PartijVoorAmsterdam

Ben je het eens met je burgemeester of juist niet, laat hier de stem van de burger horen.
specialtax
Lid
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2007, 14:00

PartijVoorAmsterdam

Berichtdoor specialtax » 23 Nov 2007, 22:55

DE ENIGE ECHTE PARTIJ VOOR AMSTERDAM EN ZIJN ONDERNEMERS !!!!!
DUS MELD JE AAN EN WORDT NU LID !!!!!

Beste Spelers.

Deze partij is opgericht om de belangen van de stad Amsterdam en zijn ondernemers te beschermen.
Om te zorgen dat de dingen die gebeuren in onze stad in het belang zijn van de stad en zijn ondernemers.
Het is niet belangrijk voor deze partij om functies binnen het stadsbestuur te bekleden want met genoeg leden heb je als partij meer mogelijkheden dan een zittend Burgemeester.
Komt het toch zo ver dat wij een functie kunnen gaan bekleden binnen het stadsbestuur dan wordt daar intern naar de juiste persoon voor gezocht op een open en eerlijke manier.
Ook kan er in de toekomst eventueel een clan worden opgericht die voor de nodige punten kan gaan zorgen om MT+ te worden door middel van bets,loterijen,overvallen,kraken enz.
De bedoeling is dus een partij van en met spelers die het belang van de stad Amsterdam en zijn ondernemers op de eerste plaats hebben staan.
Ook zoekt deze partij leden met genoeg ervaring om beginnende spelers met het opzetten van hun bedrijf,en de vragen die daarbij horen,te helpen.

De Partij voor Amsterdam is,zoals de naam al zegt,voor Amsterdammers.

Maar dan wel Amsterdammers met hun HK in Amsterdam.

Waarom juist Spelers met HK in Amsterdam?

Omdat alleen spelers met een HK in Amsterdam op kunnen komen voor de belangen van de mooie stad Amsterdam.

Wil jij het beste voor de stad Amsterdam en je mede ondernemers? Meld je dan aan!

Staat je HK in Amsterdam wordt dan lid van deze partij!

Staat het belang van de stad Amsterdam bij jou op de eerste plaats meld je dan vandaag nog aan!!

Kom op voor de belangen van Amsterdam en zijn ondernemers en wordt lid van de Partij Voor Amsterdam !!!!!!

DE ENIGE ECHTE PARTIJ VAN EN VOOR AMSTERDAM EN ZIJN ONDERNEMERS !!!!
DUS MELD JE AAN EN WORDT VANDAAG NOG LID !!!!!!!!

Groeten,

Theo van specialtax
Laatst gewijzigd door 1 op specialtax, in totaal 23 keer gewijzigd.

stupid
Lid
BerichtenCOLON 132
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2006, 18:49

Re: Partij Voor Amsterdam de enigste echte Amsterdamse Partij !

Berichtdoor stupid » 23 Nov 2007, 23:00

specialtax schreefColonKomt het toch zo ver dat wij een funktie kunnen gaan bekleden binnen het stadsbestuur dan wordt daar intern naar de juiste persoon voor gezocht op een open en eerlijke manier.

wijst dit uit naar de 'oneerlijke' verkiezingen in LPA'dam?
wat bij ons gebeurt het eerlijk en beter als bij jou.

denk je serieus dat iemand jou gelooft?
en dat die dan ook nog is zijn HK in amsterdam heeft staan?
denk niet dat men zo gek is
LQX|carlo|oud-stupid|BD-Assen seizoen 21-24|GD assen seizoen 32 - 42|

dollarboy
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2005, 21:09

Berichtdoor dollarboy » 23 Nov 2007, 23:36

je blijft lachen met Theo......

altijd iets nieuws..............

maar nooit iets goeds, das zo jammer

succes met je partij Theo (als het kon werd ik lid, ik zweer het je )

(hoort dit trouwens niet thuis in het stads-topic voor A'dam??)
ex-Dollarboy, nu mede-CDV, FuBlaf-redactie

HB
Newbee
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006, 19:44

Berichtdoor HB » 24 Nov 2007, 15:48

Laat die man toch doen
HB / N1 / Brussel / Alterego / Woordvoerder Alterego /

specialtax
Lid
BerichtenCOLON 193

Berichtdoor specialtax » 24 Nov 2007, 16:41

FUBARinc. schreefColonje partij is binnen een dag gehalveerd, gister had je nog 2 leden, met jezelf erbij :-P

Misschien ook bedreigd door de PPR partij samen met Live Politics partij, net zoals de voorzitter van de VOF partij door deze 2 partijen bedreigd werdt??????

Gebruikers-avatar
PatrickF1
Lid
BerichtenCOLON 553
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2006, 21:59

Berichtdoor PatrickF1 » 24 Nov 2007, 16:43

Wat een bullshit, dat weet je zelf ook... Bedreigen... moet niet veel gekker worden...
PdeJongh - ex-BM (5x) - MT+ sinds ronde 209 - ex-MT Weekblad Redactie - Prepensioen sinds ronde 613

specialtax
Lid
BerichtenCOLON 193

Berichtdoor specialtax » 24 Nov 2007, 17:32

PdeJongh schreefColonWat een bullshit, dat weet je zelf ook... Bedreigen... moet niet veel gekker worden...

Niks bullshitt kreeg een PB van de VOF voorzitter daarover dus klopt het helemaal.
Zal het stukje betreffende deze bedreiging wel even plaatsen zodat iedereen kan lezen dat het de waarheid is.

