Oude bekende

Stel als beginner hier al je vragen over het spel.

ModeratorCOLON MBC

vincentBV
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2011, 15:55

Oude bekende

Berichtdoor vincentBV » 06 Dec 2011, 16:00

Hey allemaal

Ooit lang lang geleden was ik hier al eens lid. Het is denk ik zo;n 6 jaar geleden alweer haha
Speelde toen met een bedrijf met mijn achternaam erin(hiermee werd ik geband wegens een fout in het spel) en later in het bedrijf HotBV
Zitten hier nog bekende van toen ? Reynold nog steeds actief als rechterhand van Martin ? Zag wel dat Fubar nog steeds ergens stond maar verder nog geen bekende namen voorbij zien komen

Zijn er heel veel dingen veranderd sinds toen behalve de layout van het spel en het forum ? En is het nog n beetje actief ?

grt Vincent

RN-Corporation
Lid
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2004, 21:03

Re: Oude bekende

Berichtdoor RN-Corporation » 06 Dec 2011, 17:33

Hoi Vincent,

Ik speelde mee vanaf 2004 tot ongeveer 2008 of 2009, en steeds met namen waar RN-Corporation in voor kwam. Nu speel ik het niet meer, maar ik houd het forum soms nog wel in de gaten.

Groetjes
Renze
Laatst gewijzigd door 1 op RN-Corporation, in totaal 8 keer gewijzigd.
Gewoon even kijken, of er iets is veranderd is......:(.....helaas

vincentBV
Lid
BerichtenCOLON 7

Berichtdoor vincentBV » 06 Dec 2011, 19:14

Oja ook wel bekende naam inderdaad, tis een stuk minder actief hier dan destijds volgens mij

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 07 Dec 2011, 11:23

Hoi... Ik ben ook ooit bekend en berucht geweest... Geen idee hoe lang ik hier al rondhang ;)

Qua spel is er eigenlijk 0,0 veranderd... De kleurtjes zijn wel gewijzigd ;)
Geen idee of Reynold nog wat te zeggen heeft... Tegenwoordig is het vooral MyladyP. Van Martin horen we niks... Spel ligt eigenlijk stil qua updates :)

Welkom terug!
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

RN-Corporation
Lid
BerichtenCOLON 11

Berichtdoor RN-Corporation » 07 Dec 2011, 20:53

tippie schreefColonHoi... Ik ben ook ooit bekend en berucht geweest... Geen idee hoe lang ik hier al rondhang ;)

Geen idee of Reynold nog wat te zeggen heeft... Tegenwoordig is het vooral MyladyP. Van Martin horen we niks... Spel ligt eigenlijk stil qua updates :)

Welkom terug!

Zo'n vermoeden had ik al. :) Het spel was al een tijdje terminaal ziek, maar als ik nu op het forum kijk, zijn veel van de laatste reactie's op topics uit 2010. Dat zegt wel genoeg qua drukte. lol

Hier geef ik een analyse van hoe het is en hoe het had kunnen zijn, als de leiding wat meer uit handen durfde te geven qua vormgeving, innovatie etc.:

viewtopic.php?f=3&t=27081&start=45

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499

Berichtdoor tippie » 07 Dec 2011, 23:45

RN-Corporation schreefColon
tippie schreefColonHoi... Ik ben ook ooit bekend en berucht geweest... Geen idee hoe lang ik hier al rondhang ;)

Welkom terug!

Zo'n vermoeden had ik al. :) Het spel was al een tijdje terminaal ziek, maar als ik nu op het forum kijk, zijn veel van de laatste reactie's op topics uit 2010. Dat zegt wel genoeg qua drukte. lol

Hier geef ik een analyse van hoe het is en hoe het had kunnen zijn, als de leiding wat meer uit handen durfde te geven qua vormgeving, innovatie etc.:

Ik had het gelezen... Tja dat had het kunnen zijn, maar Martin wilde niemand toelaten in de code.
Op dit moment is het er ook al te laat voor vrees ik... We gaan richting een afgrond, en volgens mij is er geen weg terug ;)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

RN-Corporation
Lid
BerichtenCOLON 11

Berichtdoor RN-Corporation » 08 Dec 2011, 07:47

tippie schreefColon
RN-Corporation schreefColon

Welkom terug!

Ik had het gelezen... Tja dat had het kunnen zijn, maar Martin wilde niemand toelaten in de code.
Op dit moment is het er ook al te laat voor vrees ik... We gaan richting een afgrond, en volgens mij is er geen weg terug ;)

Het is op zich wel jammer want het was echt een top spel. Veel opties, veel manieren om geld te verdienen (Al heb ik mezelf niet veel op het criminele vlak bevonden). Er was van alles mogelijk. Maar je moet soms ook dingen durven schrappen en nieuwe dingen toevoegen. Dan kun je merken dat er iets word gedaan. Maar zoals je al zei, ligt het qua updates volledig stil.
Ik snap ook eerlijk gezegt niet waarom ze MT nog in de lucht houden.

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005, 16:33

Berichtdoor Geer » 08 Dec 2011, 16:54

Ik ben ook nog aanwezig. Niet lang meer maar dat terzijde. Volgens mij hoor ik voor de rest bij de fossielen...
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

RN-Corporation
Lid
BerichtenCOLON 11

Berichtdoor RN-Corporation » 09 Dec 2011, 08:13

Wij weten nog hoe het was toen het nog leuk was. Er werd veel tijd in 'ons' spel gestoken en de ontwikkelaars/eigenaars hadden het belang van de speler nog voorop staan.
Wat mij betreft is er geen belang meer in het spel. Bij niemand meer, zelfs niet bij de beheerders/eigenaars........erg jammer........

chieltjuh_bv
Lid
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2012, 15:49

Berichtdoor chieltjuh_bv » 04 Jan 2012, 16:02

Leuk om oud gedienden te zien. Ik ben zelf ook weer terug :)

chieltjuh_bv
Lid
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2012, 15:49

Berichtdoor chieltjuh_bv » 05 Jan 2012, 01:13

Fubar, jammer om te zien dat je na zoveel tijd weg bent :( Succes buiten MT :)

vincentBV
Lid
BerichtenCOLON 7

Berichtdoor vincentBV » 12 Jan 2012, 20:34

is fubar dr mee gekapt :O?
staat er nog meer info ergens

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499

Berichtdoor tippie » 12 Jan 2012, 20:38

vincentBV schreefColonis fubar dr mee gekapt :O?
staat er nog meer info ergens

Die is verwijderd door de spelleiding wegens "diversen"

vincentBV
Lid
BerichtenCOLON 7

Berichtdoor vincentBV » 13 Jan 2012, 11:15

Dus wat dat aangaat is het beleid niet veranderd.... (ooit zelf verwijderd terwijl ik 1 vd grootste en actiefste spelers was om iets waar ik zelf geen voordeel aan had en wat ik openbaar op t forum had gezet)

Gebruikers-avatar
bolosjonnie
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 11:26

Berichtdoor bolosjonnie » 14 Jan 2012, 08:22

ik zou de groeten aan Fub doorgeven,
wij als spelers die in de ban gedaan zijn spreken elkaar bijna dagelijks nog dus komt goed.

groeten Bolo, die ook al niet meer welkom is :roll:
Slechte mensen leven lang dus ik zuip,rook,wip en doe alles wat god verboden heeft tot ik er dood bij neer val !!!