Help Losers de gevangenis uit!

Ben je het eens met je burgemeester of juist niet, laat hier de stem van de burger horen.
Losers manager
Lid
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 19:28

Berichtdoor Losers manager » 19 Sep 2008, 19:50

Caris-International schreefColonTen 1e even over dit:

Losers schreefColonNiet de beste tijden? Het is wel eens slechter geweest dan dit.. Maar op dit moment is Eindhoven middelmaat en is het niet eens specifiek een stad van naam.

Ik zeg dat het niet de beste tijden zijn voor Eindhoven de stad is bezig aan een opmars, nogmaals eignelijk zoude we de discusie ook moete voeren op het gebied van lenen, want daar vind jij dus duidelijk dat we iets fout doen! En ook ik zou graag zien dat er meer geleend werd

Meer geleend? Ik wil af van alle regeltjes! Dat mensen lenen heb ik geen moeite mee maar dan wel omdat ze de stad willen helpen en niet omdat ze dan allerlei privileges krijgen (en dus bijv de gevangenis uitmogen).. Begin eens met het afschaffen van de gevangenis uit als je aan bepaalde voorwaarden voldoet. Dan ben je al een heel eind in mijn ogen! Dan alleen nog zorgen dat het ook daadwerkelijk bijgehouden word en dat er dus ook geen kip meer uitkomt!

Ten 2e over dit:

Losers schreefColonIk val Eindhoven niet aan, maar wel de manier waarop nu met bepaalde zaken wordt omgegaan en hoe deze in het verleden zijn aangepakt. Nog geen 10 minuten nadat ik postte dat ik nooit een bericht had gezien in mijn beeldscherm over dat er een andere GD gezocht werd, stond er opeens een bericht in mijn beeldscherm.. Het kan dus wel! Maar waarom moet het dan zo lang duren voor er ook maar actie ondernomen word?

Als je wat beter rond kijkt, en dat zou je doen als Eindhoven je echt iets aanging, dan had je allang gezien dat de BM op het overleg aan alle spelers had gevraagd of dat stuk wat hij had voorbereid goed genoeg was Ik zal je even late zien wat hij precies gepost had onder het kopje: Burgemeester:

Bericht van: robert (bedrijfsnaam: pitbullxp) Datum: 13-09-2008 21:03:40

hier het bericht voor het zoeken naar een nieuwe GD deze zal versprijt worden via een stadsbericht, nu is de vraag is ieder er mee eens
sugesties graag angeven
--------------------
!!!Eindhoven zoekt JOU!!!

Eindhoven is opzoek naar een nieuw lid in het bestuur, de huldigen gevangenisdirecteur doet zijn werk niet goed en moet vervangen worden.

Al mede bestuurder van de stad krijg je veel invul over hoe en wat er moet gebeuren in de stad, het is buiten een functie, ook een goede opzet om groot politicus te worden en je zult in de tijd veel leren. Je leert veel mensen kennen, en je kunt naast de functie ook meerdere dingen doen(denk aan stadsberichten schrijven, beginners hulp zijn noem maar op).

Eisen aan de functie.
* Als gevangenisdirecteur moet je vaak regelmatig online zijn om mensen te busten(dit hoeft niet stikt te zijn, 5x per dag is genoeg).
* Iedere update moet er een lijst op het overleg worden geplaatst, zodat clans kunnen bepalen of een bevrijdingsactie veilig is of niet, buiten dat kan je nog andere extra’s doen(denk maar aan een pb sturen naar ieder die in het gevang zit. Dit is puur eigen innovatief)
*in Eindhoven willen we graag een actief meedenkend bestuur, is er een probleem dan is et wel zo netjes om daar over mee te denken hoe we dat tegen gaan staan, ook wordt er verwacht dat je mee denkt over de voorstellen die geplaatst gaan worden.

Dit zijn de hooft punten, verder gelden er natuurlijk wat gedragregels etc.

Wil jij GD worden stuur dan een pb met je motivatie naar “pitbullxp”, ik zorg er voor dat de andere bestuurders en actieve deelnemers dan meteen de info doorkrijgen.

voor meer info kan je altijd terecht bij een van onze bestuurders, of op het overleg

*hopelijk zien we je snel bij ons in het bestuur.

