Newbie vraagje misschien :-)

Stel als beginner hier al je vragen over het spel.

ModeratorCOLON MBC

koetjespvp
Lid
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2012, 09:43

Newbie vraagje misschien :-)

Berichtdoor koetjespvp » 20 Jan 2012, 09:51

Zoooo toch maar even een account aangemaakt, ik ben nu pas 11 ronden bezig ( hey een nieuwe speler, ik hoor het jullie denken ) maar ik heb toch een vraagje... (over het algemeen heb ik alle vragen en antwoorden wel gevonden)

Ik zit nu in niveau 6 maar status van het hoofdkantoor updaten gaat echt te langzaam volgens mij, ik had 10 winkels toen maar geupdate naar niveau 2 zodat ik 25 winkels kan, daarna gelijk geupdate naar niveau 3 voor 35 winkels maar ik moet nu nog 2 ronden wachten en ik heb al 24 winkels en ga zo nummer 25 maken :O.... kan ik niet wat extra geld er tegen aan smijten zodat ik misschien volgende ronde verder kan gaan met het uitbreiden van mijn imperium? :D En ik weet zeker dat ik hetzelfde probleem ga krijgen naar het volgende niveau... Want als ik gewoon moet wachten dan heb ik zodra ik niveau 3 ben genoeg geld om direct 10 winkels erbij te plaatsen dan moet ik 3 rondes gaan wachten totdat ik weer wat winkels erbij kan maken :(

Voor de rest kan ik natuurlijk niet zo heel veel in niveau 6 8)

Daarnaast had ik nog een andere vraag m.b.t het financieel overzicht
De winstberekening klopt van geen kanten als je het aan mij vraagt en dat is natuurlijk wel jammer aangezien mijn status daar dan weer van afhankelijk is. Nu belet het mij niet op gewoon verder te gaan met maximaal te investeren maar het is volgens mij wel een beetje vreemd :roll:

mijn account is koetjespvp moet je willen kijken... op- en aanmerking hoor ik wel

Vraagje over hoe mijn winkels het doen (niveau 6)
Mijn winkels (Cafe) doen nu een omzet van ongeveer 1.5 a 1.6 miljoen met een winst van ongeveer 750k a 800k is dat redelijk voor het niveau of zou er mogelijk nog veel meer inzitten in dit niveau?
(Dit is natuurlijk per winkel )
Sincerly,

Sir Exeon
CEO Koetjespvp

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005, 16:33

Re: Newbie vraagje misschien :-)

Berichtdoor Geer » 20 Jan 2012, 12:34

Het is bekend dat sommige dingen niet terug te vinden zijn in het financieel overzicht. Echter weet ik zo niet van buiten wat dat ook alweer was.

Nieuwe spelers zijn trouwens altijd leuk om te verwelkomen. Zeker als ze serieus spelen :)

Het bedrijf wordt meestal inderdaad geremd door de groei van het hoofdkantoor. Echter kun je in niveau 5 ook andere dingen gaan ontwikkelen, waardoor je een andere invullen van je imperium kunt gaan krijgen.

Verder heb ik even gekeken naar je account. De winkels liggen op de juiste locaties en hebben de juiste grootte. Reclame staat zo te zien ook aan anders stijgt je kwaliteit niet.

Betreffende de omzet van beginnende cafés kan ik geen zinvol commentaar geven aangezien ik nooit in die branche heb gezeten.
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

koetjespvp
Lid
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2012, 09:43

Re: Newbie vraagje misschien :-)

Berichtdoor koetjespvp » 20 Jan 2012, 13:16

Yes, volop reclame maken natuurlijk 8) wil natuurlijk maximaal resultaat gaan behalen en snel doorgroeien naar niveau 5 zodat ik ook R&D kan gaan doen, lijkt mij een mooie moneysink iig... iig bedankt voor je reactie!

Ik zal de volgende ronde dan maar wat rustiger aan moeten doen héhé maarja beter zo dan bijna failliet :D