Rotterdam!

Ben je het eens met je burgemeester of juist niet, laat hier de stem van de burger horen.

Rotterdam dictatuur?

Ja!
37
66%
Nee!
10
18%
Wat is dictatuur?
9
16%

Aantal stemmenCOLON 56

Markovisch
Lid
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2005, 19:58

Berichtdoor Markovisch » 21 Sep 2007, 23:11

Kevin_Far..West schreefColon
SVDP-Compagnie schreefColon
Markovisch schreefColonZeg het maar als ik het verkeerd heb hoor, maar er is volgens mij ook nog iets anders...
De LP wordt er bijgehaald, terwijl de BM in Rotterdam absoluut en nog nooit van de LP is geweest. Als er valsgespeeld zou zijn over een functie, dan gaat het vooral de BM van de stad aan, niet de LP.

Huh?

in dit geval geef ik SVDP gelijk :P

huh? :P

maar ff ontoppic, ik denk dat Hunebed doeld op die reactie op de post van CDV ergens terug :P

Ow die reactie :o :lol:
ex-Demon Corporation + ex-Demonie Inc | Mestreechtenaar | MT'er | Ex-Voorzitter , Ex-Woordvoerder van Live Politics - Maastricht

HunebedProductions
Lid
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2006, 13:41

Berichtdoor HunebedProductions » 22 Sep 2007, 14:20

je hebt wel gelijk marko :P

Markovisch
Lid
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2005, 19:58

Berichtdoor Markovisch » 22 Sep 2007, 19:14

Ja altijd :lol:
ex-Demon Corporation + ex-Demonie Inc | Mestreechtenaar | MT'er | Ex-Voorzitter , Ex-Woordvoerder van Live Politics - Maastricht

HunebedProductions
Lid
BerichtenCOLON 11

Berichtdoor HunebedProductions » 23 Sep 2007, 13:58

ik hoor er nu weinigvan hoe is het nu opgelost? De democratische weg of de tiranische stalinistische Jan Marijninsen weg door gewoon die fraudeur aan te stellen?

SVDP-Compagnie
Lid
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2006, 20:00

Berichtdoor SVDP-Compagnie » 23 Sep 2007, 15:34

Ik snap het eigenlijk nog steeds niet. Maar hij zal wel gelijk hebben.
SVDP_Compagnie(Frans & Siebrand)....MT+...Niveau 1....Antwerpen(Bank-directeur)....VOF-clan(Chief)....AvantiAnvers(Voorzitter en mede-oprichter)

stephan222
Lid
BerichtenCOLON 631
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2006, 22:20

Berichtdoor stephan222 » 23 Sep 2007, 16:59

Het voorstel om Koekske Wethouder te laten worden is geaccepteerd met 121 voor en 23 (waaronder ik) tegen.
Gestopt

HunebedProductions
Lid
BerichtenCOLON 11

Berichtdoor HunebedProductions » 24 Sep 2007, 16:20

het is ronduit schandalig omdat meeste stemmers gewoon ja stemmen en niet eens lezen, HET VOLK MOEST WORDEN GEINFORMEERD OVER DEZE SITUATIE! schande

AholdBV
Lid
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2005, 23:35

Berichtdoor AholdBV » 24 Sep 2007, 16:40

Rotterdam komt met nieuw idee: ondernemer van het seizoen

Hallo Spelers/Rotterdammers,
Ik heb samen met onze BM het volgende idee bedacht wat wij waarschijnlijk elk seizoen willen realiseren in Rotterdam, wij willen elk seizoen de Ondernemer Van Het Seizoen kiezen. Dit kan een beginner zijn die op eigen kracht snel een goed bedrijf heeft weten op te bouwen, of een al wat langer bestaande ondernemer die een goedlopend bedrijf heeft en misschien ook voor andere ondernemers wat wil betekenen. Wij gaan als groepje van 3 á 4 personen de ondernemer samen kiezen zodat er geen vriendjespolitiek is. Daarnaast worden daarbij natuurlijk prijzen uitgereikt aan die ondernemer van het seizoen zoals goederen voor minimale prijs en vele auto\'s als ferrari\'s etc. En ook nog...Nouja dat horen jullie dan wel! Kortom, houd het nieuws in de gaten want misschien ben jij wel de ondernemer van het seizoen geworden!!

(Koekske)

Zozo! De net vers gevriendjespolitiekte (nieuw woord?) Koekske heeft al voor zijn aantreden besloten om de Assen Awards schaamteloos over te nemen. Alleen het belangrijkste deel, dat het volk mag kiezen, heeft Rotterdam er natuurlijk uitgelaten. Daarom mogen de heren en dames van de VVV die zometeen in die groep mensen zit, zometeen een ander partijgenoot uitkiezen om die als voren te schuiven als beste ondernemer.

