BM met de kolder in de kop.

Ben je het eens met je burgemeester of juist niet, laat hier de stem van de burger horen.
Sloperrrt
Lid

BM met de kolder in de kop.

Berichtdoor Sloperrrt » 17 jun 2008 00:17

De nieuwgebakken BM van Amsterdam is de kolder in de kop geslagen.

Nadat ik al een paar minuten geleden mijn vertrouwen had opgezegd in de BM kwam ik tot de conclusie dat die mij al eerder vandaag het recht heeft ontnomen om op het stadsforum te reageren..... en Theo, kom nu niet met een dom excuus dat je mijn forumaccount niet kent... Je weet geloof ik al een halfjaar dat dit het account van Amsterplat is en het staat daarnaast nog eens in mijn onderschrift.

Jammer dat ik er nu net pas achter kom, anders had ik dit ook nog kunnen mee nemen. Hierbij dus van mijn kant elke milimeter van vertrouwen in de BM is nu toch echt weg. In plaats van een neutraal iemand heb je er weer een tegenstander bij Theo.

Graag wil ik nog wel reageren op een post op het forum, namelijk dit gequote:

Theo van specialtax
Verder is de WHC een weth. en dient hij in samenspraak met de BM en naar zijn beleid te handelen.

Ik heb vrijdagavond je 48 uur gegeven om je concrete plannen te laten horen, dus ga mij niet lopen te verwijten dat ik niet naar je beleid zou luisteren wanneer je er al geen hebt!
Daarnaast... hoe moet ik in vredesnaam iets in samenspraak met jou gaan doen als je mij al verwijderd van het stadsforum!

Jammer dat je zo diep moet zakken Theo.

Groeten Kater
Wethouder Communicatie Amsterdam!
AmsterPlat - niveau 6 - Amsterdam - prrrruttel..... gaaap.... - Het Verbond
Muizenverslinder :twisted:

miekesplace
Lid
Contacteer:

Berichtdoor miekesplace » 17 jun 2008 08:24

ik bemoei me niet met politiek maar heel toevallig kom ik een stukje van theo tegen wat ik echt wel grappig vond om te lezen zoals hij nu bezig is ...
het is nu eigenlijk van toepassing op hemzelf ...

http://forum.megatycoon.nl/viewtopic.php?p=335201&highlight=#335201

Geplaatst: Do 03 Jan, 2008 7:55 Onderwerp: to do list

--------------------------------------------------------------------------------

Is er een optie mogelijk om een burgemeester weg te stemmen tijdens zijn periode als hij zich bijv. niet aan zijn verkiezingsprogamma houd?
Of totaal gaat lopen blunderen door de meest vreemde voorstellen te plaatsen ofzo.
Bijv. via een motie van wantrouwen knop en dat dan andere spelers voor of tegen kunnen stemmen en je als speler deze motie indien knop maar 1x tijdens de betreffende periode van 18 ronden kan gebruiken.
Als het niet via een knop ofzo kan dan misschien via een spelersmogelijkheid om een voorstel te plaatsen tot vervanging van de BM waar dan op gestemd kan worden.

Naar boven
[/url]

tippie
Lid
Contacteer:

Berichtdoor tippie » 17 jun 2008 09:43

Een wethouder verban je niet van een stadsforum, je vervangt al helemaal geen WHE zonder geld voor evenementen.. Of zou theo misschien met het 1.5mld van A'dam een evenementje willen scoren? :o

Zaken worden vreemd hier in MT! Zelfs N6-ers met 20 spelronden kunnen nu al bestaan volgens Theo.. Wat als de BM gek geworden is? Kan hij dan eraf gezet worden? :twisted:
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

PatrickF1
Lid

Berichtdoor PatrickF1 » 17 jun 2008 10:14

tippie schreef:Een wethouder verban je niet van een stadsforum, je vervangt al helemaal geen WHE zonder geld voor evenementen.. Of zou theo misschien met het 1.5mld van A'dam een evenementje willen scoren? :o

Met een kassaldo van 1.5 miljard kunnen ze maximaal 750 miljoen voor een evenement bieden, wat tegenwoordig dus gewoon kansloos is. Daarom moet de WHE gewoon blijven, ik heb zelf met hem samengewerkt (als zijnde voormalig burgemeester van A'dam) en je moet echt Theo heten om een reden te vinden om hem te vervangen.
PdeJongh - ex-BM (5x) - MT+ sinds ronde 209 - ex-MT Weekblad Redactie - Prepensioen sinds ronde 613

miekesplace
Lid
Contacteer:

Berichtdoor miekesplace » 17 jun 2008 11:56

PdeJongh schreef:
tippie schreef:Een wethouder verban je niet van een stadsforum, je vervangt al helemaal geen WHE zonder geld voor evenementen.. Of zou theo misschien met het 1.5mld van A'dam een evenementje willen scoren? :o

Met een kassaldo van 1.5 miljard kunnen ze maximaal 750 miljoen voor een evenement bieden, wat tegenwoordig dus gewoon kansloos is. Daarom moet de WHE gewoon blijven, ik heb zelf met hem samengewerkt (als zijnde voormalig burgemeester van A'dam) en je moet echt Theo heten om een reden te vinden om hem te vervangen.

als politieke leek heb ik toch zo het vermoeden dat theo daar wel een of andere reden voor zal hebben, een ''vriendje'' die het beter doet of zo misschien ... :? :? :?

Geer
Werkgroep

Berichtdoor Geer » 17 jun 2008 12:46

Theo heeft maar 1 reden:
Ijsthee = PPR == slecht
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

LQX
Lid

Berichtdoor LQX » 17 jun 2008 14:06

Lees aub dit bericht volledig:

Ik kan me deels vinden in het standpunt van Theo wat betreft de vervanging van een langzittende wethouder, maar dan om compleet andere redenen en met een compleet andere opzet.

Het idee om iedereen een kans te geven voor de functie is zeer goed, maar doe het dan:
1) niet een nivo 5/6 speler met geen ervaring maar de beste man op de beste plaats
2) geen eenzijdige voordracht door BM, maar vrije kandidaatstelling en de keuze geven aan de inwoners zelf
3) deze verkiezingen iedere 2 seizoenen houden
4) geef zittende wethouders de kans om de functie te behouden (het is aan de inwoners om iemand anders te kiezen)

Met betrekking tot IJsthee, sorry, in het argument dat als je de functie niet mag houden je een bedrijf opdoekt.... dan doek het maar op. De functie is nooit voor het leven. Ik moet hierbij wel toevoegen dat de manier waarop het nu gebeurt zeker niet de juiste is, maar toch.

Met betrekking tot de WHC heb ik een heel andere mening. Deze is met een reden (zoveel mogelijk neutraal persoon) aangesteld, en zeker niet al te lang geleden. Deze aanstelling is door beide kampen geaccepteerd. Als dan een andere partij aan de macht komt, moet je ook deze keuze nog steeds accepteren en vooral uitdragen. Kater heeft zeker recht op de antwoorden op zijn vragen. Mocht hij zonder overleg vervangen gaan worden dan is dat het meest schijnheilige wat ik in MT tot nu toe heb gezien (of in ieder geval een duidelijk top 3 notering).

Over het al dan niet opbouwen van een stad of dat de WHE nu wel of niet een nutteloze wethouderspost is (opvulvoorstel of niet), het boeit me echt niet meer nu ik toch al mijn Amsterdamse winkels al lang heb gedumpt. Een BM daarentegen kan het spel maken of breken.... en met de uitlatingen van de afgelopen maanden zou ik uiteindelijk toch een (nog) niet bestaande optie kiezen van: voorstel te plaatsen tot vervanging van de BM

Slotconclusie is in ieder geval: ik ben blij dat ik in ieder geval al lang ben vertrokken met mijn winkels etc uit Amsterdam

Dit is een persoonlijke mening en dus niet partij gebonden of wat dan ook
LQX-Assen-LP-DeGrote3-Niveau 1-Voorzitter LP
BM Assen seizoen 27,30
WHC Assen seizoen 12-23,25-29
GD seizoen 35-38
Stats 2046/916/1065

Sloperrrt
Lid

Berichtdoor Sloperrrt » 22 jul 2008 12:28

Even nog een aanvulling.

Ben een week na dit bericht weer toe gelaten op het Amsterdams forum met het bericht dat Theo niet wist wie ik was......