Met vriendelijke groet pibullxp en de andere leden van het bestuur Eindhoven

Als je beter had opgelet had je dit niet over het hoofd gezien!
Nogmaals, ik ga niet continu het stadsoverleg afstruinen om dat soort berichten te zoeken. Reken er ook maar niet op dat het merendeel van de spelers dit wel zal doen. Even heel lui verschuil ik me nu achter de menigte, want hoeveel mensen zouden het gelezen hebben? 5%, 10% max van de spelers in Eindhoven?

Ik vind het een leuk initiatief maar als je niemand ermee bereikt dan kom je nergens..

Ik moet wel zeggen dat ik het op 1 punt gedeeltelijk met je eens ben, de boetefactor, dat die omlaag gaat, vind ook ik persoonlijk niet nodig, maar als de meerderheid voor is dan moet ik (en jij) het maar accepteren

Als laatste, Ik handel nooit uit eigen belang, de ondernemer heeft tijden gekent dat het als ondernemer niet te redden viel in eindhoven, daarom is de crimi toegankelijk gemaakt, ik ben altijd bereid te kijken naar aanpassingen in het beleid maar crimi uitroeien, nee sorry dat gaat op dit moment voor Eindhoven nog iets te ver!

Je gaat me nu niet zeggen dat het voor de mensen niet mogelijk was om te ondernemen en dat ze dankzij de criminaliteit opeens grote winsten maakten.. Als je nu had gezegd dat mensen het wilden had ik het veel sneller oké gevonden maar dit vind ik weer een drogreden van jewelste.. En het gaat nooit te ver om bepaalde zaken aan de kaak te stellen. Had ik dit stil moeten houden tot de verkiezingen? Dan was er geroepen dat ik me eerder had moeten laten horen..

Wil je als Eindhoven een punt maken dan zal je ergens voor moeten staan.. Op dit moment staat Eindhoven er als een hansworst bij! Ga dan volledig crimi of volledig ondernemer, maar een tussenweg zonder het een te schaden is niet (ik herhaal, NIET!) mogelijk. (Voor mij dan)
Losers - Eindhoven - Niveau 1 - LiberalePartij

Losers manager
Lid
BerichtenCOLON 62

Berichtdoor Losers manager » 19 Sep 2008, 19:52

D-virus schreefColonwat is het recordaantal pagina's voor nutteloze topics? ik denk nu 6 pagina's

Je bent niet verplicht te reageren.. Ik vind ook bepaalde dingen/zaken nutteloos maar als mensen zich daarmee vermaken dan vind ik dat ook geweldig voor ze :)

Caris-International
Lid
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Apr 2008, 16:16

Berichtdoor Caris-International » 19 Sep 2008, 19:56

Niks tussenweg, eerst Eindhoven dr bovenop, jou belang, wat dus duidelijk is of crimi of ondernemen, is op dit moment niet aan de orde Eindhoven is niet toe aan dit soort rigelreuse acties,!

En jawel in die ouwe tijden was het gewoon niet leuk in Eindhoven te ondernemen hierdoor is de behoefte aan crimi toegenomen, en daarom is Eindhoven ook op crimineel gebeid geworden naar wat het nu is.

En ook nee je had dit nooit stil moeten houden, ik denk dat dit een zeer zinnige discusie is maar dat Endhoven nu nog niet toe is aan het kiezen van 1 weg en als ik heel eerlijk ben en een weg moet kieze kies ik ook die van het ondernemen, maar het is gewoon te vroeg, ik heb niks tege Losers aan de macht het, zeker niet, ik denk zelfs dat het goed zou zijn, maar als je dat beleid voert wat je aankondigd dan denk ik dat dat nog gewoon te vroeg is. veel te vroeg, je moet kijken naar het belang van Eindhoven, eventjes geduld was in mijn opzicht toch echt beter geweest!
MrCo - Het Verbond, Eindhoven Jou Stad

Losers manager
Lid
BerichtenCOLON 62

Berichtdoor Losers manager » 19 Sep 2008, 20:02

whitetigerck schreefColonen hoe wil je die spelers bereiken, buiten de berichten die ik aan de stad uitgeef? Ik heb me in het begin ook stilgehouden, totdat ik geen uitdaging meer heb in crime en ondernemen.

