MT oscars

Hier aub alle tips en verzoekjes plaatsen omtrent verbeteringen en suggesties voor de site.

Moderator: MBC

Super_Criminal
Lid
Contacteer:

MT oscars

Berichtdoor Super_Criminal » 28 mar 2010 20:10

Wanneer worden deze weer uitgereikt. Het is een lange tijd geleden dat deze voor het laatst zijn uitgereikt. Hoelang geleden weet ik niet, en als het nog leuk is weet ik ook niet...
Misschien een idee voor nieuwe verkiezingen MT oscars??
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

bolosjonnie
Lid

Berichtdoor bolosjonnie » 28 mar 2010 20:26

Hoogachtende Medespeelsters en Medespelers van MT
Heel, heel, nee heel erg lang geleden, in de tijd dat de dinosaurussen nog in de bomen aan het rond slingeren waren in een uiterste poging om uit de grijpgrage klauwen van de sabeltand tijgers te blijven.
Toen een beetje man zijn vrouw aan de haren mee sleurde naar het altaar om haar vervolgens in de grot achter de magnetron te plaatsen, zodat zij elke avond de diepvries mammoet maaltijd op moest warmen en heel alleen na het eten de vaatwasser moest inruimen.
Ja, in die tijd lang geleden toen wij mannen nog de baas waren over de afstandsbediening en het enige recht van de vrouw nog het aanrecht was, toen hadden wij binnen MT de Oscars.
De Oscars waren prijzen voor de beste ondernemers, de beste boef, de meest behulpzame speler, de meest belovende speler en ga zo maar door.
Nu hebben wij Dennis (Dennis-Inch) en John (BoLoSjonnie) het plan opgevat om deze verkiezingen nieuw leven in te blazen.
Een nieuwe frisse herstart van MT kan volgens ons ook een mooi begin zijn voor verkiezingen in de diverse categorie van de MT Oscars.
Op deze manier willen wij de meest waardevolle spelers gaan belonen, maar zeker ook de startende spelers gaan motiveren om meer met MT bezig te zijn en MT te blijven spelen.
Betrokkenheid binnen het spel dat je met en tegen vele andere speelt moet nog hoger in het vaandel komen te staan en dit proberen wij middels deze MT Oscars te bereiken.
Eigenlijk willen we de verkiezingen en vooral de controle zoveel mogelijk door Rotterdam laten coördineren aangezien ze hier in real live in onze haven stad ook heel erg goed in zijn…..
Nu is onze vraag aan ALLE wethouders communicatie om middels een kort berichtje even aandacht te vragen voor deze verkiezingen door een kort stukje te plaatsen bij stads en algemeen nieuws.
Tevens willen wij jullie vragen of dat jullie een discussie willen opstarten bij Recente berichten stadoverleg onder voorstellen, zodat wij door een eenvoudige rondgang bij de diverse MT steden de mening en de eventuele voorstellen van eenieder kunnen peilen.
Indien er voldoende belangstelling is gaan wij dit dan verder op zetten, en indien geen interesse dan gaat dit plan gewoon de spreekwoordelijke ijskast in.

Hopende op U aller medewerking
Met vriendelijke groet

Dennis en John
Slechte mensen leven lang dus ik zuip,rook,wip en doe alles wat god verboden heeft tot ik er dood bij neer val !!!

Theezakje
Lid

Berichtdoor Theezakje » 28 mar 2010 20:33

Klinkt goed.

Super_Criminal
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Super_Criminal » 28 mar 2010 21:00

bolosjonnie schreef:Nu hebben wij Dennis (Dennis-Inch) en John (BoLoSjonnie) het plan opgevat om deze verkiezingen nieuw leven in te blazen.

Hopende op U aller medewerking
Met vriendelijke groet

Dennis en John

How how how, niet direct met alle eer strijken dennis en john:
SC schreef: Misschien een idee voor nieuwe verkiezingen MT oscars??
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

Dennis_Inch
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Dennis_Inch » 28 mar 2010 21:52

Wij waren al een klein beetje bezig. Wij vragen of er genoeg intresse is. Zie dit topic http://forum.megatycoon.nl/viewtopic.php?t=26493
Dennis-Inch - Maastricht -loco bm maastricht (31, 42), WRO seizoen 45 ronde 1 tot seizoen 46 ronde 11, ex WHE

Super_Criminal
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Super_Criminal » 28 mar 2010 23:05

