inkoopmanager layout

Hier aub alle tips en verzoekjes plaatsen omtrent verbeteringen en suggesties voor de site.

ModeratorCOLON MBC

Inkoopmanager scherm anders instellen

Inkoopmanager instellen als eerste scherm (zoals nu)
3
60%
Inkoop nú laten uitvoeren als eerste scherm
2
40%
Iets anders
0
Geen stemmen

Aantal stemmenCOLON 5

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 09:41

inkoopmanager layout

Berichtdoor AziveguInc. » 24 Apr 2012, 22:44

ik denk dat dit misschien wel voor meer mensen geld, maar zou van de inkoop manager de scherm: inkoop nu invoeren, verplaatst kunnen worden zodat als je op ik manager drukt dat je het als eerst te zien krijg ipv: inkoop manager instellen.

Dit is niet echt een verbetering, maar het is wel wat meer gebruikersvriendelijk voor de mensen die voor de spel betalen.
Een ijsbeer met vijf

Tussengas2010
Lid
BerichtenCOLON 158
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2010, 19:48

Re: inkoopmanager layout

Berichtdoor Tussengas2010 » 25 Apr 2012, 06:44

Tja, maar voor degenen die nieuw zijn met de IM is het niet echt logisch om de volgorde om te draaien.
Deel wel je mening dat de knop ver weg gestopt zit maar als je op "inkoop-manager" klikt moet het instellen wel als eerste komen vind ik.

Wel mogelijk, om de link "inkoop manager" gewoon geheel te vervangen door 2 links: IM instellen / IM uitvoeren. En dat je dan bij het drukken van de 2e knop gewoon meteen bij het 'direct uitvoeren' scherm komt.

Ps: ik zit in de vriezer dus de naamgeving kan hier en daar afwijken van de actualiteit
Voormalige functies:
Eindhoven: WHRO, loco-BM, BM (allen voor een flink aantal seizoenen)

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263

Berichtdoor AziveguInc. » 25 Apr 2012, 23:04

als er ook een koppeling komt voor inkoopmanager zou staan bij producten inkopen, zou dat veel schelen. Nu is er een link naar de adviseur scherm, maar dat kun je alleen bereiken als je de eerste scherm ziet (en is alleen vanuit de hoofdscherm bereikbaar) en is compleet nutteloos als je nog je GH's moet volgooien.

Dus als dat erbij zou komen, al te graag.
Een ijsbeer met vijf

Tussengas2010
Lid
BerichtenCOLON 158
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2010, 19:48

Berichtdoor Tussengas2010 » 25 Apr 2012, 23:43

- Normale inkoopscherm
- Inkoopmanager (Alleen via de adviseur.)
- Zwarte markt (Goederen die 'half' legaal zijn verkregen.)

Die is er toch al?
Voormalige functies:
Eindhoven: WHRO, loco-BM, BM (allen voor een flink aantal seizoenen)

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 26 Apr 2012, 16:47

Je moet het hele inkoopmanager systeem aanpassen.

Normaal is het zo dat je de GH voor de udpate vol gooit, en tijdens de update word alles in je winkels gelegd. De knop om handmatig in te kopen is eerder een extraatje.

Maar zo word de IM nu dus nooit meer gebruikt. Iedereen zorgt dat z'n GH's tijdens de update leeg zijn.
Een complete hervorming is nodig dus.

En de automatische inkoping tijdens de update zou naar mijn mening al volledig weg mogen :)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263

Berichtdoor AziveguInc. » 26 Apr 2012, 20:55

Tussengas2010 schreefColon
- Normale inkoopscherm
- Inkoopmanager (Alleen via de adviseur.)
- Zwarte markt (Goederen die 'half' legaal zijn verkregen.)

Die is er toch al?

ja, die is er wel, maar om het te bereiken moet je:
1: hoofdscherm
2: product inkopen
3: groothandel inkopen
4: hoofdscherm
5: inkoopmanager
6: inkoop nu uitvoeren

Je kan vna groothandel naar winkel, fabriek of BM, maar niet rechtstreeks naar inkoop manager. Als martin dus bij de rij: winkels, groothandel, groothandel BM, fabriek, fabriek BM, zou zetten, dan is dat al een grote verbetering. En dan niet een link naar de inkoopmanager hoofdscherm, maar rechtstreeks naar Inkoop nu Uitvoeren.

PS: weet iemand hoe jij een adiseur voor 6 ronden kan inhuren, die optie staat er helemaal niet bij.
Een ijsbeer met vijf

Dennis_Inch
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2004, 19:44

Berichtdoor Dennis_Inch » 27 Apr 2012, 09:56

Het staat er wel.

optie 3 bij adviseur inhuren.
Dennis-Inch - Maastricht -loco bm maastricht (31, 42), WRO seizoen 45 ronde 1 tot seizoen 46 ronde 11, ex WHE

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263

Berichtdoor AziveguInc. » 27 Apr 2012, 16:08

DennisCorporation schreefColonHet staat er wel.

optie 3 bij adviseur inhuren.

Lol, toen ik eerst keek dacht ik dat het voor 15 ronden was. Waarschijnlijk heb ik me vergisd met de 15 minuten die er stond.
Maar het was uiteindelijk goed gekomen toen ik nog een keer keek.

Alsnog bedankt!
Een ijsbeer met vijf

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 02 Mei 2012, 01:22

Het is zo logisch mogelijk opgebouwd.

- Instellen
- Aantallen invoeren
- Inkopen
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Smitovic
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2007, 17:26

Berichtdoor Smitovic » 04 Mei 2012, 11:53

tippie schreefColonJe moet het hele inkoopmanager systeem aanpassen.

Normaal is het zo dat je de GH voor de udpate vol gooit, en tijdens de update word alles in je winkels gelegd. De knop om handmatig in te kopen is eerder een extraatje.

Maar zo word de IM nu dus nooit meer gebruikt. Iedereen zorgt dat z'n GH's tijdens de update leeg zijn.
Een complete hervorming is nodig dus.

En de automatische inkoping tijdens de update zou naar mijn mening al volledig weg mogen :)

Dat laatste is dus inderdaad niet mogelijk, het niet automatisch laten inkopen? Dik verlies gedraaid omdat ik totaal geen idee had wat een slagerij zou verkopen :shock: Liggen helemaal vol nu, voor die 6-7k die ik van sommige producten verkoop...
Smitovic. - Ex WHE Assen seizoen 36-37-38 - Ex penningmeester LPA - Ex woordvoerder/vice-voorzitter LP

BigCompany
Lid
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 18:12

Berichtdoor BigCompany » 16 Mei 2012, 14:51

Automatisch inkopen is ideaal voor mensen die juist geen tijd hebben om inkopen te doen. Nu gebeurt het automatisch tijdens de update, indien je MT groothandels gebruikt.