wat is er dan precies mis met de leiding volgens jouw?
Ik ben er aardig tevree mee (heb er zelf ook een aandeel in:P )
en voor suggesties staan we altijd open, alleen zoals ik al zei er zijn niet zoveel mensen met politieke intresses.

en zoveel opties zijn er niet echt waarmee je als stad je echt goed kan onderscheiden EN dat het ook nog gunstig is voor de mensen die erin ondernemen

Nou, ik vind het heel interessant dat dit bijv geplaatst is:
Bericht van de wethouder communicatie:
Beste mensen,

Wij hebben nu de voetballers uit alle streken weten te halen en zich te verzamelen voor een groot voetbaltoernooi. Dit is een toernooi waar alleen de beste spelen, de prijs is fantastisch: de eeuwige roem en een geweldige beker. Maar de spelers (en hun 1000en fans) willen natuurlijk ook wel een biertje, parfum, gsm’s en vanalles en nog wat kopen. Dus daarom deze tip zodat de voetballers een geweldige tijd in Eindhoven hebben. Koop voldoende in! En laat de voetballers maar wat meer betalen, die verdienen toch meer dan genoeg. Dit geweldig toernooi duurt van ronde 4 tot en met ronde 5. Daarna gaan alle voetballers en hun fans naar hun gezin terug. Dus dan kan je weer normaal inkopen en je prijzen weer normaal doen.

Veel plezier mensen met het evenement waar wij zo hard aan gewerkt hebben

groeten,
Het bestuur van de stad eindhoven

Dit is leuk, zeker.. alleen nodig je hiermee mensen niet uit.. Die laatste zin doet zoveel afbraak aan de hele tekst (die duidelijk heel zorgvuldig in elkaar gezet is). Want waar wij, is dat het bestuur? (Ik zou lezen van wel) en dan zou ik mij al niet uitgenodigd voelen om mee te denken.

Ook de beginnerstips, een leuk initiatief maar je moet mensen weten te prikkelen om te reageren. Een stap is gezet vanmiddag met het grote bericht (dat hierboven ook al staat). Nu lezen mensen het.. je moet er niet vanuit gaan dat mensen het op het stadsoverleg lezen.

Nou dat ik het niet eens ben met de koers (wil je ergens voor staan moet je keuzes maken!) lijkt me duidelijk. Dat is niet iets van nu, mijn denkwijze had in het verleden al veel problemen bij sommigen (denk aan een groffen) omdat je er mensen mee zou beperken in hun keuzes. Dat vind ik totaal niet!

Op dit moment is Eindhoven een gewone stad. Wil je er weer iets speciaals van maken, waar mensen met 'plezier' naar toe komen dan zal je wat extra's moeten doen. Dat is niet te doen met ze extra geld of evenementen te schenken. Dat zijn keuzes die je maakt en niet regels die je opstelt.. Regels die voor een beperkte groep ook maar duidelijk is (nogmaals, ga er niet vanuit dat iedereen het forum of het stadsoverleg leest).

Als je criminaliteit toestaat in een stad zal dat altijd (hoe klein dan ook, die onderzoeken zijn er geweest) de ondernemer schaden. Al is het ook maar met een lagere HF of een lager inwonertal.. Het zijn die kleine dingen die het hem doen, en dan niet alleen voor mij.

Als stad moet je ergens voor staan.. Niet tussen 2 keuzes blijven hangen en er allerlei rondslomp aan vast blijven hangen want dan blijf je altijd een stad waar er al tig van zijn..

Dat is het hele punt dat ik probeer te maken.. en ik geloof dat dat wel duidelijker word :)

Losers manager
Lid
BerichtenCOLON 62

Berichtdoor Losers manager » 19 Sep 2008, 20:04

Caris-International schreefColonNiks tussenweg, eerst Eindhoven dr bovenop, jou belang, wat dus duidelijk is of crimi of ondernemen, is op dit moment niet aan de orde Eindhoven is niet toe aan dit soort rigelreuse acties,!