Zijn jullie verslaafd aan vriendjespolitiek ofzo :o?
AholdBV - Maastricht (Ex-BM)(Ex-BD)(Ex-WHE) - Onafhankelijk - Niveau 1

RozendaalCompany
Lid
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2006, 18:49

Berichtdoor RozendaalCompany » 24 Sep 2007, 16:55

omdat dit weer eens over iets anders gaat zal ik maar eens reageren. Nee geen vriendjespolititiek, samen met een persoon uit elk niveau kiezen wij een ondernemer uit die ongeacht welke partij ondernemer van het seizoen kan worden. Dat de assen awards ( ofzo? ) er al waren wist ik niet aangezien ik niet in assen kom. Daarnaast was de megaloterij ook mijn idee dat was een groot succes. Kortom vriendjespolititiek is er niet...of was de winnaar van de loterij ook een vvv'er :wink: Kortom ahold misschien moet je eens met bewijzen komen want wie zitten r volgens jou in de groep? ga nou niet als een klein kind aan komen zetten met zulke teksten, word eens volwassen zou ik zeggen. Kijk eerst eens naar je eigen stad;)
Koekske-Rotterdam-ex WHE-ex Directeur Stadsbank-2de Maal WHC-ex 3 keer loco-Ex Voorzitter P.o.m.r.b-Ex chieff Crime Time-ex WHRO-Nu BMW-Corporation!

vivies
Lid
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2005, 14:35

Berichtdoor vivies » 24 Sep 2007, 17:12

Daar is géén vriendjespolitiek ;)
Anders had Doom al alle ambten dusz..
Maarjah, wel vriendjespolitiek.. en als WHC denk ik toch wel dat je een btje moet kijken naar andere steden, dus als je niet wist dat de Assen Awards er waren vind ik hetzelf toch wel een minpunt(je)
Ben wel benieuwd wie er in de 'jurie' komen..
GESTOPT

CDV
Brons lid
BerichtenCOLON 1580
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2005, 20:42

Berichtdoor CDV » 24 Sep 2007, 18:39

vivies schreefColonDaar is géén vriendjespolitiek ;)
Anders had Doom al alle ambten dusz..
Maarjah, wel vriendjespolitiek.. en als WHC denk ik toch wel dat je een btje moet kijken naar andere steden, dus als je niet wist dat de Assen Awards er waren vind ik hetzelf toch wel een minpunt(je)
Ben wel benieuwd wie er in de 'jurie' komen..

Wacht maar :P Ooit komt dat nog wel voor :twisted:
Doom/CDV

SVDP-Compagnie
Lid
BerichtenCOLON 21

Berichtdoor SVDP-Compagnie » 24 Sep 2007, 18:55

Je ging toch stoppen :P, maar vindt rozendaal wel een prutser als hij de megaloterij verzonnen heeft. Waar ze mij nog verdorie mee gingen lastig vallen ook!!! :roll:

Over de vriendjes politiek in R'dam gesproken. Who cares? R'dam niet, ik niet. alleen mensen die andere steden willen afkraken. Mss kunnen die mensen beter de voordelen van hun eigen stad naar voren te halen dan de "zogenaamde nadelen" van andere steden.
SVDP_Compagnie(Frans & Siebrand)....MT+...Niveau 1....Antwerpen(Bank-directeur)....VOF-clan(Chief)....AvantiAnvers(Voorzitter en mede-oprichter)

svc_inc
Lid
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2005, 10:57

Berichtdoor svc_inc » 24 Sep 2007, 18:59

Is toch echt een voordeel SVDP :P kunnen zeggen dat je stad politiek zeer actief is in het filibusteren en zeiken, net echte politiek 8)
Hij die wind zaait zal storm oogsten, Ceterum censeo aedificia delenda esse.

SVDP-Compagnie
Lid
BerichtenCOLON 21

Berichtdoor SVDP-Compagnie » 24 Sep 2007, 19:02

svc_inc schreefColonIs toch echt een voordeel SVDP :P kunnen zeggen dat je stad politiek zeer actief is in het filibusteren en zeiken, net echte politiek 8)

Zit een kern van waarheid in.... :P

vivies
Lid
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2005, 14:35

Berichtdoor vivies » 24 Sep 2007, 19:09

Is Brussel keigoed in, kan ook naar A'pen komen om ze daar mee te helpen profileren :)
GESTOPT