BM met de kolder in de kop.

Ben je het eens met je burgemeester of juist niet, laat hier de stem van de burger horen.
ijsthee
Lid

Berichtdoor ijsthee » 27 jul 2008 11:04

specialtax schreef:
Patrick258 schreef:Ik zit ook niet in Amsterdam, dus wat maakt het mij uit welk beleid daar gevoerd wordt.
Ik sluit me wat dit betreft aan bij ijsthee dat jij op dit moment veel meer kapot maakt dan alleen maar 1 stad. Het plezier binnen heel MT is heel hard aan het wegzakken en dat allemaal maar dankzij 1 persoon (heb je toch nog iets bereikt).

Domme Pettie je zegt ff snel 2 verschillende dingen dus praat je jezelf tegen door je eerdere post maarja dat is normaal bij PPR leden he die zijn niet zo slim. 8)

Het beleid (voorstellen e.d.) kunnen hem niet schelen.
Je maakt meer kapot dan goed is.
Je vergalt spelplezier in MT.

Dat zijn 3 dingen.
Wat klopt er niet? Volgens mij alles... Dus hij praat zichzelf niet tegen. Je post is dus gewoon spam.
ijsthee met citroen en een stampertje - Niveau: Laag - Ceterum censeo aedificia delenda esse

specialtax
Lid

Berichtdoor specialtax » 27 jul 2008 19:13

Volgens mij vergalde PPR het speelplezier voor de Amsterdamse spelers in MT met hun slooppraktijken of is dat snel ff vergeten.
En doe nou rustig anders kunnen jullie het in de volgende stad die jullie willen slopen ook vergeten, laat Amsterdam gewoon met rust PPR leden en aanhang.

Pettie, bedreigingen graag openbaar en niet via een pb ik post ook alles gewoon openbaar binnen het spel.
specialtax - Amsterdam-BM - Voorzitter Partij voor Amsterdam - Niveau 1

specialtax
Lid

Berichtdoor specialtax » 27 jul 2008 20:24

Patrick als je een reactie plaatst kan je een tegenwoord verwachten als je daar niet tegen kan hou je dan gewoon stil en bemoei je nergens mee hoef je ook geen pb's te sturen met ........

ijsthee
Lid

Berichtdoor ijsthee » 27 jul 2008 21:24

specialtax schreef:Volgens mij vergalde PPR het speelplezier voor de Amsterdamse spelers in MT met hun slooppraktijken of is dat snel ff vergeten.
En doe nou rustig anders kunnen jullie het in de volgende stad die jullie willen slopen ook vergeten, laat Amsterdam gewoon met rust PPR leden en aanhang.

Weer onzin...
Dat beleid was bekend en gekozen door de meerderheid. Er was felle strijd, er zijn dingen gebeurd die te ver gingen, maar die zijn onderkend!

Jouw 'beleid?' is niet bekend en er is dus ook niet voor gekozen. Jij gaat nu weer te ver, terwijl je dat niet onderkent. Dit kun je niet op iemand anders dan jezelf afschuiven, dat is oneerlijk en onwaar.

Er hoeven in MT verder geen steden gesloopt te worden, daar gaat het nu goed. De PPR hoeven ook geen gebouwen meer te slopen in andere steden.

Houd jij je maar rustig, anders kun je het bij de rest van de spelers vergeten, voor zover dat nog niet zo is. ;)

Kortom, een onzinnige post (alweer).

Over pb's van pettie... Ik snap het volledig, gezien je manier van doen, maar ik keur het niet goed.
ijsthee met citroen en een stampertje - Niveau: Laag - Ceterum censeo aedificia delenda esse

Patrick258
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Patrick258 » 27 jul 2008 21:42

Mensen die mij een beetje kennen (zijn er niet veel binnen MT) die weten wel dat ik geen dingen stiekum doe.
Ik stuur dus ook niet stiekum PB's om Theo te bedreigen. Dit is weer maar een manier van Theo om iemand zwart te maken.
Na een dergelijke actie staat Theo bij mij helemaal op *negeren*.
Pettie - Rotterdam - niveau 1 - MT+

ijsthee
Lid

Berichtdoor ijsthee » 27 jul 2008 21:59

Patrick258 schreef:Mensen die mij een beetje kennen (zijn er niet veel binnen MT) die weten wel dat ik geen dingen stiekum doe.
Ik stuur dus ook niet stiekum PB's om Theo te bedreigen. Dit is weer maar een manier van Theo om iemand zwart te maken.
Na een dergelijke actie staat Theo bij mij helemaal op *negeren*.

Mooi, hoef ik niets af te keuren. (H)
BTW, Theo, ik wil dus ook geen pb's van je ontvangen met liefdesverklaringen! :twisted: :P :D

specialtax
Lid

Berichtdoor specialtax » 28 jul 2008 01:47

Van: Patrick258
Aan: specialtax
Geplaatst: Zo 27 Jul 2008 10:33
Onderwerp: .
Om mezelf in bescherming te nemen reageer ik maar niet op je post.
Ik zeg alleen maar dat je uit moet kijken met wat je over mensen persoonlijk zegt of ook de gevolgen ervan willen accepteren.

Patrick258
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Patrick258 » 28 jul 2008 09:38

Laatste reactie op je:
Ik kan ook makkelijk een PB van jou in elkaar knutselen met wat jij allemaal gezegd zou hebben.
Pettie - Rotterdam - niveau 1 - MT+

B.A.C.
Newbee

Berichtdoor B.A.C. » 28 jul 2008 10:05

Dan maak je er toch lekker een printscreen van, dat schept wat duidelijkheid en dan kun je makkelijk een neppert herkennen.....
GEStopt!

specialtax
Lid

Berichtdoor specialtax » 28 jul 2008 12:52

Patrick toch, ga je het nu ontkennen? Valt me tegen van je hoor!!

sjekkie
Lid

Berichtdoor sjekkie » 29 jul 2008 17:43

ach drink een biertje het is lkkr weer ;) en zorg dat je aan het einde van het seizoen de stad goed achterlaat dan is alles je wel vergeven (kuch)
beter een goede omzet dan een slechte ;)
ring ring de melkboer is er.....

Sloperrrt
Lid

Berichtdoor Sloperrrt » 30 jul 2008 11:33

Geniet even mee zou ik zeggen 8)

Datum Onderwerp Grootte Kosten Ronden nog te gaan
30-07-2008 Bouwen van: Politieburo Groot € 27.000.000 3
Toelichting Hierna nog 1x kolossaal en dan staat ons politieburo in het groen.
Alle gebouwen worden gebouwd voor een inwonersaantal in onze stad van 600000.
Deze overbezetting bij de gebouwen (omdat wij minder dan 600000 inwoners hebben )moet ook mee gaan helpen bij het in beweging krijgen van de HF die door al het slopen nog steeds op 30 staat.

Dat ik als BM mededelingen als deze hier onder de voorstellen moet plaatsen zegt genoeg over de medewerking die de WHC Amsterplat geeft door het niet versturen van berichten aan de Amsterdammers om jullie van dit soort zaken op de hoogte te houden.
Daarom heeft de door gelijkspel behouden WHC ( uitslag 4043 is geen duidelijke meerderheid die aanleiding geeft hem te behouden als WHC )de tijd tot het eind van dit seizoen om te bewijzen dat hij werkelijk mee wil helpen met de opbouw van onze stad door het plaatsen van opbouwende berichten en berichten tot het actiever maken van de Amsterdammers middels het stadnieuws anders staat aan het eind van dit seizoen het voorstel tot vervanging er weer.
Personen die voor deze functie in aanmerking willen komen kunnen zich aanmelden onder het topic wethouders, de zittend WHC is van deze aanmelding uitgesloten omdat hij bij gebleken niet goed functioneren aan het eind van dit seizoen vervangen dient te worden door een andere speler, bij het uitblijven van andere aanmeldingen zal dit JULENV worden omdat hij al eerder via het stadoverleg zichzelf had aangemeld voor deze functie en er verder niemand bezwaar maakte of zichzelf voor deze functie heeft aangemeld.
Ook leden of aanhangers van de PPR partij komen niet voor deze functie in aanmerking omdat mede dankzij hen de stad bijna totaal gesloopt was dus zij nooit de beste bedoelingen met de stad kunnen hebben en een Wethoudersfunctie hierdoor niet mogelijk is.
Dus WHC bewijs je goede bedoelingen met onze stad anders is het eind van dit seizoen opnieuw vervangen via de voorstellen.
Totaal aantal stemmen tot nu toe (voor of tegen) 3 (1.1%)

PS.
Bedankt voor ieders steun in het voorstel om whc verkiezing.
AmsterPlat - niveau 6 - Amsterdam - prrrruttel..... gaaap.... - Het Verbond
Muizenverslinder :twisted:

Rocket
Lid

Berichtdoor Rocket » 30 jul 2008 11:46

Sloperrrt schreef:Geniet even mee zou ik zeggen 8)

Datum Onderwerp Grootte Kosten Ronden nog te gaan
30-07-2008 Bouwen van: Politieburo Groot € 27.000.000 3
Toelichting Hierna nog 1x kolossaal en dan staat ons politieburo in het groen.
Alle gebouwen worden gebouwd voor een inwonersaantal in onze stad van 600000.
Deze overbezetting bij de gebouwen (omdat wij minder dan 600000 inwoners hebben )moet ook mee gaan helpen bij het in beweging krijgen van de HF die door al het slopen nog steeds op 30 staat.

Dat ik als BM mededelingen als deze hier onder de voorstellen moet plaatsen zegt genoeg over de medewerking die de WHC Amsterplat geeft door het niet versturen van berichten aan de Amsterdammers om jullie van dit soort zaken op de hoogte te houden.
Daarom heeft de door gelijkspel behouden WHC ( uitslag 4043 is geen duidelijke meerderheid die aanleiding geeft hem te behouden als WHC )de tijd tot het eind van dit seizoen om te bewijzen dat hij werkelijk mee wil helpen met de opbouw van onze stad door het plaatsen van opbouwende berichten en berichten tot het actiever maken van de Amsterdammers middels het stadnieuws anders staat aan het eind van dit seizoen het voorstel tot vervanging er weer.
Personen die voor deze functie in aanmerking willen komen kunnen zich aanmelden onder het topic wethouders, de zittend WHC is van deze aanmelding uitgesloten omdat hij bij gebleken niet goed functioneren aan het eind van dit seizoen vervangen dient te worden door een andere speler, bij het uitblijven van andere aanmeldingen zal dit JULENV worden omdat hij al eerder via het stadoverleg zichzelf had aangemeld voor deze functie en er verder niemand bezwaar maakte of zichzelf voor deze functie heeft aangemeld.
Ook leden of aanhangers van de PPR partij komen niet voor deze functie in aanmerking omdat mede dankzij hen de stad bijna totaal gesloopt was dus zij nooit de beste bedoelingen met de stad kunnen hebben en een Wethoudersfunctie hierdoor niet mogelijk is.
Dus WHC bewijs je goede bedoelingen met onze stad anders is het eind van dit seizoen opnieuw vervangen via de voorstellen.
Totaal aantal stemmen tot nu toe (voor of tegen) 3 (1.1%)

PS.
Bedankt voor ieders steun in het voorstel om whc verkiezing.

theo snapt het echt niet meer... :roll:
Rocket - Amsterdam - Niveau 1 - Wethouder Communicatie

Smitovic
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Smitovic » 30 jul 2008 12:33

Lol, het ziet er nu best wel naar uit dat Special een dictatuur aan het doen is, zomaar aangangers van de concurerende partij uitsluiten 8-)
Smitovic. - Ex WHE Assen seizoen 36-37-38 - Ex penningmeester LPA - Ex woordvoerder/vice-voorzitter LP

BeeVee
Lid

Berichtdoor BeeVee » 30 jul 2008 12:59

Hoe wil Theo die mensen uitsluiten dan? Zoals hij zelf al zegt, de verkiezingen zullen eind dit seizoen komen. Dat betekent dus dat het voorstel in het nieuwe seizoen komt(denk ik, met Theo weet je het natuurlijk nooit). Ik kan me vergissen, maar de kans dat Theo de verkiezingen gaat winnen lijkt me niet bijster groot.
BeeVee - 'met pensioen'
Kijk af en toe nog maar doe er niks meer op