groothandel bouwmateriaal

Stel als beginner hier al je vragen over het spel.

ModeratorCOLON MBC

tacololo
Lid
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2009, 19:53

groothandel bouwmateriaal

Berichtdoor tacololo » 06 Aug 2009, 12:27

Waarom zijn er toch zoveel gh bouwmateriaal. Ik heb er net 1 en na een klein beetje rekenen zie ik dat ik met die echt peperdure upgrades wel FF 100 miljoen kwijt ben voordat ik aan de top geraak en enige kans heb om iets te verkopen. En dan moet je niet te scherp prijzen want er is anders altijd wel iemand veel goedkoper.
Lijkt mij heel moeilijk zo niet onmogelijk om hier echt aan te verdienen. Ik vraag me af hoeveel mensen al in deze bodemloze geldput zijn getrapt.

Turbo_tijn
Lid
BerichtenCOLON 177
GeregistreerdCOLON 28 Okt 2004, 12:21

Berichtdoor Turbo_tijn » 06 Aug 2009, 17:11

Eigen Fabs en levs.
Moderator Spellen Topic

Rated
Newbee
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2009, 16:05

Berichtdoor Rated » 06 Aug 2009, 17:43

een GH BM verdien je ook niet echt geld mee als je steeds moet blijven upgraden, dan zou ik het gewoon bij een ander inkopen

Gycixi0n
Lid
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2005, 06:05

Re: groothandel bouwmateriaal

Berichtdoor Gycixi0n » 06 Aug 2009, 21:18

tacololo schreefColonWaarom zijn er toch zoveel gh bouwmateriaal. Ik heb er net 1 en na een klein beetje rekenen zie ik dat ik met die echt peperdure upgrades wel FF 100 miljoen kwijt ben voordat ik aan de top geraak en enige kans heb om iets te verkopen. En dan moet je niet te scherp prijzen want er is anders altijd wel iemand veel goedkoper.
Lijkt mij heel moeilijk zo niet onmogelijk om hier echt aan te verdienen. Ik vraag me af hoeveel mensen al in deze bodemloze geldput zijn getrapt.

lol, ligt er niks beters bij coolinc ?
ennuh, goedkoper, tja de meesten kijken naar kwaliteit/prijs verhouding en een aantal naar de kwaliteit alleen :)
nou gok ik dat jij niet van lev tot GH in eigen beheer hebt, dus is het voor jouw per definitie al niet rendabel, zeker niet met de prijzen die coolinc hanteert :)

Wat betreffende die bodemloze geldput van jouw, als jij 100mln al veel vind, dan wil je niet weten wat ik er gemiddeld aan versleutel per ronde ;)
Dat is echt wel even een heel stuk hoger dan die 100mln van jouw :)

- aanpassing -

Waarom er zoveel BM GH's zijn, omdat 1 GH per definitie niet rendabel is, je bent wel meer nodig om het nog een beetje rendabel te houden, mede daarom kan het, afhankelijk in welke stad je zit, het een beetje vol zijn.
Dat wil zeggen in Amsterdam (coolinc), in Rotterdam (miekesplace, als ze nog niet is overgenomen) en in Heerenveen zitten de 3 grootste producenten van BM van MT.
Daar produceren ze allemaal ruim 400+ kwaliteit.
dex - HV - N6 ~ rommel maar wat aan :P
[i]laatste update 03/01/2011[/i]