Adviseur

Stel als beginner hier al je vragen over het spel.

ModeratorCOLON MBC

zenak
Newbee
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2012, 18:52

Adviseur

Berichtdoor zenak » 06 Feb 2012, 22:06

Beste,

ik ben een beginneling, een groentje zoals men zegt. Als ik hier en daar lees ziet het er niet goed uit met dit spel. De makers slapen en de spelersaantal zakt.
Toch ziet het er een zeer leuk spel uit, goed uitgewerkt. Jammer dat zoiets zou verloren gaan. mijn vraag is of het nog wel zin heeft om lidgeld voor adviseur te betalen?
Het is mijn gewoonte om gratis spelen te sponsoren met lidgeld voor verdere ontwikkeling.
Er gebeurt niets meer qua ontwikkeling. Graag reacties.

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Re: Adviseur

Berichtdoor MiladyP » 07 Feb 2012, 00:50

Hi Zenak,

Geen idee wie je wijsgemaakt heeft dat de makers van MT slapen, maar als je even in Megatycoon zelf bij het MT-nieuws of hier op het forum kijkt, zie je het zwart-op-wit-bewijs dat deze bewering niet klopt :wink:

PS: lijst op forum is niet helemaal up2date vandaar de "combo".
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

BigCompany
Lid
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 18:12

Berichtdoor BigCompany » 10 Feb 2012, 15:08

Welkom Zenak,

Ik raad je aan als je eenmaal verder in het spel bent om een adviseur te nemen. In het begin is het leuk en aardig maar heeft het nog weinig toegevoegde waarde. Naarmate je verder komt en meer winkels hebt bespaart dit je met inkopen. Het geld van de adviseur wordt juist gebruikt om de vaste kosten te dekken, en nieuwe elementen toe te voegen. Er zijn bepaalde personen die roepen dat er weinig vernieuwing is, maar die vergelijken het met het verleden. Toen was er iedere week wel iets nieuws.

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 11 Feb 2012, 13:42

De meningen over de toekomst van het spel zijn verdeeld, maar een AD koop je voor jezelf en dan maakt het niet uit of er 1.000 of 10.000 medespelers zijn. MT draait nu al een paar jaar met ingezakte spelersaantallen en vrijwel zonder 'echte' updates, dus MT zal niet zomaar zonder aankondiging offline gaan. Als je dus al lekker op weg bent, is een AD nog steeds heerlijk om te hebben.