme verkiezingen. Voorstanders van anonieme verkiezingen zeggen dat anonieme verkiezingen er voor zorgen dat er geen vriendjes politiek kan plaatsvinden. Ik denk dat het vriendjes politiek juist in de kaart speelt.

Want denken jullie nou echt dat hij de enige is? Denk het niet. Denk dat bij anonieme verkiezingen vaak de speler wint met de meeste msn contacten binnen MT.

Ik vindt een naam trouwens ook van toegevoegde waarde bij het stemmen op een kandidaat. Iederéén kan een leuk verhaaltje verzinnen met als inhoud dat die zeer geschikt is en 24-7 online. Terwijl die naam heb je moeten opbouwen. Die naam heb je moeten verdienen en is vaak een bevestiging van je "kwaliteiten".

Daarom zou ik dus kiezen voor normale verkiezingen gebasseerd op de naam. Plus daarbij een motivatie.
SVDP_Compagnie(Frans & Siebrand)....MT+...Niveau 1....Antwerpen(Bank-directeur)....VOF-clan(Chief)....AvantiAnvers(Voorzitter en mede-oprichter)

vivies
Lid
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2005, 14:35

Berichtdoor vivies » 15 Sep 2007, 19:31

Mwao, met naam is ook wel goed..
Maar als je stemmen 'ronselt' bj anonieme verkiezingen is het wel zo slim om ervoor te zorgen dat niemand het te weten komt (maar dan ben je nog steeds slecht bezig :P) en dat je dit niet bij je tegenstander doet...
GESTOPT

BlueCompany
Newbee
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2007, 17:23

Berichtdoor BlueCompany » 15 Sep 2007, 20:39

SVDP-Compagnie schreefColonDit is logisch gevolg van anonieme verkiezingen. Voorstanders van anonieme verkiezingen zeggen dat anonieme verkiezingen er voor zorgen dat er geen vriendjes politiek kan plaatsvinden. Ik denk dat het vriendjes politiek juist in de kaart speelt.

Want denken jullie nou echt dat hij de enige is? Denk het niet. Denk dat bij anonieme verkiezingen vaak de speler wint met de meeste msn contacten binnen MT.

Ik vindt een naam trouwens ook van toegevoegde waarde bij het stemmen op een kandidaat. Iederéén kan een leuk verhaaltje verzinnen met als inhoud dat die zeer geschikt is en 24-7 online. Terwijl die naam heb je moeten opbouwen. Die naam heb je moeten verdienen en is vaak een bevestiging van je "kwaliteiten".

Daar sluit ik mij dus helemaal bij aan.
Daarom zou ik dus kiezen voor normale verkiezingen gebasseerd op de naam. Plus daarbij een motivatie.

vivies
Lid
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2005, 14:35

Berichtdoor vivies » 15 Sep 2007, 21:29

Dan is hier de fout gemaakt om voor deze verkiezingen te kiezen..
En omdat deze verkiezingen gekozen zijn moeten ze wel zo nageleefd worden...
GESTOPT

ijsthee
Lid
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2005, 19:20

Berichtdoor ijsthee » 16 Sep 2007, 15:07

FUBARinc. schreefColon-bladibla
-en de PPR is wel een dictatuuuuuur ! :lol:

Zeer zeker :( We worden met zijn allen onderdrukt door een Muis.
ijsthee met citroen en een stampertje - Niveau: Laag - Ceterum censeo aedificia delenda esse

HunebedProductions
Lid
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2006, 13:41

Berichtdoor HunebedProductions » 17 Sep 2007, 20:49

Ik vind dit ronduit schandalig dat dit bij een anonieme verkiezing kan gebeuren. Kandidaat nummer 1 die ronselt verdient gewoon de titelt niet, als hij zo goed was had hij niet hoeven ronselen.
SCHANDALIG

Froggieworld
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2007, 17:45

Berichtdoor Froggieworld » 17 Sep 2007, 21:55

discussie gesloten, de beslissing is gevallen

Muisje
Lid
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2007, 14:18

Berichtdoor Muisje » 17 Sep 2007, 22:35

ijsthee schreefColon
FUBARinc. schreefColon-bladibla
-en de PPR is wel een dictatuuuuuur ! :lol:

Zeer zeker :( We worden met zijn allen onderdrukt door een Muis.

weet ik anders niets van :roll:
Muisbv-Amsterdam-PPR-niveau 1-
Wethouder van de DierenBende

AholdBV
Lid
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2005, 23:35

Berichtdoor AholdBV » 17 Sep 2007, 22:39

Muisbv-Amsterdam-PPR-niveau 6-
SuperMuizen voor BM! Muizendictatuur!

Misschien verklaart dat een hoop :lol:

On-topic: Weer een erg zwak optreden van de Rotterdamse burgemeester. Eerst vragen wat het volk wil, en vervolgens, bij een gelijke stand, toch maar zelf een beslissing nemen? Kom op zeg! Wees eens duidelijk en heb zelf een standpunt! Heb het lef om eens tegen die vriendjespolitiek in te gaan en besluit zelf voor nieuwe verkiezingen...
AholdBV - Maastricht (Ex-BM)(Ex-BD)(Ex-WHE) - Onafhankelijk - Niveau 1

HunebedProductions
Lid
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2006, 13:41

Berichtdoor HunebedProductions » 18 Sep 2007, 12:53

aso hield het eerlijk verdiend het om te winnen of teminste nieuwe verkiezingen. Post maar bij de volgende verkiezingen:
Koim bij onze partij alleen dan tel je een beetje mee in Rotterdam pffff,

stephan222
Lid
BerichtenCOLON 631
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2006, 22:20

Berichtdoor stephan222 » 18 Sep 2007, 17:17

Ik vind ook dat Koekske géén WHC mag worden. Als dit zo doorgaat gaat het de verkeerde kant op. Zo heeft de een een voorsprong op de ander, zonder dat degene ook echt een betere WH is! Ik snap niet dat onze BM dit laat gebeuren! Dit zal ik meenemen in mijn stem in de komende verkiezingen!
Gestopt