Rotterdam!

Ben je het eens met je burgemeester of juist niet, laat hier de stem van de burger horen.

Rotterdam dictatuur?

Ja!
37
66%
Nee!
10
18%
Wat is dictatuur?
9
16%

Aantal stemmenCOLON 56

Froggieworld
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2007, 17:45

Berichtdoor Froggieworld » 18 Sep 2007, 18:20

jullie moeten niet zo op de man spelen, wij hebben een erg goede burgemeester, en ik sta achter haar

ik zou willen vragen om er nu mee te stoppen, want de beslissing is gevallen, en jullie kunnen blijven discussiëren, de meerderheid van de rotterdammers staat achter haar!

AholdBV
Lid
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2005, 23:35

Berichtdoor AholdBV » 18 Sep 2007, 18:35

Dus je geeft het nu toe, 'Rotterdam voor vriendjespolitiek'? Neem het aan van wel, als de meerderheid van de Rotterdammers (of moet ik zeggen, VVV leden?) er mee een is...
AholdBV - Maastricht (Ex-BM)(Ex-BD)(Ex-WHE) - Onafhankelijk - Niveau 1

Kevin_Far..West
Lid
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2006, 18:13

Berichtdoor Kevin_Far..West » 18 Sep 2007, 18:35

Froggieworld schreefColonjullie moeten niet zo op de man spelen, wij hebben een erg goede burgemeester, en ik sta achter haar

ik zou willen vragen om er nu mee te stoppen, want de beslissing is gevallen, en jullie kunnen blijven discussiëren, de meerderheid van de rotterdammers staat achter haar!

Wat mij ook wel stoort is dat er de hele tijd gekeken wordt naar de acties van de BM en die van Kandidaat 1 (Koekske) en hoe die betwists dan wel goedgepraat worden.

Maar het valt me erg op dat er vrij weinig mensen (uit R'dam zelf) er eens denken dat Kandidaat 2 er gewoon zwaar de dupe van is. Met 1 stem verliezen dat kan, maar als duidelijk is dat Kandidaat 1 'valsgespeeld' heeft (en dat toegeeft) lijken me nieuwe verkiezingen minstens op zijn plaats.

Pogingen om Kandidaat 2 dan de WHE-positie toe te schuiven komen op mij ook vreemd over, aangezien hij WHC wilde worden :lol:
SuperFreak - Maastricht - BM seizoen 21, 22, 28 - ex-WHC - ex-WHRO - ex-Voorzitter Live Politics Maastricht - MT+

SVDP-Compagnie
Lid
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2006, 20:00

Berichtdoor SVDP-Compagnie » 18 Sep 2007, 19:17

Ik vindt trouwens dat Koekske( dat is toch de Fraudeur?) juist wel wethouder moet worden. Hij wil zo graag wethouder worden dat die op een "zeer domme" manier fraude gaat plegen met het risico gepakt te worden waardoor zijn hele reputatie naar de filistijnen gaat. Dan weet je zeker dat je Wethouder gemotiveerd is.

Daarnaast is het natuurlijk niet de fout van de individualist . Het is een fout van het systeem waar wij individualisten juist gebruik van moeten maken. Als je dat niet doet ben je naar mijn mening naïef.
SVDP_Compagnie(Frans & Siebrand)....MT+...Niveau 1....Antwerpen(Bank-directeur)....VOF-clan(Chief)....AvantiAnvers(Voorzitter en mede-oprichter)

Kevin_Far..West
Lid
BerichtenCOLON 261

Berichtdoor Kevin_Far..West » 18 Sep 2007, 20:07

SVDP-Compagnie schreefColonIk vindt trouwens dat Koekske( dat is toch de Fraudeur?) juist wel wethouder moet worden. Hij wil zo graag wethouder worden dat die op een "zeer domme" manier fraude gaat plegen met het risico gepakt te worden waardoor zijn hele reputatie naar de filistijnen gaat. Dan weet je zeker dat je Wethouder gemotiveerd is.

Daarnaast is het natuurlijk niet de fout van de individualist . Het is een fout van het systeem waar wij individualisten juist gebruik van moeten maken. Als je dat niet doet ben je naar mijn mening naïef.

Zo naief ben ik (en met mij vele anderen) ook niet ;)
Maar feit is dat Koekske gepakt is en daardoor zichzelf eigenlijk buitenspel zet (in een normale situatie dan he :P)
SuperFreak - Maastricht - BM seizoen 21, 22, 28 - ex-WHC - ex-WHRO - ex-Voorzitter Live Politics Maastricht - MT+

Froggieworld
Lid
BerichtenCOLON 7

Berichtdoor Froggieworld » 18 Sep 2007, 20:40

het is al bewezen dat het stemmen ronselen hem geen extra stemmen heeft opgebracht

Kevin_Far..West
Lid
BerichtenCOLON 261

Berichtdoor Kevin_Far..West » 18 Sep 2007, 20:56

Froggieworld schreefColonhet is al bewezen dat het stemmen ronselen hem geen extra stemmen heeft opgebracht

:P zegt hijzelf, maar dat zal allemaal wel dus zal ik er geen punt van maken :P

Echter het feit is dat hij zichzelf bekend maakt bij Anonieme verkiezingen, dus het hele concept van anonimiteit te niet doet.