15-11-2007, 21:40:18 aventuro Theo,

Ik heb de afgelopen dagen eens de situatie aangekeken in Amsterdam en ik merk nog steeds dat er heel veel meningsverschillen zijn. Het is zelfs zo erg dat ik al een aantal dagen in volle discussie ben met SVC via de mail.

Informatie daaruit zal ik verder niet geven, want dat is van voorzitter tot voorzitter, maar wat ik je wel wil meegeven is het feit dat PPR (samen met LP overigens) dreigt met een oorlog tegen VOF als ik niet ingrijp in de hele situatie.

vivies
Lid
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2005, 14:35

Berichtdoor vivies » 24 Nov 2007, 17:35

Dat zijn de woorden van de voorzitter van VOF, ik heb ze niet zien komen uit een hoek van LP/PPR...
GESTOPT

Boefjes
Lid
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2006, 18:53

Berichtdoor Boefjes » 24 Nov 2007, 17:43

ach theo.. in a'dam zul je het nooit gaan halen. Ga gewoon na een andere stad waar ze nog wel in je goede praatjes geloven. Mischien is brussel voor je een idee.

maarja succes.. Denk er wel aan dat je genoeg mensen nodig hebt binnen een aantal dagen / rondes ;)

Los_Gieros
Lid
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004, 19:58

Berichtdoor Los_Gieros » 24 Nov 2007, 17:47

specialtax schreefColonZal het stukje betreffende deze bedreiging wel even plaatsen zodat iedereen kan lezen dat het de waarheid is.

15-11-2007, 21:40:18 aventuro Theo,
maar wat ik je wel wil meegeven is het feit dat PPR (samen met LP overigens) dreigt met een oorlog tegen VOF als ik niet ingrijp in de hele situatie.

http://www.vandale.nl
Accountloos - Partijloos - ergens tussen optie 12 en registreren - Niveau Geen

Boefjes
Lid
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2006, 18:53

Berichtdoor Boefjes » 24 Nov 2007, 18:22

ga nou niet over zijn spelling zeuren want dat doet toch niemand goed. Voor zijn edit had die ook "Funktie" geschreven. Daar straf je mensen niet op af anders kun je dat net goed bij mij ook doen.

Los_Gieros
Lid
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004, 19:58

Berichtdoor Los_Gieros » 24 Nov 2007, 18:46

Boefjes schreefColonga nou niet over zijn spelling zeuren want dat doet toch niemand goed. Voor zijn edit had die ook "Funktie" geschreven. Daar straf je mensen niet op af anders kun je dat net goed bij mij ook doen.

Spelling intereseerd(of t?) mij geen moer.

Het gaat mij er om dat 'bedreigen' en 'dreigen' 2 verschillende werkwoorden zijn. :wink:

In de PB staat 'dreigt' en Theo verdraait dit heel vakkundig naar het 'bedreigen van personen'.
Accountloos - Partijloos - ergens tussen optie 12 en registreren - Niveau Geen

stupid
Lid
BerichtenCOLON 132
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2006, 18:49

Berichtdoor stupid » 24 Nov 2007, 20:04

we wijken af!

dollarboy schreefColonje blijft lachen met Theo......

altijd iets nieuws..............

maar nooit iets goeds, das zo jammer

succes met je partij Theo (als het kon werd ik lid, ik zweer het je )

(hoort dit trouwens niet thuis in het stads-topic voor A'dam??)

hij is daar gekickt uit de groep(was misschien)

specialtax schreefColon
FUBARinc. schreefColon
je partij is binnen een dag gehalveerd, gister had je nog 2 leden, met jezelf erbij :-P

Misschien ook bedreigd door de PPR partij samen met Live Politics partij, net zoals de voorzitter van de VOF partij door deze 2 partijen bedreigd werdt??????

waar heb jij het over jij hebt het hier heel de tijd over LP en niet over LPA'dam. dus dat is onzin deze partij zitten op hetzelfde forum en daar blijft het bij staan verder niet in contact met elkaar. en bedreigen, jij en sprink bedreigen misschien(hij is tensloote lid van de 'gevreesde' partij(LPA'dam))

zoek in leven in een andere stad en ga andere partijen het leven zuur maken en niet die van PPr, 'LPA'dam en al helemaal niet LP
LQX|carlo|oud-stupid|BD-Assen seizoen 21-24|GD assen seizoen 32 - 42|

specialtax
Lid
BerichtenCOLON 193

Berichtdoor specialtax » 24 Nov 2007, 22:07

vivies schreefColonDat zijn de woorden van de voorzitter van VOF, ik heb ze niet zien komen uit een hoek van LP/PPR...

--------------------------------------------------------------------------------------

Bericht van: Steven.en.NaOmi (bedrijfsnaam: SVC_Inc) Datum: 20-11-2007 15:31:57
NEt zoals ik het zei, ik dreig met oorlog ja oorlog tegen de ploeg van VOF

--------------------------------------------------------------------------------------

Dan zie je die nu hierboven staan.

dollarboy
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2005, 21:09

Berichtdoor dollarboy » 24 Nov 2007, 23:01

zeer bedreigende situatie idd, Fub.....

politiek is toch altijd een wankel evenwicht, lijkt mij, en tja: met zulke randgevallen in je partij ben je soms wel een duwtje in de goede richting nodig..........

VOF heeft m.i. de goede oplossing gekozen, door zich te distanciëren van Theo, maar ja: ik ben maar een stomme, oproerkraaiende LPM'er, geen politiek genie uiteraard......

(ik voel mij dus ook totaal niet aangesproken door de opmerkingen van bepaalde personen, die alles waar de letters LP in voorkomt, maar op één grote hoop te gooien, dat scheelt ook weer 8) 8) )
ex-Dollarboy, nu mede-CDV, FuBlaf-redactie