Al het MT-nieuws op het forum

Hier aub alle tips en verzoekjes plaatsen omtrent verbeteringen en suggesties voor de site.

Moderator: MBC

chieltjuh_bv
Lid

Al het MT-nieuws op het forum

Berichtdoor chieltjuh_bv » 04 jan 2012 16:20

Beste spelleiding,

Er zijn veel oud-spelers die geen account meer hebben op MT, maar wel het forum in de gaten houden. Wellicht is het een idee om al het MT-nieuws (dus ook de kleinere berichten) op het forum te zetten. Zo kunnen niet-spelers ook zien dat er wel dingen gebeuren met MT. Het forum geeft nu een treuriger beeld met betrekking tot verandering dan daadwerkelijk het geval is.

Voorbeelden van berichten die wel in het MT-nieuws staan, maar niet op het forum:

"Vanaf heden kunnen spelers uit niveau 6 onbeperkt berichten sturen (ook zonder Adviseur). Op deze manier kunnen zij (indien nodig) meer vragen stellen. "

"Bij de inkopen voor je groothandel zijn op verzoek 2 opties aangepast:
- eigen fabrieken worden in principe als eerste geselecteerd;
- je kan inkoopaantallen 0 kiezen of de aantallen van de laatste keer gebruiken. "

"MT nieuws: over circa 2-3 weken start er een campagne om nieuwe spelers naar Megatycoon te krijgen. We gaan proberen deze spelers extra te begeleiden en proberen daarnaast diverse schermen met extra beginnerstips te verduidelijken. Het idee om mogelijk terug te gaan naar 2 updates per week gaat geen vervolg krijgen. We houden het dus zoals het nu is (3 updates). "

tippie
Lid
Contacteer:

Re: Al het MT-nieuws op het forum

Berichtdoor tippie » 04 jan 2012 17:19

Ga ik mee akkoord. Vroeger werd dat hier gedaan. Maar sinds dat het forum en zijn mods ook overleden zijn gebeurt er hier dus ook weinig of niets. :(
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Geer
Werkgroep

Berichtdoor Geer » 04 jan 2012 17:44

Het is zelfs ernstig te noemen dat ik met regelmaat berichten heb moeten verwijderen van spammers, terwijl ik zelf eigenlijk op inactief sta...
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

tippie
Lid
Contacteer:

Berichtdoor tippie » 04 jan 2012 20:16

Geer schreef:Het is zelfs ernstig te noemen dat ik met regelmaat berichten heb moeten verwijderen van spammers, terwijl ik zelf eigenlijk op inactief sta...

Klopt Geer, jouw verwijt ik helemaal niets. Jij levert goed werk!

Het zit hem bij de echte beheerder van dit forum... Die doen (naar mijn mening) te weinig...
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Siempieunderground
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Siempieunderground » 05 jan 2012 14:39

Heb 't ook weleens voorgesteld. Ook een paar keer of het Weekblad buiten MT gehost kon worden, zodat je die zonder ingelogd te zijn kon bekijken. Maar daar is 't al te laat voor :P

Maar tenzij spelers zelf het in een topic zetten gaat het niet gebeuren, want ik denk niet dat er veel aan de code van het forum gesleuteld gaat worden, dus je zult geen mooiere oplossing kunnen vinden.

chieltjuh_bv
Lid

Berichtdoor chieltjuh_bv » 05 jan 2012 19:28

Er hoeft geen enkele code aangepast te worden. Het hoeft alleen maar door iemand van de beheerders ook op het forum gezet te worden, want het bericht is dan al geschreven.

Siempieunderground
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Siempieunderground » 06 jan 2012 17:29

chieltjuh_bv schreef:Er hoeft geen enkele code aangepast te worden. Het hoeft alleen maar door iemand van de beheerders ook op het forum gezet te worden, want het bericht is dan al geschreven.

Zoals ik al zei: dat moeten spelers zelf doen. Mocht je een mooie oplossing willen, dan moet er wel aanpassingen aan de code worden gedaan, maar dat gaat niet gebeuren.

chieltjuh_bv
Lid

Berichtdoor chieltjuh_bv » 06 jan 2012 22:08

De spelers zelf kunnen geen topics starten in het nieuws gedeelte van het forum, dat kunnen enkel de beheerders.

Siempieunderground
Lid
Contacteer:

Berichtdoor Siempieunderground » 08 jan 2012 16:02

Zo moeilijk is het niet om MBC een PM te sturen.

tippie
Lid
Contacteer:

Berichtdoor tippie » 08 jan 2012 21:34

Siempieunderground schreef:Zo moeilijk is het niet om MBC een PM te sturen.

Het mag niet zo moeilijk zijn voor hem om hier even te reageren...

Rein
Administrator

Berichtdoor Rein » 09 jan 2012 07:59

Ik heb het even aangemaakt, zie het onderdeel 'nieuws'.

chieltjuh_bv
Lid

Berichtdoor chieltjuh_bv » 09 jan 2012 10:52

Dank voor de update Martin!