BM met de kolder in de kop.

Ben je het eens met je burgemeester of juist niet, laat hier de stem van de burger horen.
ijsthee
Lid

Berichtdoor ijsthee » 24 jul 2008 01:13

Ik zeg: puur spelbederf. Respectloos, en niet voor de eerste maal. Met name de manier waarop. Een onbekend vriendje erbij betrekken is niet netjes.
ijsthee met citroen en een stampertje - Niveau: Laag - Ceterum censeo aedificia delenda esse

sjekkie
Lid

Berichtdoor sjekkie » 24 jul 2008 01:58

met de stad gaat en anders ook niet zo goed hoor. maar ik vind dat kater gewoon op zijn post moet blijven zitten. een stem van de burgers mag niet genegeerd worden.
beter een goede omzet dan een slechte ;)
ring ring de melkboer is er.....

Geer
Werkgroep

Berichtdoor Geer » 24 jul 2008 09:48

Helaas is Theo van een andere categorie. Hij doet liever niet luisteren naar het volk :)
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

Rocket
Lid

Berichtdoor Rocket » 24 jul 2008 10:36

Geer schreef:Helaas is Theo van een andere categorie. Hij doet liever niet luisteren naar het volk :)

volgens mij luistert die uberhaupt niet.. :P
Rocket - Amsterdam - Niveau 1 - Wethouder Communicatie

Sloperrrt
Lid

Berichtdoor Sloperrrt » 24 jul 2008 11:22

Ik vraag mij ook sterk af wie de persoon is die er nu dan misschien voor in de plaats gaat komen... Heb hem nog maar iets van 2x op overleg gezien ofzo... en forum, how maar 8)
AmsterPlat - niveau 6 - Amsterdam - prrrruttel..... gaaap.... - Het Verbond
Muizenverslinder :twisted:

ijsthee
Lid

Berichtdoor ijsthee » 24 jul 2008 11:26

sjekkie schreef:met de stad gaat en anders ook niet zo goed hoor. maar ik vind dat kater gewoon op zijn post moet blijven zitten. een stem van de burgers mag niet genegeerd worden.

Goh, hij draait nu ook nog eens verlies. Rarara, hoe kan dat?
ijsthee met citroen en een stampertje - Niveau: Laag - Ceterum censeo aedificia delenda esse

dollarboy
Lid

Berichtdoor dollarboy » 24 jul 2008 19:45

ijsthee schreef:
sjekkie schreef:met de stad gaat en anders ook niet zo goed hoor. maar ik vind dat kater gewoon op zijn post moet blijven zitten. een stem van de burgers mag niet genegeerd worden.

Goh, hij draait nu ook nog eens verlies. Rarara, hoe kan dat?

volgens de omgekeerde economie maakt ie winst, ijsthee....

dus: saldo deze week hoger dan vorige week: verlies
en: saldo lager dan vorikge week: winst

theologica heet dat 8)
ex-Dollarboy, nu mede-CDV, FuBlaf-redactie

specialtax
Lid

Berichtdoor specialtax » 25 jul 2008 03:03

als je gebouwen plaatst kost dat geld maar dat is geen verlies omdat je er wat voor terug krijgt dit heet investeren snap je het nu Dollarboy.
En nog ff voor alle duidelijkheid, amsterdam heeft ongeveer 650 miljoen tot nu geinvesteerd in gebouwen en is maar 400 gedaald in kassaldo dus maakt gewoon nog steeds winst.
Dus jullie kunnen echt wel stoppen met al dat negatieve gedoe over Amsterdam want dat heeft totaal geen zin.
Amsterdam wordt weer opgebouwd ook al willen jullie dat niet.
specialtax - Amsterdam-BM - Voorzitter Partij voor Amsterdam - Niveau 1

Patrick258
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Patrick258 » 25 jul 2008 09:19

Amsterdam mag best opgebouwd worden, zolang het maar zonder jou is.
Pettie - Rotterdam - niveau 1 - MT+

specialtax
Lid

Berichtdoor specialtax » 26 jul 2008 10:21

En dit waren dan de laatste stuiptrekkingen van de PPR partij en zijn aanhangers als antwoord op het gevoerde opbouw beleid in Amsterdam.
Helaas voor jullie boy's maar jullie waren een ding vergeten toen jullie Amsterdam wilde slopen tot de laatste steen en ambtenaar om er een crossterein van te maken namelijk "specialtax" die PPR sloopte. 8)

ijsthee
Lid

Berichtdoor ijsthee » 26 jul 2008 13:21

specialtax schreef:En dit waren dan de laatste stuiptrekkingen van de PPR partij en zijn aanhangers als antwoord op het gevoerde opbouw beleid in Amsterdam.
Helaas voor jullie boy's maar jullie waren een ding vergeten toen jullie Amsterdam wilde slopen tot de laatste steen en ambtenaar om er een crossterein van te maken namelijk "specialtax" die PPR sloopte. 8)

Yeah right, misplaatst narcisme... PPR bestaan niet alleen uit 'boys' overigens. Weer mis. Jij sloopt meer dan de PPR wilden; spelplezier, je eigen reputatie, stadssaldo, eigenlijk heel Amsterdam dus. Keep up the good work! :)

Patrick258
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Patrick258 » 26 jul 2008 13:53

Ik zit ook niet in Amsterdam, dus wat maakt het mij uit welk beleid daar gevoerd wordt.
Ik sluit me wat dit betreft aan bij ijsthee dat jij op dit moment veel meer kapot maakt dan alleen maar 1 stad. Het plezier binnen heel MT is heel hard aan het wegzakken en dat allemaal maar dankzij 1 persoon (heb je toch nog iets bereikt).
Pettie - Rotterdam - niveau 1 - MT+

Geer
Werkgroep

Berichtdoor Geer » 26 jul 2008 18:27

Theo denk je nou werkelijk dat jij PPR kapot krijgt? Vooral blijven denken :)

Trouwens kijk een naar de laatste bedrijfsberichten ;)
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

specialtax
Lid

Berichtdoor specialtax » 27 jul 2008 09:14

Patrick258 schreef:Ik zit ook niet in Amsterdam, dus wat maakt het mij uit welk beleid daar gevoerd wordt.
Ik sluit me wat dit betreft aan bij ijsthee dat jij op dit moment veel meer kapot maakt dan alleen maar 1 stad. Het plezier binnen heel MT is heel hard aan het wegzakken en dat allemaal maar dankzij 1 persoon (heb je toch nog iets bereikt).

Domme Pettie je zegt ff snel 2 verschillende dingen dus praat je jezelf tegen door je eerdere post maarja dat is normaal bij PPR leden he die zijn niet zo slim. 8)

ijsthee
Lid

Berichtdoor ijsthee » 27 jul 2008 11:04

specialtax schreef:
Patrick258 schreef:Ik zit ook niet in Amsterdam, dus wat maakt het mij uit welk beleid daar gevoerd wordt.

Domme Pettie je zegt ff snel 2 verschillende dingen dus praat je jezelf tegen door je eerdere post maarja dat is normaal bij PPR leden he die zijn niet zo slim. 8)

Het beleid (voorstellen e.d.) kunnen hem niet schelen.
Je maakt meer kapot dan goed is.
Je vergalt spelplezier in MT.

Dat zijn 3 dingen.
Wat klopt er niet? Volgens mij alles... Dus hij praat zichzelf niet tegen. Je post is dus gewoon spam.