MT oscars

Hier aub alle tips en verzoekjes plaatsen omtrent verbeteringen en suggesties voor de site.

ModeratorCOLON MBC

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32

Berichtdoor Super_Criminal » 08 Apr 2010, 22:17

Lynx schreefColonHe jongens kap is ff met dat geruzie of gekibbel wat het dan ook mag zijn.

RD= Wees eens wat vriendelijker en geduldiger tegen nieuwkomers.

Theezakje= Wees eens wat meer respectvol tegen spelers die al heel wat jaren in dit spel meedraaien. En doe niet net alsof je overal weet van hebt.

Idd, mee eens.
Zullen we nu weer on topic gaan met zijn allen??
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

Cicero.bv
Lid
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2007, 13:15

Berichtdoor Cicero.bv » 09 Apr 2010, 14:21

Ik heb niet alles helemaal precies doorgelezen, maar ik heb nog niemand iets horen zeggen over de periode waar naar gekeken wordt. De MT Oscars worden uitgereikt aan degene die tussen de vorige verkiezingen en de nieuwe verkiezingen iets bijzonders bereikt hebben. Het kan dus ook zijn dat iemand vorig jaar iets heel goeds bereikt heeft maar daar nu niks meer van te zien is. Die mensen kunnen dus ook opgegeven worden door anderen voor een oscar.

Bovendien denk ik dat wat betreft de objectiviteit dat geen haalbare kaart is. Je kan wel zeggen dat je objectief bent en ook zo proberen te doen, maar sommige spelers ken je nu eenmaal beter en weet je veel meer over wat ze gedaan en bereikt hebben in MT, van een ander kan je je dat alleen maar laten vertellen.

En over de statuspunten, daar zou ik minder naar kijken. Ik heb de meeste crimipunten, ondernemerspunten en overallpunten ooit gehaald 2 maanden geleden, maar maakt mij dat een goeie crimineel of ondernemer? Ik zal de laatste zijn die dat zegt...
(Ook een voorbeeld van spelers die een tijdje terug iets bereikt hebben waar nu niks meer van te zien is :lol: )
- Cicero.bv -HK Heereveen - niveau 1 - MT+

Theezakje
Lid
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 22:32

Berichtdoor Theezakje » 09 Apr 2010, 15:48

De Oscars zijn mijns inziens een idee voor later, hoewel het wel goed is om er nu al over na te denken.
Maar als termijn zou ik voorstellen de afgelopen drie seizoenen.

RD
Lid
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2005, 16:22

Berichtdoor RD » 09 Apr 2010, 20:47

Ik hou verder me mond over deze dingen.
mijn zegje is blijkaar niet geduldig genoeg en vriendelijk dus dan laat ik het erbij.

Laatste wat ik der van zeg iemand die nieuw is en de geschiedenis niet kent en zicht zelf niet een herkenbaar maakt moet niet te veel praten en kan maar beter luisteren voor die dingen zegt.

En Theezakje dat het een format voor een onderschrift wist ik idd niet.
dus is en blijf idd je eigen keus
Total-Inspiration- -niveau 1 -BD Utrecht (al te erg lang)- ex RD_enterprise- FunPolitics

Gebruikers-avatar
bolosjonnie
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 11:26

Berichtdoor bolosjonnie » 15 Apr 2010, 18:55

Vraagje

Moeten/zullen wij de datum geprikt voor de burgermeesters (zie weekblad) om de kandidaten voor de Oscar verkeizingen verlaten, zodat iedereen meer tijd heeft om de juiste kandidaten te selecteren?
Slechte mensen leven lang dus ik zuip,rook,wip en doe alles wat god verboden heeft tot ik er dood bij neer val !!!

Ria-Trefpunt
Lid
BerichtenCOLON 140
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2007, 12:19

Berichtdoor Ria-Trefpunt » 17 Apr 2010, 11:24

Ik sluit me bij de vraag aan van John (BoloSjonnie)

Het is verdraaid moeilijk om alle accounts in je stad te bekijken
en geschikte kandidaten voor de nominatie's te vinden :(

En dan heb ik het niet over "vriendjes"

Ik streef ernaar om zo objektief mogelijk te zijn :)
Lady.Sm.Ria (Trefpunt)
Chief Albatrosclan
WHC Stad Groningen

ijsthee
Lid
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2005, 19:20

Berichtdoor ijsthee » 17 Apr 2010, 12:20

Ik vind de Oscars stom. Anders steken de mensen hun energie in nuttige dingen ofzo... Er zijn een aantal spelers die al zo lang meedraaien en gewoon bezig zijn met MT, die namen kom je overal tegen. Dat is een boel waard, maar dan hebben anderen geen kans (wat op basis van de energie die zij erin gestoken hebben volledig terecht zou zijn). Dan komt natuurlijk het 'zij zijn vriendjes van elkaar'-principe weer om de hoek. Ja natuurlijk zijn ze dat. Zo heel groot is de groep actieve spelers met enige MT-historie nou ook weer niet. En omdat dat elke keer op ongeveer die manier gaat is het niet zo nuttig om steeds nieuwe Oscars te gaan houden. Die actieve groep die is al zo lang actief, die deden toen ook al mee! Ook toen werd hun motivatie onderschat. Door iedereen evenveel kans te laten maken houd je jezelf voor de gek.
ijsthee met citroen en een stampertje - Niveau: Laag - Ceterum censeo aedificia delenda esse

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 17 Apr 2010, 13:32

Je hebt natuurlijk ook BM's die zich er geen ruk van aantrekken... Net zoals die van H'veen... Mag er dan een ander gemotiveerd speler dat lijstje doorsturen?

Ik ben eerlijk gezegd ook niet voor die oscars, maar naar deze woorden luistert blijkbaar niemand ;) Iedereen doet gewoon z'n eigen ding... :roll:
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+