Amsterdamse stadsforum moderator

Ben je het eens met je burgemeester of juist niet, laat hier de stem van de burger horen.

nieuwe moderator voor Amsterdam?

Peiling eindigt op 30 Okt 2007, 10:04

ja
11
46%
nee
12
50%
moderator behouden maar gedrag moet veranderen
1
4%

Aantal stemmenCOLON 24

specialtax
Lid
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2007, 14:00

Berichtdoor specialtax » 20 Okt 2007, 18:40

FUBARinc. schreefColonals je het maar laat :-P

Jij schenkt veel te kleine glaasjes Fub.

Losers manager
Lid
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 19:28

Re: Amsterdamse stadsforum moderator

Berichtdoor Losers manager » 20 Okt 2007, 19:57

specialtax schreefColonDeze huidige moderator jymmbco gebruikt de macht van verwijderen maar wanneer het hem het beste uitkomt volgens mij is dat niet de opzet of bedoeling van het moderator zijn vandaar deze poll !
Mij heeft hij verwijderd van het stads forum Amsterdam nadat ik een normale reaktie plaatste over een van zijn medestanders/partijgenoot.

De MOD op het forum hoeft zich niet 'netjes' te gedragen. Hij is er voor de orde op het forum. De BM = MOD.

Jullie hebben zelf de BM gekozen neem ik aan?
Dan moet je ook op de blaren zitten.. Aan het eind van het seizoen nieuwe kansen :wink: Een nieuwe MOD zal er (normaal gesproken) dan ook niet komen voor die tijd :)
Losers - Eindhoven - Niveau 1 - LiberalePartij

jymmbco
Lid
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 18:16

Berichtdoor jymmbco » 20 Okt 2007, 20:28

specialtax schreefColon
svc_inc schreefColonDit ruikt eerder naar een wraakactie ten aanzien van Theo jegens de BM. Bij hoog en bij laag houdt Theo vol dat de BM het goed doet overal waar hij kan zal hij dan ook niets slechts over de BM zeggen. Tot Theo eindelijk eens ver genoeg over de streep kan gaan en de BM als goede moderator van een deelforum z'n taak op zich neemt en hem eraf gooit. Dan plots is de BM niet goed genoeg meer...

Wat mij echter echt verbaasd is het feit dat Theo voor één keer eens niet PPR de schuld geeft, wat al een hele verademing is tegenover anders.

Trouwens Theo nu moet je jezelf hetzelfde verwijt maken zoals je Patrick gaf omdat hij het niet eens was met het beleid. Daar riep je Patrick op om uit LP te stappen en naar PPR te gaan omdat hij het niet eens was

met het beleid dat LP voerde, dus bij deze moet je dan zelf je eigen woorden bij daden passen lijkt mij.

Geen wraakaktie Steven zo ben ik niet maar iedereen in Amsterdam weet hoeveel ik hem heb geholpen via voorstellen en het verdedigen van zijn partij tijdens zijn 3 termijnen en nu doet hij net of hij van niks weet en maakt alles zwart wat ik doe of heb gedaan.
Pdejongh plaatst een reaktie op het beleid van de WHC daar reageer ik op en hup ik wordt verwijderd terwijl deJongh het funktioneren en het beleid afkraakt.is dat krom of niet dan.
Verder maak ik mij niet meer druk.

Specialtax : Bij iedere partij bestaan er partijregels. Aangezien dat jij denkt dat je boven de regels staat ben je verwijderd uit het stadsforum.

- Aangezien dat je dan hier en op het partijforum nog wat olie op het vuur gegooid hebt, is er besloten in het partijbestuur om je onmiddellijk te verwijderen als lid van lp, en ook van het partijforum
Laatst gewijzigd door 1 op jymmbco, in totaal 21 keer gewijzigd.

Gebruikers-avatar
Rocket
Lid
BerichtenCOLON 267
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2004, 22:57

Berichtdoor Rocket » 20 Okt 2007, 20:33

Nu ik het hier zo onder elkaar lees, is het merkwaardig dat een Burgemeester van een stad om partijredenen een lid van zijn partij van het stadsforum gooit.

Moeten Partijproblemen niet, eerst en alleen, binnen de partij opgelost worden?

Trouwens ook wel heel subtiel om zulke dingen in de 'pers' bekend te maken, en niet via een pbtje [tenmisnte.. de inhoud van je bericht doet dit denken]
Rocket - Amsterdam - Niveau 1 - Wethouder Communicatie

jymmbco
Lid
BerichtenCOLON 55

Berichtdoor jymmbco » 20 Okt 2007, 20:38

Rocket schreefColonNu ik het hier zo onder elkaar lees, is het merkwaardig dat een Burgemeester van een stad om partijredenen een lid van zijn partij van het stadsforum gooit.