En jawel in die ouwe tijden was het gewoon niet leuk in Eindhoven te ondernemen hierdoor is de behoefte aan crimi toegenomen, en daarom is Eindhoven ook op crimineel gebeid geworden naar wat het nu is.

En ook nee je had dit nooit stil moeten houden, ik denk dat dit een zeer zinnige discusie is maar dat Endhoven nu nog niet toe is aan het kiezen van 1 weg en als ik heel eerlijk ben en een weg moet kieze kies ik ook die van het ondernemen, maar het is gewoon te vroeg, ik heb niks tege Losers aan de macht het, zeker niet, ik denk zelfs dat het goed zou zijn, maar als je dat beleid voert wat je aankondigd dan denk ik dat dat nog gewoon te vroeg is. veel te vroeg, je moet kijken naar het belang van Eindhoven, eventjes geduld was in mijn opzicht toch echt beter geweest!

Het is niet aan de orde? Waarom niet? Zodat je dalijk achter de feiten aan kan lopen? Je zult je nek moeten uitsteken wil je ooit de kans hebben om ergens goed in te zijn! Wil je als stad ergens voor staan dan zal je die knoop moeten doorhakken want de ene zegt, ach laat maar gaan.. dan zal de rest wel volgen.

Maar voordat ik mezelf blijf verdedigen.. Waarom zou het te vroeg zijn?

Caris-International
Lid
BerichtenCOLON 432

Berichtdoor Caris-International » 19 Sep 2008, 20:08

Je ziet toch zelf dat Eindhoven nog niet stabiel is, dat er overal aan de weg word getimmert, als je nou zorgt dat dat klaar is dan kan je iets gaan bouwe. Het maakt nie uit of jij dat nou doet of iemand anders

Kleine vergelijking:

Ik ga een huis bouwen, maar omdat ik nog te weinig geld heb maar toch een prachtig huis wil hebben (iets wil bereiken) leg ik maar geen fundering want dat is toch niet nodig.

dat is toch niet verantwoord, Eindhoven is miss wel toe aa verandering, maar niet nu en niet op deze manier, en als je zelf goed rondkijkt, dan moet iemand als jij dat kunnen zien!

D-virus
Lid
BerichtenCOLON 358
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 17:14

Berichtdoor D-virus » 19 Sep 2008, 20:08

Caris-International schreefColonHet is niet nutteloos, de titel is alleen verkeerd, en de discusie is gewoon erges anders over, miss moet je alles posts maar is goed leze :P

voor zover ik het heb gelezen is het welles nietes. het ziet er niet echt uit alsof we nu ineens tot iets komen(maar blijven hopen!)

Caris-International
Lid
BerichtenCOLON 432

Berichtdoor Caris-International » 19 Sep 2008, 20:09

Het is natuurlijk ook niet interesant voor niet Eindhovenaren!

Maar, Back to the Topic!

Losers manager
Lid
BerichtenCOLON 62

Berichtdoor Losers manager » 19 Sep 2008, 20:10

D-virus schreefColon
Caris-International schreefColonHet is niet nutteloos, de titel is alleen verkeerd, en de discusie is gewoon erges anders over, miss moet je alles posts maar is goed leze :P

voor zover ik het heb gelezen is het welles nietes. het ziet er niet echt uit alsof we nu ineens tot iets komen(maar blijven hopen!)

Er hoeft ook geen winnaar uit te komen.. Maar zou je *als je echt niks bij te brengen hebt* willen stoppen met hier reageren? Denk dat het slecht is voor je bloeddruk :roll:

D-virus
Lid
BerichtenCOLON 358
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 17:14

Berichtdoor D-virus » 19 Sep 2008, 20:12

hoogstens voor de serverbelasting :lol:
en ik wil ook niet dat er een winnaar komt. een leuk compromis zou ook goed zijn hoor.

en nog over berichten: dit is gewoon een aangeboren eigenschap van een hardcore spammer :P

Losers manager
Lid
BerichtenCOLON 62

Berichtdoor Losers manager » 19 Sep 2008, 20:15

Caris-International schreefColonJe ziet toch zelf dat Eindhoven nog niet stabiel is, dat er overal aan de weg word getimmert, als je nou zorgt dat dat klaar is dan kan je iets gaan bouwe. Het maakt nie uit of jij dat nou doet of iemand anders

Kleine vergelijking:

Ik ga een huis bouwen, maar omdat ik nog te weinig geld heb maar toch een prachtig huis wil hebben (iets wil bereiken) leg ik maar geen fundering want dat is toch niet nodig.

dat is toch niet verantwoord, Eindhoven is miss wel toe aa verandering, maar niet nu en niet op deze manier, en als je zelf goed rondkijkt, dan moet iemand als jij dat kunnen zien!