CDV
Brons lid
BerichtenCOLON 1580
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2005, 20:42

Berichtdoor CDV » 18 Sep 2007, 22:03

Rotterdam is gewoon een grote k-clan.. Laat ze lekker hun vriendjes op hun plaatsen zetten want dat is immers wat de familie naampikkers wil..
Doom/CDV

Froggieworld
Lid
BerichtenCOLON 7

Berichtdoor Froggieworld » 18 Sep 2007, 23:34

cdv, die reactie van jou klinkt wel erg gefrustreerd

jij bent gewoon gefrustreerd omdat rotterdam de enige stad is waar jullie partij geen voet aan de grond krijgt, omdat vvv daar heerst

vvv zit toch ook niet te zagen dat live politics een k-partij is omdat ze overal de steden domineren, zonder dat anderen nog een kans hebben, aanvaard gewoon een keer dat je niet overal de baas kunt zijn

AholdBV
Lid
BerichtenCOLON 328

Berichtdoor AholdBV » 19 Sep 2007, 00:30

Wat een bull shit froggie...

Als je goed zou lezen, zie je dat niet alleen LP leden klagen.

vvv zit toch ook niet te zagen dat live politics een k-partij is omdat ze overal de steden domineren, zonder dat anderen nog een kans hebben

Pardon? Zonder andere een kans te geven? Ik kan me nog wel tegenstand van de VOF in Maastricht herinneren, en wat dacht je van de alsmaar groeiende PPR in Amsterdam?
Alleen wij doen niet aan die vriendjespolitiek. Zo zijn in Amsterdam de wethouderfuncties eerlijk verdeeld tussen de mensen van verschillende partijen. Daar kan Rotterdam nog wat van leren! Zo te zien moeten jullie fraude plegen om de eigen kandidaat aan de macht te krijgen.
En weer is er een stille dictatuur ontdekt...

Froggieworld
Lid
BerichtenCOLON 7

Berichtdoor Froggieworld » 19 Sep 2007, 01:21

AholdBV schreefColonZo te zien moeten jullie fraude plegen om de eigen kandidaat aan de macht te krijgen.
En weer is er een stille dictatuur ontdekt...

jullie? als het van mij had afgehangen was het zo niet gelopen, ik probeer alleen maar mijn stad en mijn BM te verdedigen omdat ik vind dat wij als stad en zij als BM veel te hard wordt afgerekend op een kleine misser

de bron van al het kwaad is dat er onvoldoende regels zijn opgesteld waar alle kandidaten zich aan moesten houden, waardoor de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen, en akkoord, er had toen ingegrepen moeten worden, maar nu is het te laat, het voorstel tot aanstelling is al enkele ronden geleden ingediend

weet je trouwens waarom er anonieme verkiezingen zijn ingevoerd? dat is speciaal gedaan om niet-VVV-leden ook een kans te geven

nu wordt rotterdam beschuldigd van een dictatuur te zijn, en frauduleuze praktijken, terwijl het net de bedoeling was om dat net niet te zijn

door heel die heisa is er nu sprake van het afschaffen van de anonieme verkiezingen, en dat vind ik erg spijtig, want ik vond het een erg goed idee!

vivies
Lid
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2005, 14:35

Berichtdoor vivies » 19 Sep 2007, 08:18

Oeh, als alle vvv-leden valsspelen dan is het een erg goed idee, dan heb je nog de kans dat niet-vvv leden op vvv-leden stemmen en gwoon stemmen ronselen via msn..
GESTOPT

AholdBV
Lid
BerichtenCOLON 328

Berichtdoor AholdBV » 19 Sep 2007, 08:34

Froggieworld schreefColonde bron van al het kwaad is dat er onvoldoende regels zijn opgesteld waar alle kandidaten zich aan moesten houden, waardoor de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen

Van Dale schreefColonano·niem (bn.)
1 niet met een naam aan te duiden => naamloos

Zijn jullie nog nooit naar school geweest ofzo? Zegt dit niet genoeg, 'naamloos'? Wat kan hier nou nog aan verduidelijkt worden...

Froggieworld schreefColondoor heel die heisa is er nu sprake van het afschaffen van de anonieme verkiezingen, en dat vind ik erg spijtig, want ik vond het een erg goed idee!

Ja, zeker dat je het erg vindt, nu kan immers jouw partij niet meer stemmen afpikken van mensen die niet bij jullie dictatuur betrokken zijn :o
Dus de volgende verkiezingen worden toch maar anoniem zeker ;)

Froggieworld
Lid
BerichtenCOLON 7

Berichtdoor Froggieworld » 19 Sep 2007, 12:20

ik ben helemaal niet voor frauduleuze praktijken, integendeel, zoals ik al heb gezegd zou ik het anders beslist hebben als ik burgemeester was (en ik hoop dat ooit te kunnen worden), maar je moet nu niet komen vertellen dat de anonieme verkiezingen dienen om vvv te bevoordelen, het was echt net andersom bedoeld

vivies
Lid
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2005, 14:35

Berichtdoor vivies » 19 Sep 2007, 14:31

Komt er iig verd8 veel uit te zien als pro-VVV...
Zal zo maar ns een BB uitgeven :P
GESTOPT