Trouwens ook wel heel subtiel om zulke dingen in de 'pers' bekend te maken, en niet via een pbtje [tenmisnte.. de inhoud van je bericht doet dit denken]

-> er is ook een voorstel gedaan naar specialtax, maar aangezien hij voor geen rede vatbaar is, heeft het partijbestuur besloten om hem te verwijderen

Gebruikers-avatar
Rocket
Lid
BerichtenCOLON 267
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2004, 22:57

Berichtdoor Rocket » 20 Okt 2007, 20:40

jymmbco schreefColon
Rocket schreefColonNu ik het hier zo onder elkaar lees, is het merkwaardig dat een Burgemeester van een stad om partijredenen een lid van zijn partij van het stadsforum gooit.

-> er is ook een voorstel gedaan naar specialtax, maar aangezien hij voor geen rede vatbaar is, heeft het partijbestuur besloten om hem te verwijderen

En de eerste 2 alinea's?
Het neigt namelijk naar belangenverstrengeling dan wel machtmisbruik

want... een andere dan LPBM had specialtex niet om de LPregels verwijderd uit het stadsforum
Rocket - Amsterdam - Niveau 1 - Wethouder Communicatie

jymmbco
Lid
BerichtenCOLON 55

Berichtdoor jymmbco » 20 Okt 2007, 20:50

hij ging duidelijk te ver op het forum, en als bm kon ik dat niet toelaten (zie ook het topic of hij nog een kans krijgt om terug te komen)

AenA
Lid
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2007, 09:22

Berichtdoor AenA » 20 Okt 2007, 22:24

svc_inc schreefColon

Nee fubbie iedereen is welkom binnen PPR, voordeel is dan ook dat we kunnen verder gaan met onze T-slinger-sport, omdat we dan eindelijk terug een T hebben :D Alles heeft zo z'n voordeel 8)

nou niet gaan liegen steven. In de tijd dat ik een beruchte spammer was ben ik bij de PPR gegaan (want ik vond dat ze goede partijstandpunten hadden) en om mijn reputatie op het forum hebben jullie mij eruitgegooid en ik heb bewijs (ik heb toen een pb gestuurt en jij hebt teruggestuurt dat het jou voorstel was om mij er uit te gooien en het bestuur toestemming heeft gegeven). Ik snap best dat je mensen eruitgegooid omdat ze de orde verstoren binnen de partij, maar jullie hebben me eruitgegooid omdat ik de orde verstoorde op het forum en dat heeft helemaal niks met de ppr te maken!

ik vind dat geen leuke actie van jou, maar ik heb het stil gehouden (om de nieuwe partij een kans te geven en daar heb ik nu spijt van), maar als je dan ook nog gaat liegen dan kan ik niet anders dan mijn plicht uitvoeren :wink:
De wereld wordt geregeerd door dwazen, en de dwazen worden geregeerd door angst" - Anton Constandse

specialtax
Lid
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2007, 14:00

Berichtdoor specialtax » 21 Okt 2007, 01:18

jymmbco schreefColonhij ging duidelijk te ver op het forum, en als bm kon ik dat niet toelaten (zie ook het topic of hij nog een kans krijgt om terug te komen)

Wel bij de les blijven aub.
Ik ben niet te ver gegaan op het forum ik reageerde namelijk op een post van PdeJomgh die een mede lid en het gevoerde beleid aan ging vallen.
Daarom heb je mij verwijderd van het stadsforum gewoon puur machtmisbruik omdat ik iets zij over iemand van de gevestigde orde binnen de LP.
Dat is ook de rede dat ik zo boos heb gereageerd omdat ik ben verwijderd door een foute reaktie van een ander waar ik op reageerde.

AenA
Lid
BerichtenCOLON 35

Berichtdoor AenA » 21 Okt 2007, 10:03

FUBARinc. schreefColon
AenA schreefColon
svc_inc schreefColon

Nee fubbie iedereen is welkom binnen PPR, voordeel is dan ook dat we kunnen verder gaan met onze T-slinger-sport, omdat we dan eindelijk terug een T hebben :D Alles heeft zo z'n voordeel 8)

nou niet gaan liegen steven. In de tijd dat ik een beruchte spammer was ben ik bij de PPR gegaan (want ik vond dat ze goede partijstandpunten hadden) en om mijn reputatie op het forum hebben jullie mij eruitgegooid en ik heb bewijs (ik heb toen een pb gestuurt en jij hebt teruggestuurt dat het jou voorstel was om mij er uit te gooien en het bestuur toestemming heeft gegeven). Ik snap best dat je mensen eruitgegooid omdat ze de orde verstoren binnen de partij, maar jullie hebben me eruitgegooid omdat ik de orde verstoorde op het forum en dat heeft helemaal niks met de ppr te maken!