Niet stabiel? Je kan dit nu ook zien als het moment om eruit te krabbelen. Het gaat beter met Eindhoven, dat geloof ik meteen als het gezegd wordt. Alleen als je nu op deze weg doorgaat blijf je deze weg volgen!

Om met jouw huis verder te gaan.. Je kan wel een huis willen, maar dat betekent niet dat je niks hoeft te doen. Die fundering die leg je niet als je weet dat er niet binnen no-time geld komt om de rest af te maken. Ben ik helemaal met je eens.. Maar is dat een reden om op (al je geld) te stoppen in je huidige huisje? Het zal nooit kunnen tippen aan het ideaal dat je in je hoofd had.

Soms moet je gewoon risico nemen..
Bijvoorbeeld:
Je hebt het geld voor het huis, alleen om een fundering te leggen moet je redelijk weer hebben.. Je kunt wachten tot je bijna geen luchtvochtigheid hebt maar je zou ook het risico kunnen nemen.. Wat tot gevolg heeft dat het huis gewoon op tijd klaar is in plaats van weken te laat.

Het zijn allemaal scenario's die we kunnen blijven verzinnen.. Feit is dat als het niet geprobeerd word, dat het ook niks zal worden. Je kunt pas zorgen voor een 'beter' alternatief als je de weg al ingeslagen bent. Door nu te zeggen, Eindhoven is er nog niet klaar voor geef je iedereen een reden om niet verder te kijken/denken. Het is te kortaf om te roepen dat het nog niet kan..

De keuzes zijn gewoon beschikbaar.. het zal tijd kosten.. maar mogelijk is het!

Caris-International
Lid
BerichtenCOLON 432

Berichtdoor Caris-International » 19 Sep 2008, 20:23

Wat mij betreft zijn we weer terug bij af (als we daar al ooit vanaf zijn gekomen :P )

Er blijft een menings verschil, uiteindelijk zullen we zien wie de Eindhovenaar wil, de verliezer moet dit accepteren en vooral door blijven gaan met het werken aan Eindhoven vana de zijkant!

Maar om toch nog naar mijn huis te gaan:

Het wachten in je ouwe huisje dat dan dus miss 2 weke duurt is minder erg als dat je straks zit met 1 huis dat aan verschillende kanten wegzakt of verschuifd door een slechte fundering, ik denk dat in Eindhoven het gat voor de fundering is gegraven en dat er nu 1/2/3 seizoenen een fundering gelegd moet worden en dat het dan tijd is om het huisje te bouwen!

Over het risico nemen, ik ben het met je eens, zonder risico nemen kom je nergens, alleen neem je niet te veel risico, ga je niet net iets te ver, kan je miss niet een beetje crimi toestaan, moet je niet eerst even kijken of er wel een fatsoenlijke GD Beschikbaar is, anders gaan jou plannen (met alle respect) toch echt de prullenbak in!

whitetigerck
Lid
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 06 Nov 2004, 13:10

Berichtdoor whitetigerck » 19 Sep 2008, 20:36

Losers manager schreefColonAls je criminaliteit toestaat in een stad zal dat altijd (hoe klein dan ook, die onderzoeken zijn er geweest) de ondernemer schaden. Al is het ook maar met een lagere HF of een lager inwonertal.. Het zijn die kleine dingen die het hem doen, en dan niet alleen voor mij.

allereerst is het inwoneraantal NOOIT afhankelijk van hoeveel crimineel gebeuren er is in een stad. Het inwonersaantal is heel simpel.
1 echte speler met HK in de stad = 2000 virtuele spelers in de stad
Dacht dat je dat onderhand wel wist :P

Een lagere HF zie ik nu ook nog niet echt met steden die ondernemend en crime toestaan. (Behalve A'dam, maar das een geval apart:P )
zal afwachten worden of het uitmaakt als hij tot de 90 gaat.

en dat voetbalstukkie is geheel van mij afkomstig, was in een lollige bui :P , maar ik vond het wel leuke reclame voor het bestuur van eindhoven.