Maar goed, veel schiet ik er niet mee op, alles wat ik momenteel neer type wordt toch weg gehaald. Dus pure dictatuur door Theo helaas.

Mvg,
WHC Kater

specialtax
Lid

Berichtdoor specialtax » 22 jul 2008 13:31

Zodra je weer menselijk bent geworden neem ik je weer serieus je gedrag als WHC op dit moment kan niet dus is de keus geheel aan jou, of je gaat je optreden aanpassen of je vertrekt als WHC ,er wordt namelijk een beleid gevoerd in Amsterdam en aan dat beleid wil jij niet meewerken als wethouder zijnde dus is het helemaal eigen schuld dat je nu een werkeloos WHC bent.
specialtax - Amsterdam-BM - Voorzitter Partij voor Amsterdam - Niveau 1

Sloperrrt
Lid

Berichtdoor Sloperrrt » 22 jul 2008 13:44

Dus omdat ik niet jouw beleid wil volgen (LEES: jouw verlengstuk wil wezen, met hangende pootjes elke week bij jou verhaal moeten doen), ga je maar al mijn berichten verwijderen?

specialtax
Lid

Berichtdoor specialtax » 22 jul 2008 14:08

niks hangende pootjes en verhaal komen doen niet dom gaan lullen kat.
gewoon menselijk zijn en kappen met die overdreven regels en verwijder drift van je dat is alles wat ik je hebt gevraagd niks meer en niks minder.

Sloperrrt
Lid

Berichtdoor Sloperrrt » 22 jul 2008 15:22

Je bent trouwens ook wel een meester in het ontwijken van vragen Theo.

Maar om te reageren op jouw stelling:
Ik heb praktisch geen regels. Probleem is alleen dat jij boven alle regels wil staan en dat alles wat jij zegt wel gewoon geoorloofd is en als iemand anders hetzelfde doet als jij doet weer niet mag. Dit beleid werk ik dus zeker niet aan mee, ook niet aan berichten zoals je pas in je voorstellen had staan.
Ik ben een neutraal persoon en houd mij hier ook aan, als jij iemand als jouw verlengstuk wil hebben dan moet je niet mij hebben wat ik al tig keer heb gezegd.

Mvg,
WHC Kater

specialtax
Lid

Berichtdoor specialtax » 22 jul 2008 21:04

de regels die je hebt gaan te ver dus kunnen niet samen met het beleid dat de BM voeren wil in Amsterdam betreffende het stadsoverleg.
verder heb ik nergens gezegd dat er niemand hetzelde zeggen mag als ik, voor mij gelden dezelfde regels als voor een ander alleen gaan jouw regels te ver.
dus nogmaals; je regels aanpassen omdat ze niet bij het gevoerde beleid passen of je functie opgeven.
Doe je alletwee niet dan gaan we gewoon verder op het forum en ben je werkeloos als WHC.

Sloperrrt
Lid

Berichtdoor Sloperrrt » 23 jul 2008 12:10

Welke regels??? volgens mij zijn de regels zelfs zo goed als hetzelfde als jij ze wilt hebben, alleen omdat jij de afgelopen tijd de enige bent die zich abnormaal moet gedragen overtreed je zelfs die weinige regels.... hoe jammer is dat....

Dus nogmaals... waar je het brutale lef vandaan haalt om mij proberen weg te krijgen uit Amsterdam vraag ik mij af (want dat zeg je nu eigenlijk door te zeggen dat ik zelf mijn functie moet opgeven) en regels zal ik niet aanpassen, ga niet jou in een voortrekpositie stellen.
Verder is overgins het overleg drukker bezocht met Amsterdammers dan je forum hier... Dus vraag mij werkelijk af wat je nu probeert te bereieken.

Mvg,
WHC Kater

Rocket
Lid

Berichtdoor Rocket » 23 jul 2008 13:06

het enige wat ik mij van de verkiezing van kater herinner is dat ie als 'neutraal' persoon verkozen is. Juist om het beetje te laten verlopen.
Als je 'm dan gaat dwingen het beleid van degene die toevallig de bmketting heeft laat volgen is ie toch niet meer in staat om te doen, op grond waarvan ie zelf is gekozen....
Rocket - Amsterdam - Niveau 1 - Wethouder Communicatie