ik vind dat geen leuke actie van jou, maar ik heb het stil gehouden (om de nieuwe partij een kans te geven en daar heb ik nu spijt van), maar als je dan ook nog gaat liegen dan kan ik niet anders dan mijn plicht uitvoeren :wink:

Beste AenA, wij hebben dat netjes stil gehouden en het niet via een of ander forum gespeeld. Het was en is een interne partij-aangelegenheid en zo heeft het PPR bestuur ook gehandeld destijds.
Bovendien vergelijk je precies de twee omgekeerden van elkaar met elkaar:
-Specialtax verstoorde de innerlijke partijregels en is van een openbaar forum gegooid.
-Bij jou was het andersom, jij bespamde het forum en werd uit een partij gezet.

daarom juist! Het forum heeft helemaal NIKS met het jullie partij te maken en daarom mogen jullie me helemaal niet afzetten. Want ik heb de orde niet in de partij verstoord, maar ergens anders :!:
De wereld wordt geregeerd door dwazen, en de dwazen worden geregeerd door angst" - Anton Constandse

svc_inc
Lid
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2005, 10:57

Berichtdoor svc_inc » 21 Okt 2007, 10:26

Ja en wij kijken naar het algemeen partijbelang, daar wij toen ook in opstart fase waren en al langs alle kanten zwaar onder vuur lagen en jij op het forum hier zwaar de rust aan het verstoren was. En daarbij dan ook nog eens overal riep alles te slopen heeft de democratische werking van de partij beslist (alle leden hebben toen mogen stemmen anoniem omdat het over een persoon ging) daar jij maar 1 stem voor je had en 15 stemmen tegen was de keuze snel gemaakt.

Verder was je wel welkom geweest had je je niet misdragen op het algemeen MT forum, dat is een conclussie die na de stemming is naar boven gekomen.

Een aantal mensen waaronder fubbie en mezelf noemden je acties hier op het forum zelfs "Jeugdzonden door teveel enthousiasme", daar je nooit uitleg hebt gevraagd over het hoe en waarom maar gelijk heb een schreeuwerig bericht naar mij gestuurd heb je ook nooit je uitleg gekregen.

Verder hebben we je afgerekent (als je het zo al kan noemen) op het feit van algemeen gedrag waardoor de partij schade kon oplopen.

Dat is geheel wat anders dan hier het geval is. Bij Theo gaat het om misdragingen binnen de partij die overgetransplanteerd worden naar een algemeen forum. Wat het spiegelbeeld van jouw situatie was.

Verder blijft iedereen ook welkom binnen PPR, op voorwaarde dat onze interne regels niet gebroken worden waaronder ook "forumspammen" staat en ook de algemene forumregels niet verbroken worden, veel mensen hebben je daarop veroordeeld toen je erg bezig was maar de spelleiding is de laatste maanden in geen kilometers te zien dus heb je daar gewoon veel geluk mee gehad. Feit blijft dat je de externe regels en de interne niet gerespecteert hebt en daarom ook de gouden handdruk hebt gekregen.

Bij Theo ligt de zaak heel anders en ik verwacht dan ook dat er een veel betere uitleg komt dan de uitleg die nu gegeven is.
Hij die wind zaait zal storm oogsten, Ceterum censeo aedificia delenda esse.

SnelgeldBV
Lid
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2007, 11:21

Berichtdoor SnelgeldBV » 21 Okt 2007, 19:52

Jullie hoeven geen uitleg te krijgen, het is een aangelegenheid binnen de partij SVC.......
Ex-N1 --- LP(A'dam) --- HK in A'dam --- Acc. SnelgeldBV --- N5

svc_inc
Lid
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2005, 10:57

Berichtdoor svc_inc » 21 Okt 2007, 20:01

SnelgeldBV schreefColonJullie hoeven geen uitleg te krijgen, het is een aangelegenheid binnen de partij SVC.......