Het probleem van beginnershulp is dat mensen zich moeten aanmelden en zoveel reacties hebben wij nog niet gekregen. Maar degene die reacties kregen vonden het zeer fijn en die zijn gewoon veel beter dan de meeste anderen. Alleen al om het feit dat ze dat durven vragen, de meeste durven dat denk ik niet eens.

en dan iets waar je waarschijnlijk helemaal niet mee eens bent:
Stel je doet crime, dan doe je bankovervallen, die join je van grote spelers en je zet er zelf 1 op. Dat brengt per ronde ongeveer 500.000 zwart op, voor beginners is dat aardig veel. Dat wassen ze vervolgens wit, resultaat: 500.000 extra geld voor inkopen en winkels op te zetten.
Dus als je crimineel bezig bent, heb je ook een voordeel met het ondernemen. Ik ben het wel met je eens dat ze die ramkraken maar ergenst anders moeten doen, dat is het enige criminele aspect dat echt de ondernemers schaadt.
oprichter eerste clan van megatycoon: CrimeClanBang
whitetigerck - Eindhoven - CrimeClanBang - Niveau 6

Losers manager
Lid
BerichtenCOLON 62

Berichtdoor Losers manager » 20 Sep 2008, 10:30

Caris-International schreefColonWat mij betreft zijn we weer terug bij af (als we daar al ooit vanaf zijn gekomen :P )

Er blijft een menings verschil, uiteindelijk zullen we zien wie de Eindhovenaar wil, de verliezer moet dit accepteren en vooral door blijven gaan met het werken aan Eindhoven vana de zijkant!

Maar om toch nog naar mijn huis te gaan:

Het wachten in je ouwe huisje dat dan dus miss 2 weke duurt is minder erg als dat je straks zit met 1 huis dat aan verschillende kanten wegzakt of verschuifd door een slechte fundering, ik denk dat in Eindhoven het gat voor de fundering is gegraven en dat er nu 1/2/3 seizoenen een fundering gelegd moet worden en dat het dan tijd is om het huisje te bouwen!

Over het risico nemen, ik ben het met je eens, zonder risico nemen kom je nergens, alleen neem je niet te veel risico, ga je niet net iets te ver, kan je miss niet een beetje crimi toestaan, moet je niet eerst even kijken of er wel een fatsoenlijke GD Beschikbaar is, anders gaan jou plannen (met alle respect) toch echt de prullenbak in!

Laat ik het zo zeggen, met kleine stapjes vooruit kom je er ook al. Beginnen met het afschaffen van de regel dat je eruit mag bij een lening (voor alle buitenstaanders!) en de boetefactor + aantal gevangenisronden voor een mislukte (zwaar misdrijf) omhoog! Dan doe je het in kleine stappen en kan er daarna altijd nog verder gegaan worden.. Je geeft tenminste een teken af aan heel MT.

Alleen als je de eerste stap neemt moet je daarna ook door gaan.. anders schiet je er niks mee op.

@Whitetiger --> Lagere HF --> Spelers zijn minder snel geneigd te verhuizen --> 'Verlies' van inwoners :) Het gaat iets dieper dan ik wilde uitleggen :wink:

Maar schiet jij ook eens op mijn bovenstaande..

Caris-International
Lid
BerichtenCOLON 432

Berichtdoor Caris-International » 20 Sep 2008, 10:37

Kijk zware crimi staat op max, alleen dan zou ik graag jou mening wille wete over lichte crimi, wat voor nut heeft het om te gaan zitte brommen omdat je een auto jat? wat vind jij hier nou van, het is toch zo dat crimi die de ondernemer niet schaad best baat? Zo kan de ondernemer komen aan wat extra inkomsten en tref je geen enkele andere ondernemer (als je dus de zware delicten wel bestraft!)

En dan nog een vraagje hoe sta jij tegenover het vinde van een nieuwe goede GD dat is toch wel een bepaalende factor in jou plannen?