MT oscars

Hier aub alle tips en verzoekjes plaatsen omtrent verbeteringen en suggesties voor de site.

Moderator: MBC

Mark
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Mark » 01 apr 2010 14:05

Wetend uit de goede oude tijd dat ik nog dino's kon gaan jagen met kokosnoten, weet ik ook nog dat de MT-oscars altijd wel leuk waren dus nice idee om dit weer terug op te pakken
For we are the Dalish, Keepers of the lost Lore, Walkers of the Lonely Path. We are the last of the Elvhenan, and never again shall we submit."

voordeel
Lid
Contacteer:

Berichtdoor voordeel » 01 apr 2010 19:46

DennisCorporation schreef:Wij waren al een klein beetje bezig. Wij vragen of er genoeg intresse is. Zie dit topic http://forum.megatycoon.nl/viewtopic.php?t=26493

Je reageert alleen niet op de vragen die ik daar stel.

Nog een extra vraag die je ook daar mag beantwoorden:

4. Heb je al contact met Martin aangezien het wel erg handig is dat de winnaars beloond worden met een prijs en eventueel een vermelding in MT zelf?
Voordeel - Rotterdam - beheerder 'waarden en normen' - Niveau 6

bolosjonnie
Lid

Berichtdoor bolosjonnie » 01 apr 2010 20:37

Even wat vragen:

1. Waarom moeten Rotterdammers dit gaan controleren?
2. Zijn de WHC al via pm op de hoogte gebracht en gevraagd naar hun mening?
3. Of er voldoende intresse is zul je zelf ook wel al hebben onderzocht neem ik aan?
4. Heb je al contact met Martin aangezien het wel erg handig is dat de winnaars beloond worden met een prijs en eventueel een vermelding in MT zelf?

Sorry,
Ik had er niet aangedacht dat Dennis andere reeds gestart was en had vandaar.

1.Was een geintje mbt gemeenteraads verkiezingen en problemen aldaar
2.De bij mij bekend zijnde WHC's hebben een PB gehad hierover en waar ik niet wist wie er WHC was/is heeft de BM een pb gehad (ook van de andere steden overigens)
3.We zijn nu aan het rondkijken hoeveel interesse er is, tot nu toe allemaal zeer positief er is ook al een opzet gemaakt met een vervolg over hoe en wat verder.
4.Wij hebben een bericht verzonden via Patricia *MiladyP* naar info@megatycoon.De afspraak is gemaakt om eea eerst te onderzoeken, oa via forum maar ook via stadsnieuws.Ook voor prijzen en eervolle benoeming staat alles reeds op papier.Was ook stukje voor weekblad, was zaterdag dus te laat voor deze week.

Volgende stap is ons uitgewerkt plan compleet door sturen en dan wachten op antwoord Martin.

Helaas hebben we ook nog steeds niet van alle steden een reactie middels het stads overleg.

Hopende voorlopig genoeg info verzonden te hebben

Groetjes John
Slechte mensen leven lang dus ik zuip,rook,wip en doe alles wat god verboden heeft tot ik er dood bij neer val !!!

Theezakje
Lid

Berichtdoor Theezakje » 01 apr 2010 21:44

Het zou handig zijn als deze topic's toch even worden samengevoegd, want 2x hetzelfde open topic bevordert de discussie niet bepaald. De interesse voor de Oscars is natuurlijk enorm, althans, kan me niet voorstellen dat iemand er fel tegen is.

Verder vind ik het nu nog niet van groot belang om contact op te nemen met martin. Beter zou zijn als de boel eerst volledig in kaart wordt gebracht, (incl. prijsvoorstellen) en vervolg de boel als een compleet rapport naar martin te sturen, martin kennende zal hij tegen zo'n goed idee zeker geen nee zeggen.

Kortom, mijn raad: Stel een documentje op, waarin alles over de Oscars instaat, waar puur nog een handtekening voor martin is.

voordeel
Lid
Contacteer:

Berichtdoor voordeel » 01 apr 2010 22:03

Theezakje schreef:Het zou handig zijn als deze topic's toch even worden samengevoegd, want 2x hetzelfde open topic bevordert de discussie niet bepaald. De interesse voor de Oscars is natuurlijk enorm, althans, kan me niet voorstellen dat iemand er fel tegen is.

Verder vind ik het nu nog niet van groot belang om contact op te nemen met martin. Beter zou zijn als de boel eerst volledig in kaart wordt gebracht, (incl. prijsvoorstellen) en vervolg de boel als een compleet rapport naar martin te sturen, martin kennende zal hij tegen zo'n goed idee zeker geen nee zeggen.

Kortom, mijn raad: Stel een documentje op, waarin alles over de Oscars instaat, waar puur nog een handtekening voor martin is.

MT Oscars is niet nieuw en dus bekend bij Martin met wat er nodig is. Gewoon even aan hem vragen of hij ter zijne tijd bereid is de dingen te doen die bij een Oscars gewenst zijn. Daar hoort in mijn ogen ook een soort HOF bij waar de winnaars vermeld worden.

Daarnaast moet er zorg gedragen worden van een onafhankelijke objectieve jury. Hoeveel personen dat zijn maakt mij niet zo uit. Mag zelf ook maar een persoon zijn zolang die maar aan die twee eisen voldoet.

Met de tekst dat de Rotterdammers de controle moeten hebben vind ik niet dat het aan die eisen voldoet. Misschien kunnen ze wel de organisatie op zich nemen maar moeten ze de jurering aan andere over laten.

Ik hoop wel dat er binnenkort weer een nieuwe MT Oscar zal komen.

Geer
Werkgroep

Berichtdoor Geer » 02 apr 2010 02:46

Als de verkiezingen gaan zoals de vorige keren dan ben ik fel tegen de oscars. De afgelopen keren had het te veel te maken met vriendjespolitiek.

(en ik weet waar ik over spreek. Ooit had ik een nominatie voor een oscar, maar toen heb ik vriendelijk bedankt om mee te werken aan een interview)
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

MiladyP
Werkgroep
Contacteer:

Berichtdoor MiladyP » 02 apr 2010 03:31

bolosjonnie schreef:4.Wij hebben een bericht verzonden via Patricia *MiladyP* naar info@megatycoon.De afspraak is gemaakt om eea eerst te onderzoeken, oa via forum maar ook via stadsnieuws.Ook voor prijzen en eervolle benoeming staat alles reeds op papier.Was ook stukje voor weekblad, was zaterdag dus te laat voor deze week.

Volgende stap is ons uitgewerkt plan compleet door sturen en dan wachten op antwoord Martin.

Ik bevestig hierbij het bericht van buurman Bolosjonnie. Ik heb idd een mail gehad en heb ook de voorlopige punten gezien.

Gezien ons de problemen bij de oudere edities van de MT Oscars ook bekend zijn, zijn we na overleg tot de conclusie gekomen, dat het verstandig was EERST te peilen naar het interesse in MT, voordat we Martin aan het (script)werk zetten en dat dit achteraf niet nodig was.

Martin heeft het momenteel druk genoeg met aanpassingen en verbeteringen en we willen hem niet aan dingen laten werken die mogelijkerwijze niet doorgaan.

Wanneer er genoeg interesse is en alle "voorwaarden" duidelijk zijn, wordt Martin een-kant-en-klaar werkend plan ter beoordeling gepresenteerd. Dus geen zorgen hierover.

.
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

voordeel
Lid
Contacteer:

Berichtdoor voordeel » 02 apr 2010 07:43

Martin heeft het momenteel druk genoeg met aanpassingen en verbeteringen en we willen hem niet aan dingen laten werken die mogelijkerwijze niet doorgaan.

Niet druk genoeg om gewoon even te vragen wat hij er van vind en of die denkt in de toekomst hier wat voor te maken. Je weet dat het o een soort HOF gaat en om gepaste prijzen lijkt me. Verder is er nu geen enkele inzet nodig van Martin. Waarom dus niet gewoon nu al even communiceren met Martin voordat je met een compleet plan gaat komen als achteraf dan blijkt dat Martin nu al weet er straks geen tijd/zin in te hebben?

tippie
Lid
Contacteer:

Berichtdoor tippie » 02 apr 2010 09:20

Vorige edities MT Oscars was altijd vriendjespolitiek.... Net zoals Geer ook al zei...
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Theezakje
Lid

Berichtdoor Theezakje » 02 apr 2010 17:52

Geer schreef:Als de verkiezingen gaan zoals de vorige keren dan ben ik fel tegen de oscars. De afgelopen keren had het te veel te maken met vriendjespolitiek.

(en ik weet waar ik over spreek. Ooit had ik een nominatie voor een oscar, maar toen heb ik vriendelijk bedankt om mee te werken aan een interview)

Hmmm...maar dat blijf je natuurlijk altijd houden en is denk ik moeilijk tegen te gaan.
Het is echter wel een steengoed punt om over na te denken.

MiladyP
Werkgroep
Contacteer:

Berichtdoor MiladyP » 02 apr 2010 18:01

FUBARinc. schreef:er is al een HOF voor oscars, naast de gewone HOF.

ja fub en daar sta jij op de toppositie met 4 oscars
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

bolosjonnie
Lid

Berichtdoor bolosjonnie » 02 apr 2010 19:15

Top positie voor Fub ?!?
Moet zeker wel vriendjes politiek zijn dan lol

Maar serieus hierover, goed om te melden maar wie heeft er een strak plan om dit te voorkomen dan?
Slechte mensen leven lang dus ik zuip,rook,wip en doe alles wat god verboden heeft tot ik er dood bij neer val !!!

Theezakje
Lid

Berichtdoor Theezakje » 07 apr 2010 22:04

Dat voorkom je niet, nergens.
Zelfs in de moderne politiek draait de boel rondom de verkiezingen om "zieltjes winnen" en "stemmen op de persoon" ipv de ideeen.

Hier kan je helaas niets aan doen, dat zal altijd blijven. Maar een manier zou kunnen zijn, dat je een "tweede" ronde maakt, zoals in veel Afrikaanse landen ook gedaan wordt om corruptie tegen te gaan.
Kort gezegd: in ronde 1 kan er uit bijv. 10 bedrijven gekozen worden, vervolgens gaan de drie beste bedrijven door naar ronde 2, waar het uiteindelijke podium wordt bepaald.

RD
Lid

Berichtdoor RD » 08 apr 2010 09:36

Nou ik denk dat je op dit moment de mensen die MT weer hebben opgestart.
objectief genoeg kunnen kijken naar de deelnemers en kunnen stemmen.
En ik kan dat zelf ook en denk met mij nog wel een aantal mensen die objectief kunnen kijken en oordelen
Total-Inspiration- -niveau 1 -BD Utrecht (al te erg lang)- ex RD_enterprise- FunPolitics

tippie
Lid
Contacteer:

Berichtdoor tippie » 08 apr 2010 11:31

RD schreef:Nou ik denk dat je op dit moment de mensen die MT weer hebben opgestart.
objectief genoeg kunnen kijken naar de deelnemers en kunnen stemmen.
En ik kan dat zelf ook en denk met mij nog wel een aantal mensen die objectief kunnen kijken en oordelen

Dus jij gaat stemmen op een onbekend persoon die je nauwelijks kent, ipv op een clanlid waar je goed bevriend mee bent?
Ik dacht het niet ;)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+