Vermits het hier gaat over een algemeen forum waar ik ook lid van ben Menno verwacht ik toch wel een betere uitleg dan deze die nu gegeven is. Zeker omdat het algemeen forum niet gaat over het LP forum... Daarom verwacht ik dan ook een uitleg die enkel betrekking heeft op het algemeen forum. Anders was Theo z'n verwijdering wel niet 100% correct.
Hij die wind zaait zal storm oogsten, Ceterum censeo aedificia delenda esse.

bleuke2999
Lid
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2005, 18:58

Berichtdoor bleuke2999 » 21 Okt 2007, 20:51

svc_inc schreefColon
SnelgeldBV schreefColonJullie hoeven geen uitleg te krijgen, het is een aangelegenheid binnen de partij SVC.......

Vermits het hier gaat over een algemeen forum waar ik ook lid van ben Menno verwacht ik toch wel een betere uitleg dan deze die nu gegeven is. Zeker omdat het algemeen forum niet gaat over het LP forum... Daarom verwacht ik dan ook een uitleg die enkel betrekking heeft op het algemeen forum. Anders was Theo z'n verwijdering wel niet 100% correct.

klopt dus willen we daar ook een duidelijke uitleg voor 8)
:lol: :lol: Leren is stom !!!!! :) :) :)

AenA
Lid
BerichtenCOLON 35

Berichtdoor AenA » 21 Okt 2007, 21:57

svc_inc schreefColonJa en wij kijken naar het algemeen partijbelang, daar wij toen ook in opstart fase waren en al langs alle kanten zwaar onder vuur lagen en jij op het forum hier zwaar de rust aan het verstoren was. En daarbij dan ook nog eens overal riep alles te slopen heeft de democratische werking van de partij beslist (alle leden hebben toen mogen stemmen anoniem omdat het over een persoon ging) daar jij maar 1 stem voor je had en 15 stemmen tegen was de keuze snel gemaakt. Ik heb helemaal niks geroepen, als jij een topic hebt waar staat dat ik zei dat we alles moesten slopen zou ik de link graag in dit topic willen hebben en als die goed is zal ik stoppen met kritiek leveren, want dan heb jij gelijk. Zolang die link hier niet is geplaatst ga ik door met kritiek leveren tegen de 'stille uitzetting'. Ik heb het verzwegen en daar heb ik spijt van. Als je ook nog is begint de liegen dan moet de buitenwereld maar weten dat jij niet zo'n lief jongetje bent, maar iemand die mensen eruitzet omdat hij op een ander deel de orde verstoord!

Verder was je wel welkom geweest had je je niet misdragen op het algemeen MT forum, dat is een conclussie die na de stemming is naar boven gekomen.

Een aantal mensen waaronder fubbie en mezelf noemden je acties hier op het forum zelfs "Jeugdzonden door teveel enthousiasme", daar je nooit uitleg hebt gevraagd over het hoe en waarom maar gelijk heb een schreeuwerig bericht naar mij gestuurd heb je ook nooit je uitleg gekregen. laat het even duidelijk wezen dat ik netjes ben gebleven, jij niet! Ik heb geen schreeuwerig bericht geschreven en dat van dat jeugzonden door teveel enhousisasme heb je nooit tegen mij verteld! Het enigste contact wat wij hebben gehad via pbs is dat ik jou een bericht heb gestuurd met erin: waarom ik eruitgezet ben, want ik heb niks tegen de partij gedaan? En toen heb jij teruggestuurt dat het jou voorstel was!

Verder hebben we je afgerekent (als je het zo al kan noemen) op het feit van algemeen gedrag waardoor de partij schade kon oplopen.

Dat is geheel wat anders dan hier het geval is. Bij Theo gaat het om misdragingen binnen de partij die overgetransplanteerd worden naar een algemeen forum. Wat het spiegelbeeld van jouw situatie was.

Verder blijft iedereen ook welkom binnen PPR, op voorwaarde dat onze interne regels niet gebroken worden waaronder ook "forumspammen" staat en ook de algemene forumregels niet verbroken worden, veel mensen hebben je daarop veroordeeld toen je erg bezig was maar de spelleiding is de laatste maanden in geen kilometers te zien dus heb je daar gewoon veel geluk mee gehad. Feit blijft dat je de externe regels en de interne niet gerespecteert hebt en daarom ook de gouden handdruk hebt gekregen. Dus niet iedereen :wink:

Bij Theo ligt de zaak heel anders en ik verwacht dan ook dat er een veel betere uitleg komt dan de uitleg die nu gegeven is.

Als ik het dus goed begrijp, zou ik nu in de ppr mogen omdat ik gestopt ben met spammen op het forum?
Niet dat ik dat wil, ik heb genoeg van dat k*t partijtje. Als je iets doet op een heeeel ander deel wat niet goed is wordt je de partij uitgezet zonder overleg met mij, zonder uitleg waarom, zonder waarschuwing :cry: