PB Scherm, nieuw bericht maken, groter...

Hier aub alle tips en verzoekjes plaatsen omtrent verbeteringen en suggesties voor de site.

ModeratorCOLON MBC

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32

PB Scherm, nieuw bericht maken, groter...

Berichtdoor Super_Criminal » 07 Jul 2011, 23:21

Een klein idee, dat vooral handig is met het maken van een PB.
Het is geen prioriteit ofzo, kan tussendaar een keer gedaan worden.
Denk dat het ook niet veel werk is.

Het vak waarin je het pb schrijft kan wat mij betreft wat groter. Het kan een heel stuk naar rechts worden getrokken zodat er een groter vlak ontstaat. Net zoals je hier nu ook ziet bij het schrijven van een bericht op het forum. De waarde van het vak moeten dan worden vergroot volgensmij. Het is in ieder geval gebruiksvriendelijk en fijner..

SC
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005, 16:33

Re: PB Scherm, nieuw bericht maken, groter...

Berichtdoor Geer » 08 Jul 2011, 19:58

Wow eindelijk een voordeel gevonden van Chrome. In Chrome bepaal je zelf de grootte van het vak waar je in typt :)

(off-topic: waarom herkent de spellingscontrole van Chrome zijn eigen naam eigenlijk niet? :shock: )
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 09:41

Berichtdoor AziveguInc. » 19 Jul 2011, 22:32

in Aurora ook. Maar het is alleen niet zo makkelijk om producten in te kopen. Duurt iets langer en is minder handig.

Maar nog een vraagie, kan iemand ervoor zorgen dat als jij een gelezen bericht wil verwijderen, dat het niet automatisch naar Nieuwe berichten gaat??? Is namelijk best irritant als je als jij jou inbox wil leeg maken.
Een ijsbeer met vijf

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 20 Jul 2011, 01:00

AziveguInc. schreefColonin Aurora ook. Maar het is alleen niet zo makkelijk om producten in te kopen. Duurt iets langer en is minder handig.

Maar nog een vraagie, kan iemand ervoor zorgen dat als jij een gelezen bericht wil verwijderen, dat het niet automatisch naar Nieuwe berichten gaat??? Is namelijk best irritant als je als jij jou inbox wil leeg maken.

Waarom zou je een "gelezen bericht" nog eens willen verwijderen?
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 20 Jul 2011, 09:19

tippie schreefColon
AziveguInc. schreefColonin Aurora ook. Maar het is alleen niet zo makkelijk om producten in te kopen. Duurt iets langer en is minder handig.

Waarom zou je een "gelezen bericht" nog eens willen verwijderen?

Ik gebruik gelezen berichten als opslag... Belangrijke berichten die ik al gelezen heb maar wil bewaren komen daar te staan..
Ben het met Aziveguinc. eens...!
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 09:41

Berichtdoor AziveguInc. » 20 Jul 2011, 12:54

tippie schreefColonWaarom zou je een "gelezen bericht" nog eens willen verwijderen?

Omdat ik soms berichten heb met alleen `ok´ of ´is goed´ en daar heb ik niet zoveel aan. Belangrijke berichten wil ik toch even bewaren. Anderes als ik ze nodig heb kan ik altijd ophalen bij verwijderde berichten.
Een ijsbeer met vijf