DennisCorporation schreef:Wij waren al een klein beetje bezig. Wij vragen of er genoeg intresse is. Zie dit topic http://forum.megatycoon.nl/viewtopic.php?t=26493

okeej dat had ik nog niet gezin.
We zitten in ieder geval op 1 lijn en scheelt mij nog meer uitleg;-).

leon1604
Lid

Berichtdoor leon1604 » 29 mar 2010 00:45

bolosjonnie schreef:Nu is onze vraag aan ALLE wethouders communicatie om middels een kort berichtje even aandacht te vragen voor deze verkiezingen door een kort stukje te plaatsen bij stads en algemeen nieuws.
Tevens willen wij jullie vragen of dat jullie een discussie willen opstarten bij Recente berichten stadoverleg onder voorstellen, zodat wij door een eenvoudige rondgang bij de diverse MT steden de mening en de eventuele voorstellen van eenieder kunnen peilen.

Ik denk niet dat dit de goede weg is om aandacht te vragen van alle WHC's... Mij hebben jullie iig bereikt maar de ander 11 steden ook?
leon1604 - Utrecht - crimeclanbang - niv1 - GD Utrecht 31 t/m 34 - WHC Utrecht 42 t/m 62 - BM Utrecht 52 - MT+ zonder AD, 360 ronden, 7-05-10, 16:04

Geer
Werkgroep

Berichtdoor Geer » 29 mar 2010 09:50

leon1604 schreef:Ik denk niet dat dit de goede weg is om aandacht te vragen van alle WHC's... Mij hebben jullie iig bereikt maar de ander 11 steden ook?

Waar haal jij in het totaal 12 steden vandaan? ;)
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

leon1604
Lid

Berichtdoor leon1604 » 29 mar 2010 12:02

Geer schreef:Waar haal jij in het totaal 12 steden vandaan? ;)

Ach het was al laat... :P
leon1604 - Utrecht - crimeclanbang - niv1 - GD Utrecht 31 t/m 34 - WHC Utrecht 42 t/m 62 - BM Utrecht 52 - MT+ zonder AD, 360 ronden, 7-05-10, 16:04

bolosjonnie
Lid

Berichtdoor bolosjonnie » 29 mar 2010 20:52

lol, wil al heel lang stad 11 Nijmegen stichten dus lijkt me dit een goed moment ervoor

de bovenstaande tekst komt als het goed is ook in het weekblad.
verder krijgen alle WHC's morgen van mij een PB hierover.

verder blij dat we op 1 lijn zitten SC en hulp of een goed idee kunnen we altijd gebruiken

groeten John
Slechte mensen leven lang dus ik zuip,rook,wip en doe alles wat god verboden heeft tot ik er dood bij neer val !!!

Aldtsjerkbv
Lid

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 29 mar 2010 23:52

Goed idee en leuk dat jullie het oppakken!!

RD
Lid

Berichtdoor RD » 31 mar 2010 09:20

Idd goed idee.
Vooral als dit goed en veel gepromoot gaat worden zodat iedereen die nog actief speelt het ook ziet
Total-Inspiration- -niveau 1 -BD Utrecht (al te erg lang)- ex RD_enterprise- FunPolitics

Harley
Lid

Berichtdoor Harley » 31 mar 2010 18:54

Heel goed idee. Ik ben van de tijd na dat de dino`s in de bomen slingerde. Toen ik MT ging spelen, bestonden de Oscars niet meer.(Ik heb altijd al een Oscar willen winnen :lol: :lol: )
Harley Enterprices, Crimeclanbang, niveau 1, ex-GD Heerenveen,WHE Assen, MT+, spokes CCB

RD
Lid

Berichtdoor RD » 01 apr 2010 11:37

Wat is de stand van zaken op het moment???
Ik zou persoonlijk namelijk graag zien dat er volgend seizoen een start kan worden gemaakt met de MT oscars.
Total-Inspiration- -niveau 1 -BD Utrecht (al te erg lang)- ex RD_enterprise- FunPolitics

grimmy
Lid

Berichtdoor grimmy » 01 apr 2010 13:27

Hallo iedereen,
ik zou het ook wel interesant vinden dat er nieuw leven in geblaast word
ieder verandering heeft zijn meerwaarde.
En zoals harley ook zegt we zijn van de tijd na de dino en bomen slingeren
groet erik